UNLP

Cindy Kusters

Heel fijn instituut. Begeleiding was top en zeer respectvol. Er was binnen no time een sfeer van vertrouwen en veiligheid gecreëerd. Heel mooi hoe alles samen viel en dat we met de complete... Heel fijn instituut. Begeleiding was top en zeer respectvol. Er was binnen no time een sfeer van vertrouwen en veiligheid gecreëerd. Heel mooi hoe alles samen viel en dat we met de complete groep zo'n prachtige reis samen hebben gemaakt.

Fijne organisatie, denkt heel erg mee met de cursist om de training voor jou mogelijk te maken, omdat ze geloven dat het je echt iets zal brengen (en dat is ook zo!) daar ben ik hen dankbaar voor!

Fijne opleiding! Veel ervaringen opgedaan die niet uit boeken te halen zijn. Gevoel en ongemak gevoeld die zoveel meer brengen dan informatie of kennis die je vergaard om je kennisbak te vergroten.

De trainers zijn heel professioneel en deskundig. De opbouw van de trainingen is heel goed. Heel veel geleerd!

An

Super fijn om op deze manier kennis te maken met familieopstellingen. Lieselotte doet het prachtig, ruimte voor iedereen en ze ziet en voelt veel. UNLP voelt als een fijne plek om kennis te maken... Super fijn om op deze manier kennis te maken met familieopstellingen. Lieselotte doet het prachtig, ruimte voor iedereen en ze ziet en voelt veel. UNLP voelt als een fijne plek om kennis te maken met dit onderwerp.

Catharina Bink

Een goed institut met trajneri en coaches die over een deskundige kennis en vaardigheden beschikken

Andre Koppies

Fijn opleidingsinstituut. Beetje veel marketing mails, maar voor de rest fijn om hier getraind te worden

Goede ervaring door deze opleiding, met name door de trainer Lieselotte.