UNLP

Miranda Konneman

Deze opleiding was een cadeautje! Enorm veel inzichten en aha momenten en prachtige tools om écht iets te veranderen. Life changing!
De begeleiding van Jacqueline en Hyun was confronterend,...
De begeleiding van Jacqueline en Hyun was confronterend, hartverwarmend en zeer deskundig.

Leonie Waterman-Schipper

Fantastische opleiding!! Een must do in het leven. Een proces in groepsverband en toch volop ruimte voor ieders persoonlijke ontwikkeling. Een indrukkende reis met een zeer ervaren en deskundige... Fantastische opleiding!! Een must do in het leven. Een proces in groepsverband en toch volop ruimte voor ieders persoonlijke ontwikkeling. Een indrukkende reis met een zeer ervaren en deskundige trainer. Een aanrader!!

Sebastiaan Broers

Mijn practitioner opleiding bij UNLP heb ik als zeer prettig ervaren en wat een fijne coaches Jacqueline en Hyun.

Prachtige lokatie wat voor mij geheel bij de opleiding past.

Prachtige lokatie wat voor mij geheel bij de opleiding past.

Ik ben zeer tevreden en kan het een ieder aanbevelen!

M De Haan

Voor mij is de NLP opleiding een enorm proces geweest. Het heeft me geholpen om in te zien waarom ik doe wat ik doe en het heeft me tools gegeven die ik de rest van mijn leven kan gebruiken. Voor mij is de NLP opleiding een enorm proces geweest. Het heeft me geholpen om in te zien waarom ik doe wat ik doe en het heeft me tools gegeven die ik de rest van mijn leven kan gebruiken.

Ik ben zeer dankbaar voor de wijze lessen die Jacqueline en Hyun mij gegeven hebben.

Maartje .

Een hele mooie persoonlijke reis! Ik twijfelde om de opleiding te volgen. Zou het niet te zweverig zijn met rare types? Niks is minder waar! Elke dag was een feestje waar ik veel van heb geleerd. Ik... Een hele mooie persoonlijke reis! Ik twijfelde om de opleiding te volgen. Zou het niet te zweverig zijn met rare types? Niks is minder waar! Elke dag was een feestje waar ik veel van heb geleerd. Ik sta positiever in het leven, neem de tijd en “moet” minder van mezelf. Ik raad het iedereen aan! En al helemaal met Jacqueline en Hyun als trainers. Hun humor, persoonlijke verhalen en praktische uitleg maakte de opleiding tot een extra succes.

Ireen .

Ik wilde graag ‘nlp trucjes’ leren. En ik leerde zoveel meer, deze training was een therapie-light en training in één waarbij ik nog meer nieuw gedrag heb aangeleerd en oud gedrag los heb gelaten.... Ik wilde graag ‘nlp trucjes’ leren. En ik leerde zoveel meer, deze training was een therapie-light en training in één waarbij ik nog meer nieuw gedrag heb aangeleerd en oud gedrag los heb gelaten. Als je jezelf dit ook gunt, volg de nlp training bij Unlp en je krijgt echt geen spijt.

Stella Maris van Vliet

Wat een mooie ervaring is dit geweest.
Ik heb dankzij Jacqueline en Huan een zeer leerzame opleiding af mogen sluiten. Een opleiding die ik iedereen gun, een cadeautje voor jezelf.

Jan Willem Feitsma

Jacqueline is een hele prettige, no nonsense trainer. Ze is open, eerlijk en waar nodig streng. Ze legt de vinger op de gevoelige plek. Bovenal schuwt ze het niet om zichzelf bloot te geven. Dit... Jacqueline is een hele prettige, no nonsense trainer. Ze is open, eerlijk en waar nodig streng. Ze legt de vinger op de gevoelige plek. Bovenal schuwt ze het niet om zichzelf bloot te geven. Dit maakt de practitioner een zeer geslaagde aanzet tot het leven van mijn mooiste leven. Dankjewel Jacqueline!

Wim .

Jacqueline is open en eerlijk. Ze weet de stof goed over te brengen met mooie eigen verhalen. Ze is op een positieve manier sturend en weet je te raken waar dat nodig is. Kortom, een hele fijne... Jacqueline is open en eerlijk. Ze weet de stof goed over te brengen met mooie eigen verhalen. Ze is op een positieve manier sturend en weet je te raken waar dat nodig is. Kortom, een hele fijne ervaring.

Ik ken het UNLP eigenlijk niet goed omdat alle communicatie via Adélka ging.