UNLP

Ik heb UNLP als een heel fijn instituut ervaren. Met toegankelijke mensen, mooie opleidingen, een prachtige locatie, lekkere lunches en goeie koffie. Ik keek uit naar elk weekend, vond het altijd... Ik heb UNLP als een heel fijn instituut ervaren. Met toegankelijke mensen, mooie opleidingen, een prachtige locatie, lekkere lunches en goeie koffie. Ik keek uit naar elk weekend, vond het altijd een feestje om op Boekesteijn te zijn. De kundige trainers waren een inspiratie en de groep mensen super fijn. Ik heb dat bij twee opleidingen zo ervaren.

Dick Bosma. Dikke 9 als rapport(..)cijfer. Unlp een fijn instituut die je persoonlijkheid echt doet groeien.

Een heel prettige organisatie waarbij de trainers de deelnemers centraal stellen. Je komt zo écht tot nieuwe inzichten die je helpen jezelf verder te ontwikkelen. Locatie en organisatie zijn... Een heel prettige organisatie waarbij de trainers de deelnemers centraal stellen. Je komt zo écht tot nieuwe inzichten die je helpen jezelf verder te ontwikkelen. Locatie en organisatie zijn tip top in orde. En de innerlijke mens wordt evenzeer goed verzorgd met goede thee/koffie en lunch.

Een leuker leven kan je dus echt leren!!

Connect2empower

Prima gegaan

Marije de Graaf

Hele fijne, warme sfeer, openheid en humor.
Goede en mooie locaties met uitstekende lunches.
Communicatie met studentsupport erg goed, snelle persoonlijke reactie.
Toegankelijke...
Hele fijne, warme sfeer, openheid en humor.
Goede en mooie locaties met uitstekende lunches.
Communicatie met studentsupport erg goed, snelle persoonlijke reactie.
Toegankelijke trainers met ieder zijn eigen kwaliteiten wat elkaar mooi aanvulde.

Janneke

Prachtig instituut, waar je volledig te bloei mag komen. De sfeer is open, vriendelijke en veilig.

Neem eens wat vaker de tijd om een moment voor jezelf te creëren.

Ingrid Boeree

Kan alleen maar zeggen dat ik het als prettig heb ervaren en goed te bereiken als je vragen hebt. Er word geluisterd.

Marcel Tappel

Fijne en deskundige trainers. Uitstekende locatie en faciliteiten.

Patricia Ringers

Super! Ik kijk uit naar de coach opleiding in september! :)