UNLP

Maartje .

Een hele mooie persoonlijke reis! Ik twijfelde om de opleiding te volgen. Zou het niet te zweverig zijn met rare types? Niks is minder waar! Elke dag was een feestje waar ik veel van heb geleerd. Ik... Een hele mooie persoonlijke reis! Ik twijfelde om de opleiding te volgen. Zou het niet te zweverig zijn met rare types? Niks is minder waar! Elke dag was een feestje waar ik veel van heb geleerd. Ik sta positiever in het leven, neem de tijd en “moet” minder van mezelf. Ik raad het iedereen aan! En al helemaal met Jacqueline en Hyun als trainers. Hun humor, persoonlijke verhalen en praktische uitleg maakte de opleiding tot een extra succes.

Ireen .

Ik wilde graag ‘nlp trucjes’ leren. En ik leerde zoveel meer, deze training was een therapie-light en training in één waarbij ik nog meer nieuw gedrag heb aangeleerd en oud gedrag los heb gelaten.... Ik wilde graag ‘nlp trucjes’ leren. En ik leerde zoveel meer, deze training was een therapie-light en training in één waarbij ik nog meer nieuw gedrag heb aangeleerd en oud gedrag los heb gelaten. Als je jezelf dit ook gunt, volg de nlp training bij Unlp en je krijgt echt geen spijt.

Stella Maris van Vliet

Wat een mooie ervaring is dit geweest.
Ik heb dankzij Jacqueline en Huan een zeer leerzame opleiding af mogen sluiten. Een opleiding die ik iedereen gun, een cadeautje voor jezelf.

Jan Willem Feitsma

Jacqueline is een hele prettige, no nonsense trainer. Ze is open, eerlijk en waar nodig streng. Ze legt de vinger op de gevoelige plek. Bovenal schuwt ze het niet om zichzelf bloot te geven. Dit... Jacqueline is een hele prettige, no nonsense trainer. Ze is open, eerlijk en waar nodig streng. Ze legt de vinger op de gevoelige plek. Bovenal schuwt ze het niet om zichzelf bloot te geven. Dit maakt de practitioner een zeer geslaagde aanzet tot het leven van mijn mooiste leven. Dankjewel Jacqueline!

Wim .

Jacqueline is open en eerlijk. Ze weet de stof goed over te brengen met mooie eigen verhalen. Ze is op een positieve manier sturend en weet je te raken waar dat nodig is. Kortom, een hele fijne... Jacqueline is open en eerlijk. Ze weet de stof goed over te brengen met mooie eigen verhalen. Ze is op een positieve manier sturend en weet je te raken waar dat nodig is. Kortom, een hele fijne ervaring.

Ik ken het UNLP eigenlijk niet goed omdat alle communicatie via Adélka ging.

anoniem

- Zinvolle opleiding. Leren coachen en tegelijk ook aan de gang gaan met je eigen issues. Daardoor erg intensief. Je krijgt handvatten om zelf mee verder vooruit te kunnen, ook na de opleiding. - Zinvolle opleiding. Leren coachen en tegelijk ook aan de gang gaan met je eigen issues. Daardoor erg intensief. Je krijgt handvatten om zelf mee verder vooruit te kunnen, ook na de opleiding.

- Zoveel inzichten! Een greep uit de iedereen heeft zijn eigen wereldbeeld, er is altijd een andere keuze, heb plezier, speel, alles gaat over mindset, je hebt alle hulpbronnen in huis.

- Trainers prettig en vooral ook als voorbeeld hoe heerlijk ze zichzelf zijn.

- Coaches als aanvulling erg fijn, voor extra steun, voor vragen, ze zijn er voor alles wat je nodig hebt als je erom vraagt.

- Effecten zijn er vooral onbewust, en op sommige punten is er juist meer verwarring. Dat is onderdeel van de ontwikkeling, en niet erg. Effecten in gesprekstechnieken, en eigen keuzes maken.

- Work in progress. Meer inzichten in wat ik wil, milder zijn naar mezelf, bewuster wat er in mij gebeurt en dat je zelf kunt kiezen wat je ermee doet (trigger/respons).

- De groep is erg veilig, één op één met iedereen het gevoel open te kunnen zijn. Mooie mensen, elk met eigen worstelingen, die ook weer opvallend vaak overeen lijken te komen.

- Een aanrader voor iedereen die er aan toe is, en bereid is de investering in zichzelf te doen. Ook als je niet wilt coachen, dan als investering in jezelf zeer waardevol.

Welke doelen heb je behaald en/of patronen
- Ik ben van mezelf gaan houden en anderen zijn niet meer op de eerste plaats.
- Ik hoef niet alles zelf of alleen te doen.
- Ik sta open...
Welke doelen heb je behaald en/of patronen
- Ik ben van mezelf gaan houden en anderen zijn niet meer op de eerste plaats.
- Ik hoef niet alles zelf of alleen te doen.
- Ik sta open voor hulp.

ik vind de groep geweldig en leuk!

Super goede opleiding, erg waardevol.

anoniem

Ik vond het practitioner programma erg gebalanceerd. Ruimer dan ik dacht. Jammer dat ik niet eerder van zoiets heb gehoord.

Mijn 3 belangrijkste
- Ik mag van mezelf houden...

Mijn 3 belangrijkste
- Ik mag van mezelf houden (waardig)
- Ik kan meer dan ik dacht
- Hulpbronnen zijn belangrijk

De trainers waren waren professioneel, hebben kennis van hun zaak, goed inzicht en zijn krachtig.

De coaches waren attent, zorgzaam en motiverend.

De effecten die ik heb
- Ik zorg nu ook voor mezelf.
- Ik heb meer inzicht in wat belangrijk is. (niet in info kwijtraken)
- Ik ben meer gefocust op mijn doelen en weet ook hoe ik ze kan behalen.

anoniem

Ik ben met een warm welkom ontvangen. Een groep die een mooie energetische band heeft.

Wat ik erg mooi vind is dat je jezelf kan blijven, de inhoud van je verhaal was niet belangrijk om te delen maar hoe je de patroon kan doorbreken.

Ik heb er heel veel geleerd, bewust geworden, niks moet alles mag.

Ik heb veel al verwerkt maar de coaches hebben net het laatste stuk bij mij afgerond. De trainers hebben heel veel bij mij geraakt en bewust van gemaakt. Sommige dingen waren al bekend bij mij en sommige eb ik geleerd.

Ik ben weg van de technieken die hebben bij mij de meeste geraakt en niet te vergeten het logische niveau.
Ook lekkere lunches.

UNLP super bedankt voor alles.