UNLP

Angelique de Goey - de Bruin

Ik heb mijn opleiding bij UNLP als zeer waardevol ervaren. De trainers wisten je te inspireren en het beste uit jezelf te halen. Door de diversiteit van het lesmateriaal, konde ik al snel zelf aan... Ik heb mijn opleiding bij UNLP als zeer waardevol ervaren. De trainers wisten je te inspireren en het beste uit jezelf te halen. Door de diversiteit van het lesmateriaal, konde ik al snel zelf aan de slag als coach. Door de combinatie van praktijk met theorie heb ik nu een goede basis om zelf mensen te coachen en te stimuleren om aan zichzelf te werken. Het meest waardevol was voor mij was toch wel mijn persoonlijke groei gedurende op opleiding. Met veel steun van mijn medestudenten, mentoren, en docenten, sta ik stevig en vol zelf vertrouwen in het leven en in mijn praktijk. Ik ga zeker nog een aantal verdiepingsopleidingen volgen.

Ik zou unlp eventueel wel aanbevelen alleen de HBO coach opleiding niet.

Ella

Wat een energie!

Geweldig! De opbouw van de opleiding is echt subliem. Je wordt stap voor stap meegenomen in de materie, waardoor het aan het einde van de opleiding mogelijk is om een volledige hypnose uit te... Geweldig! De opbouw van de opleiding is echt subliem. Je wordt stap voor stap meegenomen in de materie, waardoor het aan het einde van de opleiding mogelijk is om een volledige hypnose uit te oefenen.

Patricia

UNLP is een mooi, professioneel opleidingsinstituut. Direct bij binnenkomst voel je je welkom. De benadering is persoonlijk, trainers zijn fijn toegankelijk, er wordt goed voor je gezorgd met de... UNLP is een mooi, professioneel opleidingsinstituut. Direct bij binnenkomst voel je je welkom. De benadering is persoonlijk, trainers zijn fijn toegankelijk, er wordt goed voor je gezorgd met de lunch.

Prima geregeld, goede training.

Richard van den Boom

Zeer positief, een aanrader voor iedereen die bewust aan de slag wil met zelfontwikkeling.

Telefonisch zeer prfessioneel en een geweldige locatie.

Lieke

Een goeie tijd waarin ik meer ben gegroeid