Bisseling senior sales advisor

Goede leerzame en verzorgde training.

Wilko Spaan, coördinator Begrotingszaken

Het was een uitdagende training. Je wordt geconfronteerd met jezelf en met het groepsproces. Maar je krijgt enorm veel tools in handen om dat aan te pakken. Het was een hele fijne, veilige open... Het was een uitdagende training. Je wordt geconfronteerd met jezelf en met het groepsproces. Maar je krijgt enorm veel tools in handen om dat aan te pakken. Het was een hele fijne, veilige open groep waarin je jezelf kon zijn. De trainer en de acteurs gaven op een prettige manier feedback en lieten je continu nadenken over je leerdoel.

Dony Potasse, senior communicatieadviseur / woordvoerder

Ik ben zeer tevreden. Het was een leerzame, inspirerende en soms confronterende training. Waarbij je in een korte intensieve tijd een sterke band legt met de andere deelnemers. Met je team. En met... Ik ben zeer tevreden. Het was een leerzame, inspirerende en soms confronterende training. Waarbij je in een korte intensieve tijd een sterke band legt met de andere deelnemers. Met je team. En met je trainer. Het heeft mij veel nieuwe inzichten gebracht en mij op weg geholpen (met tools en feedback en oefeningen) in mijn ontwikkeling als collega, als toekomstig manager en privé. Heel waardevol.

Deze training heeft mij inzicht gegeven in hoe ik bepaalde situaties anders kan handelen dan dat ik deed. Ik merk ook dat als ik dat doe dat ik dan regelmatig een anders resultaat krijg.

Fijne ervaring, veel geleerd en de opdrachten waren afwisselend!

Tim Horst

Erg leerzaam

Nina van de Weerd, Productmanager

Prettige en soms intense ervaring. Ik zou het iedereen aanraden die persoonlijke stappen wilt zetten die hij/zij in zowel werk- als privésituaties kan gebruiken.

Intensief, maar erg behulpzaam. Vooral om het niet zomaar een losse training te laten zijn, maar een proces in gang te zetten

anoniem

De opbouw van de training zit steengoed in elkaar. Het begeleidende boek is een heel fijn naslagwerk. De trainer heeft de theorie goed uitgelegd en super goede feedback gegeven aan mij en aan de... De opbouw van de training zit steengoed in elkaar. Het begeleidende boek is een heel fijn naslagwerk. De trainer heeft de theorie goed uitgelegd en super goede feedback gegeven aan mij en aan de groep.

Ik heb tijdens de training veel nieuwe inzichten opgedaan over mijn persoonlijkheid, handelen en communicatie. Maar het bleef niet alleen bij nieuwe inzichten: door ook heel praktisch oefenen zijn... Ik heb tijdens de training veel nieuwe inzichten opgedaan over mijn persoonlijkheid, handelen en communicatie. Maar het bleef niet alleen bij nieuwe inzichten: door ook heel praktisch oefenen zijn we meteen met verbeterpunten aan de slag gegaan, en heb ik nu concrete handvatten om mijn werk nog beter in te vullen, en mezelf nog beter uit de verf te laten komen.