UNLP

John Heijkoop

In een prettige en vriendelijke omgeving heb ik kunnen werken aan persoonlijke ontwikkeling en coach vaardigheden

Ervaring is op zich goed, wel erg commercieel, ook veel niet relevante advertentie mails van automatische mailinglijst.
Steeds kariger terwijl de opleiding hetzelfde kost: minder dagen en best...
Steeds kariger terwijl de opleiding hetzelfde kost: minder dagen en best karige lunch: was bij practitioner veel luxer.

Door UNLP heb ik mijn zelfvertrouwen terug en kan ik mijn doelen bereiken.

Gabrielle

Een gedegen instituut met veel interessant aanbod en geweldige trainers en coaches om je persoonlijke ontwikkeling naar een volgend level te brengen.

Jolien Pap

Geweldige training. Tijdens de Master integreer je inspiratie en inzichten, en leer je het toepassen in je (werkende) leven. Onze trainer José is steengoed en heeft een zee aan ervaring. En... Geweldige training. Tijdens de Master integreer je inspiratie en inzichten, en leer je het toepassen in je (werkende) leven. Onze trainer José is steengoed en heeft een zee aan ervaring. En de opzet is heel prettig (kleine, vertrouwde groep).

Christina

Een erg fijn instituut, persoonlijk en betrokken met trainers met veel kennis

Positief, toegankelijk

Fijn trainingsinstituut met goeie trainers en fijne locaties. Veel mogelijkheden.

Zeer vakkundige trainers

Een aanrader voor iedereen die ergens mee worsteld