UNLP

Top hoeveel passie er bij UNLP zit bij alle trainers. Ze zijn erg goed om een fijne sfeer te creëren en zijn er begaan met elke persoon die de opleiding volgt. Ze draaien duidelijk niet alleen... Top hoeveel passie er bij UNLP zit bij alle trainers. Ze zijn erg goed om een fijne sfeer te creëren en zijn er begaan met elke persoon die de opleiding volgt. Ze draaien duidelijk niet alleen hun programma af, ze zijn sterk bezig met hoe het met iedereen gaat een hebben aandacht voor elk individu. Fijn, zoveel passie!

Heerlijk mens de trainer! Ondersteund met een mooie club professionals die een warm en veilig gevoel creëren. Wat mij persoonlijk betreft is er veel ruimte geweest voor persoonlijke... Heerlijk mens de trainer! Ondersteund met een mooie club professionals die een warm en veilig gevoel creëren. Wat mij persoonlijk betreft is er veel ruimte geweest voor persoonlijke aanraking/verwerking. Ik ben met een verwachting gekomen dat deelnemers dit al aangeraakt hadden alvorens de opleiding systemisch coachen aan te gaan. En daar heb ik dan zelf weer een leer moment; om verwachting loos deel te nemen in de toekomst.

Gewoon wel goed alleen ik heb niks met nlp

Een opleiding met positieve impact op zowel mij persoonlijk als mij als professional.

Ik vond het Unlp een prettig instituut om mijn verdere ontwikkelingsstappen aan te volgen. Het voelde laagdrempelig en toegankelijk. Ook was er een prettige communicatie en inhoudelijk voelde ik me... Ik vond het Unlp een prettig instituut om mijn verdere ontwikkelingsstappen aan te volgen. Het voelde laagdrempelig en toegankelijk. Ook was er een prettige communicatie en inhoudelijk voelde ik me zeker uitgedaagd.

Interessante training. Enthousiast gegeven door de trainer.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel (trainers en support).

Goed contact , deskundige trainers

De training was boven verwachting! Super goede trainers, fijne groep en veel inzichten gekregen en geleerd!