UNLP

Fijn instituut met zeer kundige en fijne trainers.

Helmi

Ik heb in het verleden een NLP weekend bij een andere opleider gevolgd maar dit voelde niet goed. Vanaf dag 1 voel ik me erg thuis in de groepen die door UNLP getraind worden en dit heeft ook te... Ik heb in het verleden een NLP weekend bij een andere opleider gevolgd maar dit voelde niet goed. Vanaf dag 1 voel ik me erg thuis in de groepen die door UNLP getraind worden en dit heeft ook te maken met de trainers en datgene wat het instituut belangrijk vindt.

Een grote verijking in je leven als je doelen wilt behalen, maar vooral eigen ontwikkeling

Zoals ook de practitioner, was ook de master practitioner elk weekend weer iets om naar uit te kijken. Professionele opleiding, goed opgebouwd om tot resultaten te komen. Overal is over nagedacht.... Zoals ook de practitioner, was ook de master practitioner elk weekend weer iets om naar uit te kijken. Professionele opleiding, goed opgebouwd om tot resultaten te komen. Overal is over nagedacht. En het contact met Unlp is altijd zeer klantgericht en snel.

Eric

De locatie golfbaan strookt niet helemaal met een persoonlijke ontwikkelingstraining. Het was een mooie reis naar je eigen ik. De trainers zijn zeer bekwaam gepassioneerd en betrokken.
Een mooie rustige plek in de natuur zou meer passen.

Zeer professioneel. Ik vertrouw het instituut volledig.

Heel fijn instituut.

Prettig, veilig, leerzaam.

Davey de Kok

Persoonlijk en kundig

Rabia

Enorm waardevolle training van inspirerende trainer. Locatie prachtig ga zo door!