Gerben van der Weert consultant Privacy Specialist

12 jaar geleden heb ik KIM gevolgd, nu onlangs KIG, grote kans dat ik over een jaar of 12 weer H&L als eerste kies om me dan weer verder te trainen. Het is een goede begeleider van mijn... 12 jaar geleden heb ik KIM gevolgd, nu onlangs KIG, grote kans dat ik over een jaar of 12 weer H&L als eerste kies om me dan weer verder te trainen. Het is een goede begeleider van mijn carrière, zowel op de korte als lange termijn. Dit komt door de uitstekende trainers die ik beide keren had.

Jagt

Zeer professioneel en vaardig. Heel menselijk :P. Bedoel daarmee heel benaderbaar en toegankelijk. Ook buiten de training een fijn mens.

Chris Smit, Lead R&D Chemical Analysis Cluster

De training is erg waardevol om meer te leren over jezelf, hoe je gedrag impact op anderen heeft en daardoor impact op de uitkomst heeft. De training geeft de mogelijkheid voor de cursisten om veel... De training is erg waardevol om meer te leren over jezelf, hoe je gedrag impact op anderen heeft en daardoor impact op de uitkomst heeft. De training geeft de mogelijkheid voor de cursisten om veel over zichzelf te leren. Ik heb er zelf veel aan gehad.

Chrit van Rijt, voorzitter ondernemingsraad Canon Production Netherlands B.V.

Ik heb in deze training niet alleen meer inzicht gekregen in hoe mijn acteren invloed heeft op het (proces van) het team waaraan ik leiding geef, maar ook geleerd dat inzicht te gebruiken om mijn... Ik heb in deze training niet alleen meer inzicht gekregen in hoe mijn acteren invloed heeft op het (proces van) het team waaraan ik leiding geef, maar ook geleerd dat inzicht te gebruiken om mijn acteren aan te passen. Mijn teamleden geven aan dat ze merken dat ik beter ben gaan functioneren als teamleider.

Marco van Hout, Team Lead Maintenance Engineering

Goede opzet: Prettige en functionele afwisseling van theorie- en praktijkopdrachten.
Goede content: Theoretische modellen op duidelijke manier uitgelegd.
Goede feedback: Goede observatie...
Goede content: Theoretische modellen op duidelijke manier uitgelegd.
Goede feedback: Goede observatie en waardevolle terugkoppeling door de trainers.
Goede leeromgeving: Trainers zorgen voor een goede balans en respect in de groep.

Sepideh Saidi, Project leider R&D

Een zeer waardevolle training om meer inzicht te krijgen in eigen handelen en manieren te bedenken om daar effectiever in te worden.

Frank Heldens, Accountant

Een mooie reis waarin je jezelf beter leert kennen. Door de groep waarin je de training volgt krijg je verschillende inzichten hetgeen waardevol is voor in je werk toe te passen.

Tim Ursem, All-Round Planner

Ik ging de training in met het idee veel te leren over mijzelf, dit is dan ook zeker gelukt. ik had vooraf niet verwacht op deze manier ook veel meer over anderen te kunnen leren.
uiteindelijk...
uiteindelijk kan ik zeker zeggen dat de training mij heeft geleerd wat ik wilde, en meer.

Peter Kuipers

Een intensieve training waarbij je jezelf beter leert kennen. De trainers zijn zeer kundig en weten precies de goede snaar te raken zodat je verder komt.

Guinyfer Bianchi, Coördinator Woonoverlast & Woonfraude

Mijn ervaring met de training bij vanHarte&Lingsma is zeer positief. De begeleiding is professioneel en de inhoud van de training is doordacht en effectief. Het heeft me nieuwe inzichten gegeven... Mijn ervaring met de training bij vanHarte&Lingsma is zeer positief. De begeleiding is professioneel en de inhoud van de training is doordacht en effectief. Het heeft me nieuwe inzichten gegeven en praktische tools aangereikt die ik direct in mijn dagelijks leven en werk kan toepassen. De trainer is deskundig en betrokken, wat bijdraagt aan een veilige en stimulerende leeromgeving. Ik zou deze training zeker aanbevelen aan anderen.