Nils Toepoel. Marketingmanager.

Ik kan iedereen die het maximale uit zichzelf wil halen op het gebied van persoonlijk leiderschap deze training aanraden. Het is een veelzijdige training die je zowel op werk als privé een... Ik kan iedereen die het maximale uit zichzelf wil halen op het gebied van persoonlijk leiderschap deze training aanraden. Het is een veelzijdige training die je zowel op werk als privé een hoop brengt. Ook heb ik de trainer als zeer prettig ervaren. Dank hiervoor Marlise!

M.de Jong, financieel beleid

Zeer tevreden over vakkennis van en persoonlijke, to-the-point, en opbouwende begeleiding tijdens de training.

Bertjan Middel Teamleider Ministerie van Financiën

Mooie verdieping van je persoonlijke ontwikkeling. De theorie sluit goed aan op de praktijk.

Patrick Z

Leuke interactieve driedaagse training met managers vanuit verschillende bedrijfsculturen voor als je verdieping zoekt op het gebied van Teamcoaching en groepsdynamica. Tussen de dagen door wordt er... Leuke interactieve driedaagse training met managers vanuit verschillende bedrijfsculturen voor als je verdieping zoekt op het gebied van Teamcoaching en groepsdynamica. Tussen de dagen door wordt er verwacht dat je de stof in de praktijk brengt en een evaluatie schrijft voor de volgende lesdag.

Eline de Graaff, coördinerend programmamanager, provincie Noord-Brabant

Ik volg graag trainingen bij Van Harte en Lingsma. De training voor teamcoaches past perfect bij mijn 'nieuwe' rol als coördinator. Het bood concrete handvatten voor mijn dagelijkse... Ik volg graag trainingen bij Van Harte en Lingsma. De training voor teamcoaches past perfect bij mijn 'nieuwe' rol als coördinator. Het bood concrete handvatten voor mijn dagelijkse werk. Daarnaast heb ik ook weer veel geleerd over mezelf als teamcoach.

Jan Westland, Systeemspecialist bij de Luchtverkeersleiding

De cursus was intensief en relaxed, inspirerend en waardevol. Ik heb nieuwe aandachtspunten in mijn communicatie leren herkennen waar ik nu concreet en dagelijks mee aan de slag wil en ben.

Patrick

Een leuke leerzame interactieve driedaagse training met deelnemers uit verschillende organisaties (en bedrijfsculturen). Een aanrader als je verdieping zoekt in teamcoaching en groepsdynamiek!

Marleen Treur, Adviseur Portefeuillemanagement

Deze training heeft mij zoveel meer gegeven dan ik had verwacht. Ik kan prima communiceren, meerdere collega's snapten niet (direct) dat ik de KIG training wilde volgen. "Jij praat zo... Deze training heeft mij zoveel meer gegeven dan ik had verwacht. Ik kan prima communiceren, meerdere collega's snapten niet (direct) dat ik de KIG training wilde volgen. "Jij praat zo makkelijk, je staat er heel zeker". En inderdaad van buiten klopt dat wel. Maar voor elke presentatie of voor elk gesprek met een onbekende had ik te veel spanning en stress of ik het wel kon. Dus bereidde ik me altijd voor op alle mogelijke scenario's. En dat wilde ik niet meer. Ik wilde comfort in mijn presentaties en gesprekken. Dat wat anderen al zagen, wil ik ook 'voelen'!
En dat comfort heb ik na deze training absoluut gevonden. Kan dat in zo'n relatief korte tijd? Ja blijkbaar! Je volgt niet alleen de training, maar wordt tussen de blokken door ook 'gedwongen' om ermee bezig te zijn. Gesprekken met je eigen collega's voeren, contact houden met je leerteam. En juist die onderdelen hebben mij ontzettend veel inzicht gegeven in waarom ik communiceer zoals ik doe of waarom ik die stress en onzekerheid voelde. En voor mij is het echt 'voelde', want natuurlijk is er nog gezonde spanning als ik iets nieuws aan ga, maar de ongezonde spanning is er niet meer.
En dat is voor mij ontzettend waardevol.

Monica Prenger - verpleegkundige planner

De KIG cursus geeft je persoonlijk veel inzicht in de hoe je communiceert en hoe je hier verandering in aan kan brengen. Super enthousiaste begeleiding vanuit van Harte&Lingsma.

Mandy de Wolf, HR Adviseur

Ik ben zeer tevreden over de training als geheel. De trainer was zeer kundig en ervaren, de locatie meer dan top en de inhoud veelzijdig en afwisselend. Naast inhoudelijke modellen, zijn reflectie,... Ik ben zeer tevreden over de training als geheel. De trainer was zeer kundig en ervaren, de locatie meer dan top en de inhoud veelzijdig en afwisselend. Naast inhoudelijke modellen, zijn reflectie, feedback en samen de diepte opzoeken, belangrijke onderdelen van de training. Ik ben zelfverzekerder geworden in mijn advisering, doe tegenwoordig een stap vooruit i.p.v. achteruit als het spannend wordt en ben trots op mijzelf. Ben je benieuwd naar het hoe en waarom van je eigen gedrag en wil je weten hoe je dit kunt beïnvloeden, dan raad ik je de training zeker aan!