Rianne - project-/omgevingsmanager

Het heeft me meer inzicht gegeven en getriggerd om meer naar mezelf te luisteren. Niet maar door blijven hollen, maar bewust even rust nemen, doorademen en dan komt er weer nieuwe inspiratie en... Het heeft me meer inzicht gegeven en getriggerd om meer naar mezelf te luisteren. Niet maar door blijven hollen, maar bewust even rust nemen, doorademen en dan komt er weer nieuwe inspiratie en energie. Niet alles moeten, voordat je iets voor jezelf mag. Even in de natuur tot rust komen. Het is nog een ontdekkingsreis, soms ook buiten m'n comfortzone, maar het is een begin van de cirkel te doorbreken en het geeft meteen alweer nieuwe inspiratie/verse energie.

Jippe Tinga Productmanager

De training "Doorbreek de Cirkel" is de ultieme training als je met jezelf aan een specifiek vraagstuk wilt werken. De eerste vier dagen zijn intensief en biedt jou alle mogelijkheid en... De training "Doorbreek de Cirkel" is de ultieme training als je met jezelf aan een specifiek vraagstuk wilt werken. De eerste vier dagen zijn intensief en biedt jou alle mogelijkheid en ruimte om jouw eigen vraagstuk te doorgronden. De ervaren trainers beiden je het benodigde maatwerk. Het gaf mij weer verrassende inzichten, waardoor ik in mijn leerproces weer een belangrijke stap kon zetten. In vergelijking met andere trainingen is hier overigens meer aandacht voor het ervaren en doorleven dan dat je veel theorie voorgeschoteld krijgt.

Marloes

Heel zinnig om samen met een groep te vertragen en te reflecteren op mijzelf, waar veel ruimte en vertrouwen is om te experimenteren (en falen) en je samen verantwoordelijk bent om elkaar verder te... Heel zinnig om samen met een groep te vertragen en te reflecteren op mijzelf, waar veel ruimte en vertrouwen is om te experimenteren (en falen) en je samen verantwoordelijk bent om elkaar verder te laten groeien

Jasper Kroeger

Een waardevolle training die je zowel handvatten geeft om uitdagende situaties aan te gaan als dwingt om te reflecteren op je ‘why’, je handelen en de effectiviteit van je gedrag.

Maaike, senior onderzoeker

De training van van Harte en Lingmsa heeft mij datgene gebracht waar ik naar op zoek was. De training was erg gevarieerd voor wat betreft de verschillende werkvormen. Door de fantastische trainer... De training van van Harte en Lingmsa heeft mij datgene gebracht waar ik naar op zoek was. De training was erg gevarieerd voor wat betreft de verschillende werkvormen. Door de fantastische trainer konden alle deelnemers, hoe gevarieerd ook in hun leerdoelen, leren en zichzelf verder ontwikkelen.

Rachel Kip-Morssinkhof, Manager Trade Compliance

Sinds de training sta ik (weer) in verbinding met mezelf!

Peter Barto, Teamleider

Een zeer gevarieerde training met een focus op eigen leerdoelen en je ontwikkeling als leidinggevende.

Marc

Leerzaam en een mooi startpunt van een carrière als leidinggevende

Diana Dirkzwager Projectleider aandachtsgroepen

Een training valt of staat met een goede en bevlogen train(st)er. Die hadden we! Eerlijk en met kritische vragen. Die spreekwoordelijke spiegel kwam meerdere malen voorbij. Daarnaast is er voldoende... Een training valt of staat met een goede en bevlogen train(st)er. Die hadden we! Eerlijk en met kritische vragen. Die spreekwoordelijke spiegel kwam meerdere malen voorbij. Daarnaast is er voldoende ruimte voor eigen inbreng. Bedankt! Ik neem mooie tools mee naar mijn nieuwe baan.

Er wordt op een open, vrije manier van lesgeven vond ik heel fijn. Theorie wordt gestructureerd en op een prettige manier uitgelegd, en iedereen had ruimte om vragen te stellen en ervaringen te... Er wordt op een open, vrije manier van lesgeven vond ik heel fijn. Theorie wordt gestructureerd en op een prettige manier uitgelegd, en iedereen had ruimte om vragen te stellen en ervaringen te delen. Er werd veel geoefend met de theorie. En de mooie locatie, inclusief goede lunch, mag ook niet vergeten worden. Al-met-al een zeer positieve ervaring.