UNLP

Inhoudelijk goed

Goede opleiding

Belg

De keuze van de opleidingsorganisatie is de belangrijkste keuze die je kan maken. Er zijn talrijke NLP aanbieders, UNLP staat garant voor een hoge kwaliteit en een prachtige ervaring.

Veilige omgeving waar ruimte is om jezelf te ontdekken , uitdagingen aan te gaan en veel verrijkende informatie om jezelf verder te ontwikkelen

Ik waardeer de persoonlijke benadering van UNLP. De kwaliteit van de opleidingen is hoog en de trainers zijn experts in hun vakgebied. Ik zou aan iedereen die zich persoonlijk verder wil ontwikkelen... Ik waardeer de persoonlijke benadering van UNLP. De kwaliteit van de opleidingen is hoog en de trainers zijn experts in hun vakgebied. Ik zou aan iedereen die zich persoonlijk verder wil ontwikkelen zeker UNLP aanraden.

Verder geen opmerkingen

Edwin

Erg tevreden, deskundige docenten! Aandacht voor iedereen en goede grote van de groep waardoor ook afwisseling mogelijk is en ook de diepgang.

Positief. Er wordt een veilige ruimte gecreëerd om te experimenteren met nieuw gedrag, waarvoor heldere handvatten en kennis worden aangereikt. Communicatie met trainers verloopt in elk opzicht... Positief. Er wordt een veilige ruimte gecreëerd om te experimenteren met nieuw gedrag, waarvoor heldere handvatten en kennis worden aangereikt. Communicatie met trainers verloopt in elk opzicht prettig.