UNLP

anoniem

De opleiding was boeiend, uitdagend en had een goede opbouw. Gaaf! Met 1 er kan langer over gedaan worden. Ik zou de onderwerpen meer aandacht geven en misschien uitsmeren over een jaar.
De...
De trainers waren onwijs fijn, diep respect voor hoe ze in het leven staan er in staat zijn de ander bij de hand te nemen en te begeleiden op haar of zijn pad. Ik word heel blij als ik aan hen terugdenk. Wat een wijsheid delen zij.

Een hele veilige plek met unieke mensen. Heerlijk om de oefeningen steeds met verschillende mensen te kunnen doen.

anoniem

Ik ben aan de practitioner begonnen zonder verwachting maar het heeft alles overtroffen. Ik vond het een hele fijne en veilige omgeving en José heeft me ontzettend goed begeleid en me een heel warm... Ik ben aan de practitioner begonnen zonder verwachting maar het heeft alles overtroffen. Ik vond het een hele fijne en veilige omgeving en José heeft me ontzettend goed begeleid en me een heel warm en welkom gevoel gegeven. ook de coaches (Ilone, Martin, Lindsey) hebben me goed ondersteund en me veilig laten voelen.
Door de opleiding ben ik zelfverzekerder geworden, heb ik duidelijke doelen gesteld voor mezelf en ben ik meer gaan staan voor wie ik ben. Ik kan niet wachten om meer te leren bij de master :))

- Ik vind het NLP programma heel waardevol. Een mooie reis met heel goed gezelschap. Fijne coaches!
- Mijn belangrijkste inzichten
* Ik heb alle hulpbronnen al in mij & ik kan ze...
- Mijn belangrijkste inzichten
* Ik heb alle hulpbronnen al in mij & ik kan ze versterken/oproepen wanneer ik dat wil.
* Ik heb tools om mijzelf positief te beïnvloeden.
* Ik ben al heel.
* Het gaat nooit over de ander. Het gaat altijd over mezelf.
* Sommige dingen zijn niet van mij.
- Soms mocht er iets meer tempo in de dag komen en iets meer staan/lopen/actie --> iets meer spelvormen om actief te blijven. In 1 weekend zat dit heel veel, daarna werd dat minder.
- Ik merk al dat mensen mij anders zien & benaderen. Het balletje gaat al rollen.

Het programma is waardevol en verrijkend het geeft een nieuw inzicht van hoe je het leven op een positieve manier kan bekijken.
1. Hoe visueel mijn brein is en hoe ik dit kan aan aannemen voor...
1. Hoe visueel mijn brein is en hoe ik dit kan aan aannemen voor info.
2. Hoe je negativiteit kan overrullen door positiviteit.
Trainers + coaches top --> mooie aanvulling op elkaar. Ieder met zijn eigen kracht en plezier.
Het effect is meer berusting, ik wil ik ben en dat het verleden je niet definieert op een slechte manier, maar dat in alles wat moois zit. --> De kaart is niet het gebied.
Doel bereikt om het klein te houden en te zoeken in stabiliteit. Patroon --> invullen wat andere mensen over mij denken. --> loslaten
groep istop, wel veel vrouwen ;)

1. Mooi samengesteld. De herhaling op het einde was vooral heel waardevol.
2. Mijn kijk op het probleem is 'het probleem' + word volwassen!
3. José = een topvrouw. Ik wou dat ik haar...
1. Mooi samengesteld. De herhaling op het einde was vooral heel waardevol.
2. Mijn kijk op het probleem is 'het probleem' + word volwassen!
3. José = een topvrouw. Ik wou dat ik haar altijd als wijze raadgever in mijn buurt zou kunnen hebben :)
4. De coaches waren ook onmisbaar. Ik ben vooral grote fan van Martin! Altijd tijd voor een leuke babbel, tof compliment of mooi inzicht.
5. Veel dingen waar ik dacht in vast te lopen, lijken nu niet meer zo onoverkombaar.
6. Alleen maar liefde. Zoveel verschillende types, zo mooi om te zien hoe dat toch allemaal werkt. Het voelde veilig om in deze ruimte te delen.
7. Een aanrader! Voor mij persoonlijk waren soms de lunchpauzes net te lang, evenals de demo's.

Een fijn programma er komt veel aanbod. Sommige onderdelen waren herhaling voor mij maar dat was niet erg.

Ik ontdek elke dag weer iets nieuws over mijzelf.
- Ik blijf leren.
-...

Ik ontdek elke dag weer iets nieuws over mijzelf.
- Ik blijf leren.
- Kwetsbaar opstellen mag

Fijn, goede afwisseling en samenwerking.

Toppers!

Ben opener, minder hard naar mijzelf.

Heb stappen gezet om mij verder ontwikkelen op werkgebied. Concrete afspraken gemaakt. Geduldiger.

Allemaal fijne mensen. Wel een grote groep waardoor ik sneller optrok met vaak dezelfde personen. Stuk voor stuk toppers.

Intensief, sommige weekenden waren wat zwaar. Je wordt aan het werk gezet, al met al een aanrader.

Hannie Luijten - Meulendijk

Wat een geweldige ervaring! Het waren 8 intense dagen waarin in diepe lagen werden bereikt. Dynamieken, patronen, verbindingen en vooral bewustwording binnen een (familie)systeem worden duidelijk... Wat een geweldige ervaring! Het waren 8 intense dagen waarin in diepe lagen werden bereikt. Dynamieken, patronen, verbindingen en vooral bewustwording binnen een (familie)systeem worden duidelijk tijdens deze opleiding. Als je je bewust wordt van het onbewuste kun je patronen gaan doorbreken naar wat jou helpt. Tijdens de opleiding kregen we vele krachtige tools aangereikt om hiermee aan de slag te gaan. Echt een aanrader! Karin is een hele fijne en kundige trainer die een veilige plek creëerde waarin iedereen in vertrouwen kon werken, delen en leren.

Miriam Ohlale

Mijn algemene ervaring met NLP is erg prettig. Organisatie is zeer professioneel en bekwaam. De Organisatie is meedenkend en laagdrempelig. De eerste ervaring is positief waardoor ik nu een vervolg... Mijn algemene ervaring met NLP is erg prettig. Organisatie is zeer professioneel en bekwaam. De Organisatie is meedenkend en laagdrempelig. De eerste ervaring is positief waardoor ik nu een vervolg ga volgen op de basisopleiding.

Mooi aanbod aan trainingen en opleidingen. Fijne locaties verspreid over het land.

Hannie Luijten

UNLP is een professioneel opleidingsinstituut. Als je vragen hebt krijg je snel antwoord. De opleidingen worden verzorgd door deskundige trainers en coaches