Wim den Haas, Engineer hoogspanningsverbindingen

Ik heb heel veel geleerd over mezelf bij de KIM-NL training. Mijn gedrag, communiceren met gevoel en impact hiervan op een groep stonden voor mij centraal. De achterliggende theorie is heel nuttig... Ik heb heel veel geleerd over mezelf bij de KIM-NL training. Mijn gedrag, communiceren met gevoel en impact hiervan op een groep stonden voor mij centraal. De achterliggende theorie is heel nuttig en goed toe te passen in je werkzaamheden. Maar de grootste meerwaarde zit in het proces wat je zelf doorloopt. Dit is voor iedereen anders, maar voor mij heel waardevol geweest met echte impact op mijn manier van werken.

Leiderschap begint met jezelf te leren kennen

Waar ik dacht in de training KIM te leren hoe ik mensen beter zou kunnen meekrijgen, bleek dit vooral een training te zijn waarin je veel over en van jezelf leert. Hierin is de groep van onschatbare... Waar ik dacht in de training KIM te leren hoe ik mensen beter zou kunnen meekrijgen, bleek dit vooral een training te zijn waarin je veel over en van jezelf leert. Hierin is de groep van onschatbare waarde: door en samen met hen leer je veel over de manier waarop je overkomt en kun je experimenteren met nieuwe gedragingen. Een ontzettend waardevolle training en een versnellingskamer voor persoonlijke ontwikkeling.

Jan Willem van Roemburg, lead-engineer

De training heeft me bewuster gemaakt van mijn eigen gedrag, mijn kwaliteiten en mijn valkuilen. Mij is duidelijk geworden dat leiderschap begint met persoonlijk leiderschap. Achter het zichtbare... De training heeft me bewuster gemaakt van mijn eigen gedrag, mijn kwaliteiten en mijn valkuilen. Mij is duidelijk geworden dat leiderschap begint met persoonlijk leiderschap. Achter het zichtbare gedrag van mensen zit nog veel meer. Ik heb geleerd dat het erg waardevol kan zijn om dat zowel bij mezelf als bij anderen meer te herkennen en benoemen.

Eddy Wagner (Sr Manager Engineering, Validation, Maintenance)

De MIL cursus is een fantastische reis om jezelf beter te leren kennen. Hier moet je wel voor open willen staan, want het is niet altijd makkelijk, maar als je er voor openstaat dan is de reis... De MIL cursus is een fantastische reis om jezelf beter te leren kennen. Hier moet je wel voor open willen staan, want het is niet altijd makkelijk, maar als je er voor openstaat dan is de reis prachtig om mee te maken. Het heeft mij een heel goed inzicht gegeven in de persoon die ik ben en waarom dat zo is.

Het is het beste te omschrijven met "ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen".

Bart Rotte, OIV TenneT

Degelijk, goede trainers en goede opbouw van lessen

Anne van der Vorm, coördinerend beleidsmedewerker.

Enorm positief! Ik heb inzichten over mijzelf gekregen die enorm waardevol zijn en handvaten bieden die ervoor zorgen dat ik hier nog verder mee aan de slag kan. Hierdoor heb ik er vertrouwen in dat... Enorm positief! Ik heb inzichten over mijzelf gekregen die enorm waardevol zijn en handvaten bieden die ervoor zorgen dat ik hier nog verder mee aan de slag kan. Hierdoor heb ik er vertrouwen in dat ik op een andere manier dingen kan gaan aanvliegen in mijn werk en dat dit mij verder gaat brengen in de rest van mijn carrière.

Mijn ervaring bij vanHarteLingsma is super goed - ik heb veel nieuwe inzichten opgedaan en handvaten gekregen om mee verder te gaan. Ik heb onwijs veel over mijzelf geleerd. De KIG heeft duidelijk... Mijn ervaring bij vanHarteLingsma is super goed - ik heb veel nieuwe inzichten opgedaan en handvaten gekregen om mee verder te gaan. Ik heb onwijs veel over mijzelf geleerd. De KIG heeft duidelijk een groter proces voor mij in gang gezet.

Nathan Habers, Sr. beleidsmedewerker PR

Waardevolle training waarbij je als deelnemer met respect wordt uitgenodigd om eens goed in de spiegel te kijken, daarvan in een snelkookpan veel te leren over jezelf en de ander en waardoor je echt... Waardevolle training waarbij je als deelnemer met respect wordt uitgenodigd om eens goed in de spiegel te kijken, daarvan in een snelkookpan veel te leren over jezelf en de ander en waardoor je echt een concrete stap verder komt in het (werkende) leven.