UNLP

1. Mooi samengesteld. De herhaling op het einde was vooral heel waardevol.
2. Mijn kijk op het probleem is 'het probleem' + word volwassen!
3. José = een topvrouw. Ik wou dat ik haar...
1. Mooi samengesteld. De herhaling op het einde was vooral heel waardevol.
2. Mijn kijk op het probleem is 'het probleem' + word volwassen!
3. José = een topvrouw. Ik wou dat ik haar altijd als wijze raadgever in mijn buurt zou kunnen hebben :)
4. De coaches waren ook onmisbaar. Ik ben vooral grote fan van Martin! Altijd tijd voor een leuke babbel, tof compliment of mooi inzicht.
5. Veel dingen waar ik dacht in vast te lopen, lijken nu niet meer zo onoverkombaar.
6. Alleen maar liefde. Zoveel verschillende types, zo mooi om te zien hoe dat toch allemaal werkt. Het voelde veilig om in deze ruimte te delen.
7. Een aanrader! Voor mij persoonlijk waren soms de lunchpauzes net te lang, evenals de demo's.

Een fijn programma er komt veel aanbod. Sommige onderdelen waren herhaling voor mij maar dat was niet erg.

Ik ontdek elke dag weer iets nieuws over mijzelf.
- Ik blijf leren.
-...

Ik ontdek elke dag weer iets nieuws over mijzelf.
- Ik blijf leren.
- Kwetsbaar opstellen mag

Fijn, goede afwisseling en samenwerking.

Toppers!

Ben opener, minder hard naar mijzelf.

Heb stappen gezet om mij verder ontwikkelen op werkgebied. Concrete afspraken gemaakt. Geduldiger.

Allemaal fijne mensen. Wel een grote groep waardoor ik sneller optrok met vaak dezelfde personen. Stuk voor stuk toppers.

Intensief, sommige weekenden waren wat zwaar. Je wordt aan het werk gezet, al met al een aanrader.

Hannie Luijten - Meulendijk

Wat een geweldige ervaring! Het waren 8 intense dagen waarin in diepe lagen werden bereikt. Dynamieken, patronen, verbindingen en vooral bewustwording binnen een (familie)systeem worden duidelijk... Wat een geweldige ervaring! Het waren 8 intense dagen waarin in diepe lagen werden bereikt. Dynamieken, patronen, verbindingen en vooral bewustwording binnen een (familie)systeem worden duidelijk tijdens deze opleiding. Als je je bewust wordt van het onbewuste kun je patronen gaan doorbreken naar wat jou helpt. Tijdens de opleiding kregen we vele krachtige tools aangereikt om hiermee aan de slag te gaan. Echt een aanrader! Karin is een hele fijne en kundige trainer die een veilige plek creëerde waarin iedereen in vertrouwen kon werken, delen en leren.

Miriam Ohlale

Mijn algemene ervaring met NLP is erg prettig. Organisatie is zeer professioneel en bekwaam. De Organisatie is meedenkend en laagdrempelig. De eerste ervaring is positief waardoor ik nu een vervolg... Mijn algemene ervaring met NLP is erg prettig. Organisatie is zeer professioneel en bekwaam. De Organisatie is meedenkend en laagdrempelig. De eerste ervaring is positief waardoor ik nu een vervolg ga volgen op de basisopleiding.

Mooi aanbod aan trainingen en opleidingen. Fijne locaties verspreid over het land.

Hannie Luijten

UNLP is een professioneel opleidingsinstituut. Als je vragen hebt krijg je snel antwoord. De opleidingen worden verzorgd door deskundige trainers en coaches

Samentha de Jong - Vermelis

8 Intense dagen waarin verborgen dynamieken en patronen binnen een systeem zijn blootgelegd.
Veel geleerd, gedaan en vooral gevoeld.
Samengewerkt met gelijkgestemden tijdens deze...
Veel geleerd, gedaan en vooral gevoeld.
Samengewerkt met gelijkgestemden tijdens deze krachtige en vooral waardevolle opleiding.
Verborgen, onbewuste processen die van invloed zijn op ons denken, doen en voelen bewust geworden en zichtbaar gemaakt.

Aankijken
Acceptatie
Omarmen
Buigen
Dankbaarheid

Selma

De trainer was zeer kundig en wist heel goed waar ze het over had. De voorbeelden die ze gaf en de demo’s die ze voordeed waren heel duidelijk. Ze gaf alle ruimte voor eigen vragen en inbreng... De trainer was zeer kundig en wist heel goed waar ze het over had. De voorbeelden die ze gaf en de demo’s die ze voordeed waren heel duidelijk. Ze gaf alle ruimte voor eigen vragen en inbreng en ik voelde me gezien. Ik voelde me veilig in de groep waardoor ik mooie stappen heb mogen zetten in mijn proces.

Ik heb Unlp als een zeer fijne organisatie ontvangen waar je met open armen wordt ontvangen. Je word als mens behandeld en niet als nummer wat deel uitmaakt van de omzet.

Fijne trainers, veilige omgeving, voldoende ruimte tot het stellen van vragen, delen van ervaringen, etc.