UNLP

Groots in het kleine - er wordt zeer goed gewerkt aan de basisprincipes van systemisch werken

Marco

Samenspel tussen Vincent en Marcel. De voorbeelden/sessies die Marcel deed gaven veel toegevoegde waarde en maakten e.e.a. duidelijk(er).

Met 20 jaar ervaring als NLP opleider hebben ze mijn verwachtingen waar gemaakt

Patrick Wennekes

Ik heb de EFT opleiding gevolgd bij UNLP. Op er prachtige locatie werd les gegeven door 2 bevlogen docenten die hun vak goed verstaan. Ook de lunch, koffie en thee waren erg goed verzorgd.

Erik

Fantastische eerste kennismaking met UNLP

Een fijne en mooie locatie. De NLP trainingsdagen zijn goed verzorgd. Er hangt een open en warme sfeer.
De trainers zijn zeer professioneel. Ik heb veel geleerd ook over mij zelf. En ik kan de NLP training iedereen aanraden.

Ik volg er graag opleidingen.

Elke

Hele fijne trainers. Goede begeleiding en opbouw van de les. Heel veel kennis en vaardigheden in hun vak. Ik kom zeker terug voor nlp training

Martin Eleveld

Een omgeving die veilig is en trainingen met hoge kwaliteit. Je wordt geraakt en geholpen in je verder ontwikkelen en het toepassen van de geleerde stof. Veel humor en luchtigheid.