UNLP

Natascha van Woerkom

Een magische reis met fantastische trainers, coaches en medestudenten! Nog nooit heb ik zoveel ervaringen, doorbraken en verbindingen gehad tijdens een opleiding. Een groot kado voor jezelf en jouw... Een magische reis met fantastische trainers, coaches en medestudenten! Nog nooit heb ik zoveel ervaringen, doorbraken en verbindingen gehad tijdens een opleiding. Een groot kado voor jezelf en jouw omgeving!! Ik zou iedereen de NLP training bij UNLP aanraden.

Angela Verburg

Fantastische ervaring. Een nieuw begin in mijn leven. Geef jezelf en krijg heel veel terug. Zo nabij zijn met de mede cursisten was een openbaring voor mij. De openheid die vanzelf ontstaat maakte... Fantastische ervaring. Een nieuw begin in mijn leven. Geef jezelf en krijg heel veel terug. Zo nabij zijn met de mede cursisten was een openbaring voor mij. De openheid die vanzelf ontstaat maakte dat ik naar mijzelf kan kijken en een betere plek kan innemen in mijn wereld.
Dank je wel Judith, Marcel en Vincent!

Emmely

Dankjewel UNLP, dankzij jullie heb ik zoveel meer ruimte en (keuze)vrijheid ontdekt en het inzicht gekregen dat ik zoveel meer ben dan ik eerder voor mogelijk hield.

Prachtige ervaring, heel leerzaam en effectief. Ik vind heel fijn dat ik kan training nog een keertje herhalen, ook door middel van online leeromgeving en geprinte materialen. Ook leren door het... Prachtige ervaring, heel leerzaam en effectief. Ik vind heel fijn dat ik kan training nog een keertje herhalen, ook door middel van online leeromgeving en geprinte materialen. Ook leren door het doen vind ik een goede manier om leerstof begrijpen en leren.

John Heijkoop

In een prettige en vriendelijke omgeving heb ik kunnen werken aan persoonlijke ontwikkeling en coach vaardigheden

Ervaring is op zich goed, wel erg commercieel, ook veel niet relevante advertentie mails van automatische mailinglijst.
Steeds kariger terwijl de opleiding hetzelfde kost: minder dagen en best...
Steeds kariger terwijl de opleiding hetzelfde kost: minder dagen en best karige lunch: was bij practitioner veel luxer.

Door UNLP heb ik mijn zelfvertrouwen terug en kan ik mijn doelen bereiken.

Gabrielle

Een gedegen instituut met veel interessant aanbod en geweldige trainers en coaches om je persoonlijke ontwikkeling naar een volgend level te brengen.

Jolien Pap

Geweldige training. Tijdens de Master integreer je inspiratie en inzichten, en leer je het toepassen in je (werkende) leven. Onze trainer José is steengoed en heeft een zee aan ervaring. En... Geweldige training. Tijdens de Master integreer je inspiratie en inzichten, en leer je het toepassen in je (werkende) leven. Onze trainer José is steengoed en heeft een zee aan ervaring. En de opzet is heel prettig (kleine, vertrouwde groep).

Christina

Een erg fijn instituut, persoonlijk en betrokken met trainers met veel kennis