UNLP

anoniem

- Zinvolle opleiding. Leren coachen en tegelijk ook aan de gang gaan met je eigen issues. Daardoor erg intensief. Je krijgt handvatten om zelf mee verder vooruit te kunnen, ook na de opleiding. - Zinvolle opleiding. Leren coachen en tegelijk ook aan de gang gaan met je eigen issues. Daardoor erg intensief. Je krijgt handvatten om zelf mee verder vooruit te kunnen, ook na de opleiding.

- Zoveel inzichten! Een greep uit de iedereen heeft zijn eigen wereldbeeld, er is altijd een andere keuze, heb plezier, speel, alles gaat over mindset, je hebt alle hulpbronnen in huis.

- Trainers prettig en vooral ook als voorbeeld hoe heerlijk ze zichzelf zijn.

- Coaches als aanvulling erg fijn, voor extra steun, voor vragen, ze zijn er voor alles wat je nodig hebt als je erom vraagt.

- Effecten zijn er vooral onbewust, en op sommige punten is er juist meer verwarring. Dat is onderdeel van de ontwikkeling, en niet erg. Effecten in gesprekstechnieken, en eigen keuzes maken.

- Work in progress. Meer inzichten in wat ik wil, milder zijn naar mezelf, bewuster wat er in mij gebeurt en dat je zelf kunt kiezen wat je ermee doet (trigger/respons).

- De groep is erg veilig, één op één met iedereen het gevoel open te kunnen zijn. Mooie mensen, elk met eigen worstelingen, die ook weer opvallend vaak overeen lijken te komen.

- Een aanrader voor iedereen die er aan toe is, en bereid is de investering in zichzelf te doen. Ook als je niet wilt coachen, dan als investering in jezelf zeer waardevol.

Welke doelen heb je behaald en/of patronen
- Ik ben van mezelf gaan houden en anderen zijn niet meer op de eerste plaats.
- Ik hoef niet alles zelf of alleen te doen.
- Ik sta open...
Welke doelen heb je behaald en/of patronen
- Ik ben van mezelf gaan houden en anderen zijn niet meer op de eerste plaats.
- Ik hoef niet alles zelf of alleen te doen.
- Ik sta open voor hulp.

ik vind de groep geweldig en leuk!

Super goede opleiding, erg waardevol.

anoniem

Ik vond het practitioner programma erg gebalanceerd. Ruimer dan ik dacht. Jammer dat ik niet eerder van zoiets heb gehoord.

Mijn 3 belangrijkste
- Ik mag van mezelf houden...

Mijn 3 belangrijkste
- Ik mag van mezelf houden (waardig)
- Ik kan meer dan ik dacht
- Hulpbronnen zijn belangrijk

De trainers waren waren professioneel, hebben kennis van hun zaak, goed inzicht en zijn krachtig.

De coaches waren attent, zorgzaam en motiverend.

De effecten die ik heb
- Ik zorg nu ook voor mezelf.
- Ik heb meer inzicht in wat belangrijk is. (niet in info kwijtraken)
- Ik ben meer gefocust op mijn doelen en weet ook hoe ik ze kan behalen.

anoniem

Ik ben met een warm welkom ontvangen. Een groep die een mooie energetische band heeft.

Wat ik erg mooi vind is dat je jezelf kan blijven, de inhoud van je verhaal was niet belangrijk om te delen maar hoe je de patroon kan doorbreken.

Ik heb er heel veel geleerd, bewust geworden, niks moet alles mag.

Ik heb veel al verwerkt maar de coaches hebben net het laatste stuk bij mij afgerond. De trainers hebben heel veel bij mij geraakt en bewust van gemaakt. Sommige dingen waren al bekend bij mij en sommige eb ik geleerd.

Ik ben weg van de technieken die hebben bij mij de meeste geraakt en niet te vergeten het logische niveau.
Ook lekkere lunches.

UNLP super bedankt voor alles.

anoniem

Het programma vond ik passend, soms had het wel wat sneller gekund (meer tempo bij de uitleg).

Ik heb verschillende inzichten
Ik kan nog zoveel groeien
Ik kan dat zelf, heb...

Ik heb verschillende inzichten
Ik kan nog zoveel groeien
Ik kan dat zelf, heb daar zelf veel invloed op
Het houdt nooit op! (jezelf ontwikkelen)

De trainers waren prettig, kundig en betrokken. Eigen ervaringen en die uit eigen praktijk zijn om te horen.

De coaches waren lief en betrokken, open en behulpzaam.

Het effect wat ik heb rustiger geworden, stressbestendiger en liever? Dat mogen anderen bepalen ;)

Het geheel van de opleiding vond ik zeer leerzaam, een start om me verder in te verdiepen. Om nooit te vergeten.

anoniem

De opleiding was top, gezellig, heel duidelijk en luchtig tegelijk. Ik voelde me veilig en gehoord. Oprecht lieve mensen.
Wat ik het meeste heb geleerd is rapport maken, er is altijd een goede...
Wat ik het meeste heb geleerd is rapport maken, er is altijd een goede intentie. Ik ben positiever, rustiger, zekerder van mezelf en opener. Ik laat me niet meer op de kast jagen. Ik sla niet meer dicht en pak dingen aan die ik normaal eng vond of zelfs ontliep.
Misschien veel info in vrij korte tijd, maar fantastisch!

anoniem

Ik heb de opleiding als zeer waardevol ervaren, veel praktijk.

Het vulden elkaar goed aan. Serieus & humor wisselen elkaar af. De groep was veilig.

Het was super fijn. Ik...
Ik heb de opleiding als zeer waardevol ervaren, veel praktijk.

Het was super fijn. Ik moest over mijn eigen belemmering heen van moeite met vragen stellen. Maar daarna kan ik alles vragen & delen.

Ik wil altijd snel, maar ook hier is dat niet. Oefenen, oefenen. Dat kan ik steeds meer gaan doen.

Top groep. Iedereen is anders, maar we staan open voor elkaar. Respect, herkenning geeft verbondenheid & ook het open staan voor elkaar & kwetsbaarheid! Heel veilig.

Ik heb veel geleerd & voel dat dit het begin is. De tijd tussen de weekenden is fijn. Zou wel nog 1 of 2 weekenden erbij willen.

anoniem

Ik vond het programma heel leerzaam en inspirerend.

- ik heb alle nodige hulpbronnen in me
- veranderingen in het proces kan meer met zich meebrengen dan...
Ik vond het programma heel leerzaam en inspirerend.

- ik heb alle nodige hulpbronnen in me
- veranderingen in het proces kan meer met zich meebrengen dan je denkt
- ik ben niet mijn onbewuste negatieve overtuigingen

De trainers en coaches waren fijn, duidelijk, inspirerend, grappig, zorgzaam, en hebben veel kennis.

Ik heb negatieve relaties verbroken en heb meer rust gevonden in mezelf.

Het was een hele fijne, open groep, girl power +1

De opleiding heeft mij veel gebracht. Ik sta anders in het leven dan voorheen. Het enige wat ik als feedback wil meegeven, is dat er meer dagen besteed kan worden aan familieopstellingen.

anoniem

Het practitioner programma is intensief, super leerzaam, divers en zeker de moeite waard. Veel inzichten meegekregen.

De trainers heb ik als fijn ervaren. Veel inzichten gegeven. Door...

De trainers heb ik als fijn ervaren. Veel inzichten gegeven. Door zichzelf ook kwetsbaar op te stellen en hun eigen ervaring te delen komt alles veel beter aan. Ook humor van José en zoveel wijsheid tussendoor vond ik heel fijn. Hierdoor hield ik mijn aandacht altijd bij ondanks de lange intensieve dagen.

De coaches waren ook fijn, dankbaar dat ze ook tussendoor zoveel tips geven. Kritische vragen tijdens gezellige momenten kan ik waarderen. Ook hoe ze voor ons hebben gezorgd.

Het was een leuke en gezellige groep waar ik me veilig voelde.

anoniem

Ruim programma met veel verschillende onderdelen. Fijne opbouw met goede verdeling tussen uitleg, voorbeeld, oefenen en evaluatie. Eerdere oefeningen en opdrachten zouden iets vaker herhaald mogen... Ruim programma met veel verschillende onderdelen. Fijne opbouw met goede verdeling tussen uitleg, voorbeeld, oefenen en evaluatie. Eerdere oefeningen en opdrachten zouden iets vaker herhaald mogen worden. Fijne opleidingen.
Trainers ervaren als heel fijne personen, die jou en de groep echt zien. Duidelijke uitleg geven, humor gebruiken, veiligheid waarborgen en kritisch kunnen zijn.
Ook coaches hebben bijgedragen aan gevoel van veiligheid in de groep. Altijd tijd/ruimte voor een praatje, interesse en het verzorgen/soepel laten verlopen van de dag.
De groep voelt goed, had wat mij betreft iets kleiner gemogen, maar voelt wel veilig aan.