Nina van de Weerd, Productmanager

Prettige en soms intense ervaring. Ik zou het iedereen aanraden die persoonlijke stappen wilt zetten die hij/zij in zowel werk- als privésituaties kan gebruiken.

Intensief, maar erg behulpzaam. Vooral om het niet zomaar een losse training te laten zijn, maar een proces in gang te zetten

anoniem

De opbouw van de training zit steengoed in elkaar. Het begeleidende boek is een heel fijn naslagwerk. De trainer heeft de theorie goed uitgelegd en super goede feedback gegeven aan mij en aan de... De opbouw van de training zit steengoed in elkaar. Het begeleidende boek is een heel fijn naslagwerk. De trainer heeft de theorie goed uitgelegd en super goede feedback gegeven aan mij en aan de groep.

Ik heb tijdens de training veel nieuwe inzichten opgedaan over mijn persoonlijkheid, handelen en communicatie. Maar het bleef niet alleen bij nieuwe inzichten: door ook heel praktisch oefenen zijn... Ik heb tijdens de training veel nieuwe inzichten opgedaan over mijn persoonlijkheid, handelen en communicatie. Maar het bleef niet alleen bij nieuwe inzichten: door ook heel praktisch oefenen zijn we meteen met verbeterpunten aan de slag gegaan, en heb ik nu concrete handvatten om mijn werk nog beter in te vullen, en mezelf nog beter uit de verf te laten komen.

Een intensieve training waarin je aan je persoonlijke ontwikkeling werkt

Deze training is een aanrader voor eenieder die zichzelf wil ontwikkelen. Hoewel ik geen goed beeld had van hetgeen mij stond te wachten, kan ik me haast geen beter aansluitende training... Deze training is een aanrader voor eenieder die zichzelf wil ontwikkelen. Hoewel ik geen goed beeld had van hetgeen mij stond te wachten, kan ik me haast geen beter aansluitende training voorstellen. Dat komt met name omdat jij centraal staat. Wat je ook precies doet, waar je ook vandaan komt, na deze training ben je gegroeid als mens én als professional.

Na wat primaire problemen rondom onduidelijkheid op de website. Was de feitelijke organisatie van de training goed. De training zelf is, zoals aangegeven erg leerzaam geweest.

Heel persoonlijk (en dat was ook de reden dat ik voor van Harte & Lingsma koos)

Madelon van Duren, Adviseur-Onderzoeker

Het is een bijzondere ervaring om samen met een groep onbekenden een reis naar jezelf te maken en zo te ontdekken hoe ik als adviseur kan groeien.

Gina Bakker - HR&D Manager

VanHarte&Lingsma biedt trainingen aan die verder gaan dan alleen een aanreiken van een aantal modellen. Je wordt uitgenodigd om kritisch naar jezelf te kijken en te ontdekken waar jouw groei zit... VanHarte&Lingsma biedt trainingen aan die verder gaan dan alleen een aanreiken van een aantal modellen. Je wordt uitgenodigd om kritisch naar jezelf te kijken en te ontdekken waar jouw groei zit als adviseur. Wanneer je dit aandurft groei je niet alleen als adviseur, maar ook als mens. Bedankt!