UNLP

Gerard F. Bakker

Wat is de NLP Master een enorm waardevolle opleiding en wat wordt je daar een vollediger persoon van. Jacqueline, samen met Fouzia en Kim deden het geweldig!
Een echte aanrader voor jouw...
Een echte aanrader voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

Annemarieke Rudolphus

Wat een prachtige reis heb ik weer mogen maken.
Wat een prachtige reis heb ik weer mogen maken.
Dankbaar voor de nieuwe inzichten,de live dagen,de lering uit het online gebeuren,de rust,mooie woorden,duidelijke,grappige, serieuze en wijze lessen van Jacqueline.
Heel fijn dat de onlinelessen, waar ik het echt oefenen met elkaar wat heb gemist, gecombineerd zijn met 4 zeer intensieve maar prachtige live dagen. Echt een cadeautje.

Marcella Kuijpers

De inhoud en kwaliteit van de opleiding was erg goed. Ik zou zelf een volgende keer wel weer voor volledig ‘live’ kiezen omdat dat voor mij waardevoller blijkt dan (gedeeltelijk) online.
Maar...
Maar de manier waarop het allemaal is ingericht is praktisch en zeer uitgebreid. Feedback puntje is dat het soms even zoeken is naar informatie en opdrachten in de verschillende platforms en apps. De groepen zijn niet groot waardoor er snel een veilige leeromgeving ontstaat, waarbij er voldoende aandacht is voor een ieder.
De modelleeropdracht wordt grondig aangepakt, als je wordt echt uitgedaagd om er helemaal in te duiken en jezelf uit te dagen.
De 4 live dagen waren echt de absolute kers op de taart. Jacqueline is een ongelooflijk professionele, warme en humoristische trainster. Tel daarbij coaches Kim en Fouzia op en je hebt een topteam te pakken.
Ik ben zeer dankbaar voor het cadeau doen aan mezelf van deze opleiding.

Nee, geen akkoord voor het plaatsen van iets wat ik schrijf op de website

Ik denk dat je mijn review uit commercieel oogpunt toch niet gaat plaatsen.

Astrid Holthuysen

Een goede ervaring. Komt gedegen over.

Fatima Aharchaoui

Super opleiding en trainster. Jacqueline is down to earth, transparant en heeft humor. De groep was warm en serieus waardoor ik het vertrouwen had om mezelf te laten zien hoe ik ben.

Jessica van Deurzen

Wat een ontzettend bijzondere ervaring. Als je echt iets wil veranderen in je leven, volg dan de practioner. Oprecht life changing. Heel dankbaar voor de coaching van Jacqueline, Cynthia en Mike. Ik... Wat een ontzettend bijzondere ervaring. Als je echt iets wil veranderen in je leven, volg dan de practioner. Oprecht life changing. Heel dankbaar voor de coaching van Jacqueline, Cynthia en Mike. Ik gun iedereen zo’n ervaring!

Sibel Berkhout

Ik vond het helend en transformerend. Ik begrijp niet hoe het onderbewuste werkt, maar voel dat een verandering op dat niveau het verschil maakt. Dankje Jacqueline voor deze levensveranderende... Ik vond het helend en transformerend. Ik begrijp niet hoe het onderbewuste werkt, maar voel dat een verandering op dat niveau het verschil maakt. Dankje Jacqueline voor deze levensveranderende ervaring! Iedereen aan te raden.

Rinie van Huijgevoort

Zeer positieve ervaring gehad met de training NLP Practioner. Veel tools en nieuwe inzichten ontvangen die passen bij de UNLP filosofie "leuk leven kun je leren". Een aanrader voor iedereen die... Zeer positieve ervaring gehad met de training NLP Practioner. Veel tools en nieuwe inzichten ontvangen die passen bij de UNLP filosofie "leuk leven kun je leren". Een aanrader voor iedereen die zichzelf wil ontwikkelen.

A T

Jacqueline is een fijne trainster die niet alleen de theorie goed weet over te brengen, maar ook de juiste omgevingsfactoren weet te creëren om de oefeningen te doorleven. Je gaat bij deze training... Jacqueline is een fijne trainster die niet alleen de theorie goed weet over te brengen, maar ook de juiste omgevingsfactoren weet te creëren om de oefeningen te doorleven. Je gaat bij deze training met je eigen doel aan de slag en je leert een heel aantal praktische technieken om die te kunnen bereiken.