UNLP

Belg

De keuze van de opleidingsorganisatie is de belangrijkste keuze die je kan maken. Er zijn talrijke NLP aanbieders, UNLP staat garant voor een hoge kwaliteit en een prachtige ervaring.

Veilige omgeving waar ruimte is om jezelf te ontdekken , uitdagingen aan te gaan en veel verrijkende informatie om jezelf verder te ontwikkelen

Ik waardeer de persoonlijke benadering van UNLP. De kwaliteit van de opleidingen is hoog en de trainers zijn experts in hun vakgebied. Ik zou aan iedereen die zich persoonlijk verder wil ontwikkelen... Ik waardeer de persoonlijke benadering van UNLP. De kwaliteit van de opleidingen is hoog en de trainers zijn experts in hun vakgebied. Ik zou aan iedereen die zich persoonlijk verder wil ontwikkelen zeker UNLP aanraden.

Verder geen opmerkingen

Edwin

Erg tevreden, deskundige docenten! Aandacht voor iedereen en goede grote van de groep waardoor ook afwisseling mogelijk is en ook de diepgang.

Positief. Er wordt een veilige ruimte gecreëerd om te experimenteren met nieuw gedrag, waarvoor heldere handvatten en kennis worden aangereikt. Communicatie met trainers verloopt in elk opzicht... Positief. Er wordt een veilige ruimte gecreëerd om te experimenteren met nieuw gedrag, waarvoor heldere handvatten en kennis worden aangereikt. Communicatie met trainers verloopt in elk opzicht prettig.

Fijn instituut met zeer kundige en fijne trainers.

Helmi

Ik heb in het verleden een NLP weekend bij een andere opleider gevolgd maar dit voelde niet goed. Vanaf dag 1 voel ik me erg thuis in de groepen die door UNLP getraind worden en dit heeft ook te... Ik heb in het verleden een NLP weekend bij een andere opleider gevolgd maar dit voelde niet goed. Vanaf dag 1 voel ik me erg thuis in de groepen die door UNLP getraind worden en dit heeft ook te maken met de trainers en datgene wat het instituut belangrijk vindt.

Een grote verijking in je leven als je doelen wilt behalen, maar vooral eigen ontwikkeling

Zoals ook de practitioner, was ook de master practitioner elk weekend weer iets om naar uit te kijken. Professionele opleiding, goed opgebouwd om tot resultaten te komen. Overal is over nagedacht.... Zoals ook de practitioner, was ook de master practitioner elk weekend weer iets om naar uit te kijken. Professionele opleiding, goed opgebouwd om tot resultaten te komen. Overal is over nagedacht. En het contact met Unlp is altijd zeer klantgericht en snel.