UNLP

Naz Akazim

Mijn ervaring is dat er ruimte is voor ieders inbreng. Er is veel kennis en kunde en dat gaat op een organische manier over op de deelnemers. Hoe beladen ook sommige onderwerpen zijn of niet. Mooi... Mijn ervaring is dat er ruimte is voor ieders inbreng. Er is veel kennis en kunde en dat gaat op een organische manier over op de deelnemers. Hoe beladen ook sommige onderwerpen zijn of niet. Mooi om te zien hoe dat in de praktijk wordt gebracht.

Alles gaat erg netjes en professioneel. Mooi dat je altijd training opnieuw mag doen. ( alleen kosten eten) zo kan je ook ervaren bij verschillende trainer of makkelijk inhalen als het even te veel... Alles gaat erg netjes en professioneel. Mooi dat je altijd training opnieuw mag doen. ( alleen kosten eten) zo kan je ook ervaren bij verschillende trainer of makkelijk inhalen als het even te veel is.

Marleen Dekker

Mooi opleidingsinstituut waarin je als mens gezien word, waar je serieus genomen word. Fijne groep gehad op basis van vertrouwen en gelijkheid was er veel openheid en kwetsbaarheid. Zeer dankbaar... Mooi opleidingsinstituut waarin je als mens gezien word, waar je serieus genomen word. Fijne groep gehad op basis van vertrouwen en gelijkheid was er veel openheid en kwetsbaarheid. Zeer dankbaar voor deze ervaring.

Bodil

Zo’n bijzondere ervaring, had dit nooit verwacht!

Paulien Du Pon

Wat een inspirerende training! Goede afwisseling van theorie en oefeningen! Fijn tempo en een lekkere sfeer. Ik ben echt heel enthousiast geworden en wil het gelijk in praktijk gaan brengen. Wat een inspirerende training! Goede afwisseling van theorie en oefeningen! Fijn tempo en een lekkere sfeer. Ik ben echt heel enthousiast geworden en wil het gelijk in praktijk gaan brengen.
Top! Bedankt 🙏🏽

Prettige professionele opleider, NLP biedt meerwaarde zowel in werk als privé.

Herbert Wooning

Positief. Ik heb geleerd de wereld op nieuwe manieren te kunnen bekijken.

Melissa

Een goed gestructureerde en inzichtelijke cursus van een ervaren coach en trainer om meer grip te krijgen op persoonlijk leiderschap, inclusief fijne handvaten om mee aan de slag te kunnen gaan in... Een goed gestructureerde en inzichtelijke cursus van een ervaren coach en trainer om meer grip te krijgen op persoonlijk leiderschap, inclusief fijne handvaten om mee aan de slag te kunnen gaan in het dagelijks leven.

Olaf Timmermans

Prima opleiding. Ervaren oudere trainer was heel fijn. Denk dat dat groot gedeelte van het succes is voor mij.