UNLP

Tevreden cursiste

De opleidingen bij UNLP?
Daar kun je de rest van je leven wat mee!
De opleidingen bij UNLP?
Daar kun je de rest van je leven wat mee!
Je wordt er gezien, gehoord en begrepen nog voor jij jezelf begrepen hebt. De spiegels die je figuurlijk voorgehouden worden helpen je om nog dieper in jezelf te kijken. Mij heeft het veel over de basis van mijn eigen gedrag geleerd. Deze bewustwording maakt dat ik er voor kan kiezen om dezelfde cirkel keer op keer te lopen, of er een schaar in te zetten en mijn eigen pad te bewandelen. UNLP bied een veilige setting en zeer kundige trainers die het ontwikkelproces heel goed begrijpen, omdat ze het zelf doorlopen hebben nog voor ze aan de trainersopleiding konden beginnen.

Al diverse opleidingen via UNLP gevolgd, iedere keer een warm welkom ervaren. Zeer kundige en professionele trainers die mij na afloop keer op keer met een hoop kennis, inzichten en... Al diverse opleidingen via UNLP gevolgd, iedere keer een warm welkom ervaren. Zeer kundige en professionele trainers die mij na afloop keer op keer met een hoop kennis, inzichten en toepassingsmogelijkheden naar huis lieten gaan.

Heel goed. Er zijn achteraf wel wat dingen die ik 'lastig' vind, de laatste training vond ik best wat zweverig en ik heb hier een minder goed gevoel over. Deze nasmaak is een beetje blijven... Heel goed. Er zijn achteraf wel wat dingen die ik 'lastig' vind, de laatste training vond ik best wat zweverig en ik heb hier een minder goed gevoel over. Deze nasmaak is een beetje blijven hangen en dat vind ik jammer.

Dorien Wijstma

Unlp heeft mij vele mooie inzichten geven maar vooral ook handvatten om ze toe te passen en mijn patronen en denken te veranderen waardoor ik mijn leven nu op een andere manier kan benaderen; meer... Unlp heeft mij vele mooie inzichten geven maar vooral ook handvatten om ze toe te passen en mijn patronen en denken te veranderen waardoor ik mijn leven nu op een andere manier kan benaderen; meer flexibiliteit in perspectieven om te kijken naar situaties, gebeurtenissen en mensen.

Angelique

Het heeft ontzettend veel met mij gedaan en allemaal zeer intensief geweest. Maar heel blij dat ik mijn leven weer positief kan zien.

Yamilé

Prachtige, goed bereikbare locatie. Deskundige en lieve trainers. Veel leuke gelijkgestemde mensen leren kennen en waardevolle informatie gehad die ik in mijn dagelijks leven toe kan passen. Meest... Prachtige, goed bereikbare locatie. Deskundige en lieve trainers. Veel leuke gelijkgestemde mensen leren kennen en waardevolle informatie gehad die ik in mijn dagelijks leven toe kan passen. Meest mooie en bijzondere proces ooit. Van jong tot oud, ik raad het iedereen aan! Zeer tevreden!

Fijne organisatie. Er hangt een fijne gemoedelijk sfeer (ervaring locatie Amsterdam en 's Graveland). Je krijgt weer voor je geld door de vele inzichten en kennis van docenten.

Een ontzettend dierbare en verhelderende dag. Zeer goed gefaciliteerd en de bedegeleiding heel kundig en veilig.

Top hoeveel passie er bij UNLP zit bij alle trainers. Ze zijn erg goed om een fijne sfeer te creëren en zijn er begaan met elke persoon die de opleiding volgt. Ze draaien duidelijk niet alleen... Top hoeveel passie er bij UNLP zit bij alle trainers. Ze zijn erg goed om een fijne sfeer te creëren en zijn er begaan met elke persoon die de opleiding volgt. Ze draaien duidelijk niet alleen hun programma af, ze zijn sterk bezig met hoe het met iedereen gaat een hebben aandacht voor elk individu. Fijn, zoveel passie!