UNLP

Jessica van Deurzen

Wat een ontzettend bijzondere ervaring. Als je echt iets wil veranderen in je leven, volg dan de practioner. Oprecht life changing. Heel dankbaar voor de coaching van Jacqueline, Cynthia en Mike. Ik... Wat een ontzettend bijzondere ervaring. Als je echt iets wil veranderen in je leven, volg dan de practioner. Oprecht life changing. Heel dankbaar voor de coaching van Jacqueline, Cynthia en Mike. Ik gun iedereen zo’n ervaring!

Sibel Berkhout

Ik vond het helend en transformerend. Ik begrijp niet hoe het onderbewuste werkt, maar voel dat een verandering op dat niveau het verschil maakt. Dankje Jacqueline voor deze levensveranderende... Ik vond het helend en transformerend. Ik begrijp niet hoe het onderbewuste werkt, maar voel dat een verandering op dat niveau het verschil maakt. Dankje Jacqueline voor deze levensveranderende ervaring! Iedereen aan te raden.

Rinie van Huijgevoort

Zeer positieve ervaring gehad met de training NLP Practioner. Veel tools en nieuwe inzichten ontvangen die passen bij de UNLP filosofie "leuk leven kun je leren". Een aanrader voor iedereen die... Zeer positieve ervaring gehad met de training NLP Practioner. Veel tools en nieuwe inzichten ontvangen die passen bij de UNLP filosofie "leuk leven kun je leren". Een aanrader voor iedereen die zichzelf wil ontwikkelen.

A T

Jacqueline is een fijne trainster die niet alleen de theorie goed weet over te brengen, maar ook de juiste omgevingsfactoren weet te creëren om de oefeningen te doorleven. Je gaat bij deze training... Jacqueline is een fijne trainster die niet alleen de theorie goed weet over te brengen, maar ook de juiste omgevingsfactoren weet te creëren om de oefeningen te doorleven. Je gaat bij deze training met je eigen doel aan de slag en je leert een heel aantal praktische technieken om die te kunnen bereiken.

Klaas-Pieter Looren de Jong

Mooie nieuwe inzichten en handvatten om de betere ik te worden. De aangereikte technieken en eigen ervaringen geven inspiratie om hier nog veel meer uit te halen. Fijne en vertrouwde groep, coaches... Mooie nieuwe inzichten en handvatten om de betere ik te worden. De aangereikte technieken en eigen ervaringen geven inspiratie om hier nog veel meer uit te halen. Fijne en vertrouwde groep, coaches en geweldige docent.

Ben -

Een impactvolle ervaring waarin waarin je diep in jezelf gaat, jezelf echt leert kennen en zo ervaart hoe je je leven leuker kunt maken. Ook een mooie bewustwording van de manier waarop jouw... Een impactvolle ervaring waarin waarin je diep in jezelf gaat, jezelf echt leert kennen en zo ervaart hoe je je leven leuker kunt maken. Ook een mooie bewustwording van de manier waarop jouw communicatie van invloed is op de ander. Jacqueline deed het fantastisch.

Laura V

Zo waardevol om met mijn eigen manier van denken en beperkte overtuigingen aan de slag te gaan. Te breken met dat wat niet meer helpend is en om meer te gaan voelen en luisteren naar mijn lichaam.... Zo waardevol om met mijn eigen manier van denken en beperkte overtuigingen aan de slag te gaan. Te breken met dat wat niet meer helpend is en om meer te gaan voelen en luisteren naar mijn lichaam. De volgende keer zou ik kiezen voor de live opleiding in plaats van de online variant omdat ik de live-dagen en verbinding met andere cursisten als meest waardevol heb ervaren. Dankjewel Jacqueline, Cynthia en Mike voor alle mooie inzichten en de veilige en fijne groep.

Els Ligthart

Wat een waardevolle lessen heb ik van Jacqueline gehad. Ik startte vooral met de NLP practitioner om meer voor mijn cliënten te kunnen betekenen. Tot mijn grote genoegen was dit meer een cadeau voor... Wat een waardevolle lessen heb ik van Jacqueline gehad. Ik startte vooral met de NLP practitioner om meer voor mijn cliënten te kunnen betekenen. Tot mijn grote genoegen was dit meer een cadeau voor mijzelf. We hebben naast vele technieken ook veel inzichten gekregen, die zowel privé als professioneel prima toe te passen zijn. Dingen waarvan ik dacht dat ik het nooit zou kunnen of durven, ben ik aangegaan en heb ik gedaan. Wat een enorme stap in mijn persoonlijke groei!
Ik kan iedereen die eraan toe is, dit enorm aanbevelen.

Hellan .

Top ervaring! Tijdens deze practitioner heb ik enorm veel geleerd. Het programma is goed opgebouwd en Jacqueline en Hyun zijn by far de beste trainers waarvan ik heb mogen leren. Ik zal in de... Top ervaring! Tijdens deze practitioner heb ik enorm veel geleerd. Het programma is goed opgebouwd en Jacqueline en Hyun zijn by far de beste trainers waarvan ik heb mogen leren. Ik zal in de toekomst zeker meer opleidingen volgen bij UNLP.

Ary H

Met wat tijd over in het najaar dacht ik dat het wel leuk was om 'iets' aan persoonlijke ontwikkeling te doen. Dat ‘iets’ werd de NLP Practitioner bij UNLP. Hierbij mijn ervaring. Spoiler “Het was... Met wat tijd over in het najaar dacht ik dat het wel leuk was om 'iets' aan persoonlijke ontwikkeling te doen. Dat ‘iets’ werd de NLP Practitioner bij UNLP. Hierbij mijn ervaring. Spoiler “Het was geweldig, echt een cadeau voor jezelf. Gewoon doen!”

Wat ik vooraf precies verwachtte;
- Iets met technieken en goed contact maken. Misschien nog wat over mijn huidige manier van doen en daar dan een verbetertraject voor. Easy does it…

Wat ik kreeg;
- Kennis en theoretische achtergrond van communicatie modellen.
- Praktische oefeningen om ervaringen uit het verleden om te zetten in goed bruikbaar gereedschap voor het hier en nu.
- Last but not least, een ontzettend fijne, persoonlijke en enerverende training van Jacqueline en Huyn.

De trainers zijn kundig en vaardig om het juiste kader te scheppen. Scherp en kritisch op het juiste moment. Veilig, persoonlijk en inspirerend gedurende het hele traject.

Dit alles op het prachtige landgoed Boekestijn. Een heerlijke plek, fijne lunches en alle ruimte om even de benen te strekken tijdens de pauzes.

Al met al echt een aanrader. Als je twijfelt gewoon doen, jij bent het waard!