UNLP

Samentha de Jong - Vermelis

8 Intense dagen waarin verborgen dynamieken en patronen binnen een systeem zijn blootgelegd.
Veel geleerd, gedaan en vooral gevoeld.
Samengewerkt met gelijkgestemden tijdens deze...
Veel geleerd, gedaan en vooral gevoeld.
Samengewerkt met gelijkgestemden tijdens deze krachtige en vooral waardevolle opleiding.
Verborgen, onbewuste processen die van invloed zijn op ons denken, doen en voelen bewust geworden en zichtbaar gemaakt.

Aankijken
Acceptatie
Omarmen
Buigen
Dankbaarheid

Selma

De trainer was zeer kundig en wist heel goed waar ze het over had. De voorbeelden die ze gaf en de demo’s die ze voordeed waren heel duidelijk. Ze gaf alle ruimte voor eigen vragen en inbreng... De trainer was zeer kundig en wist heel goed waar ze het over had. De voorbeelden die ze gaf en de demo’s die ze voordeed waren heel duidelijk. Ze gaf alle ruimte voor eigen vragen en inbreng en ik voelde me gezien. Ik voelde me veilig in de groep waardoor ik mooie stappen heb mogen zetten in mijn proces.

Ik heb Unlp als een zeer fijne organisatie ontvangen waar je met open armen wordt ontvangen. Je word als mens behandeld en niet als nummer wat deel uitmaakt van de omzet.

Fijne trainers, veilige omgeving, voldoende ruimte tot het stellen van vragen, delen van ervaringen, etc.

Iedereen zou een training ‘moeten’ volgen bij het UNLP als je jezelf een gelukkiger en waardevoller leven gunt

Karin Roest

Het was zeer fijn om de opleiding te volgen bij de UNLP. Heel waardevolle inhoud en begeleiding. Ik ben gegroeid als mens, voel meer rust waardoor ik meer kan genieten van het leven! Iedereen zou zo... Het was zeer fijn om de opleiding te volgen bij de UNLP. Heel waardevolle inhoud en begeleiding. Ik ben gegroeid als mens, voel meer rust waardoor ik meer kan genieten van het leven! Iedereen zou zo een opleiding moeten volgen.

Sandy Musters Snijders

Ik heb UNLP als een prettig opleidingsinstituut eevaren

Anita Verwoest

Ik vond de training erg waardevol.
Wel is het belangrijk om de stof in theorie- en werkboek goed te bestuderen en hier zelf mee aan de slag te gaan en te oefenen.
In de training wordt de...
Ik vond de training erg waardevol.
In de training wordt de inhoud namelijk aangestipt, maar het zal alleen beklijven als het in de praktijk wordt gebracht.
Ik vond de training veel omvattend en intensief omdat het raakt aan de diepste kern van een mens.
Ik denk ook dat er eigenlijk niet een aparte business variant nodig is, omdat je het geleerde ook in het dagelijks leven kunt toepassen en vice versa.
Als je de basis principes van NLP leert en toepast, zal dit zowel effect hebben op het privéleven, als ook op het werkzame leven.

Ik vond de trainer, Jacqueline en begeleider Heidi, geweldig. Zeer deskundig, invoelend en transparant. Daardoor leer je dat het leven een doorlopend proces is, waarbij je nooit uitgeleerd bent.
Omdat de groep vrij klein was, was de sfeer erg goed en intiem. Dit is wat mij betreft ook een vereiste voor deze training.
Mijn complimenten!

anoniem

Ik heb de opleiding als heel prettig ervaren. Het heeft mij inzicht gegeven en ik ben nog een stapje dichter bij mezelf gekomen. In deze groep heb ik mij veilig gevoeld om mezelf te mogen zijn,... Ik heb de opleiding als heel prettig ervaren. Het heeft mij inzicht gegeven en ik ben nog een stapje dichter bij mezelf gekomen. In deze groep heb ik mij veilig gevoeld om mezelf te mogen zijn, mezelf kwetsbaar op te stellen en de ruimte gekregen om fouten te maken en mezelf niet te hoeven veroordelen. Ik heb geleerd alle delen in mezelf te omarmen. Van de coaches en trainers heb ik veel mogen leren. Het programma was heel divers, verschillende technieken geleerd om antwoorden in mezelf en de ander naar boven te krijgen. Het belangrijkste wat ik mee neem is dat ik goed ben wie ik ben en er altijd ruimte is om verder door te mogen leren over mezelf. Deze ervaring had ik niet willen missen. Bedankt <3

anoniem

1. Fijn, het geeft je handvatten om je leven zo in te richten zoals je wilt.

2. Om te gaan met onvermogen, familieopstelling, jouw aandeel in alles.

3. Trainers zijn fijn. In...
1. Fijn, het geeft je handvatten om je leven zo in te richten zoals je wilt.

2. Om te gaan met onvermogen, familieopstelling, jouw aandeel in alles.

3. Trainers zijn fijn. In het begin wel weerstand ervaren door een heel andere aanpak/stijl. Is later bijgetrokken.

4. Coaches zijn fijn ter ondersteuning.

5. Enkele inzichten toegepast in de praktijk.

6. Open staan voor liefde. Beter naar mezelf luisteren. Familiedynamiek veranderd.

7. Hele fijne groep, voelt veilig.

8. In het begin te simpel, naderhand resoneerde het beter.