Pool Water Treatment

Uitstekend

Toelichting

Twee keer achter elkaar een storing op mijn laptop direct c.q. binnen een paar uur kosteloos verholpen

Wesley

Goede Service mindere Communicatie

Toelichting

Afspraak was 26-03 gemaakt voor 30-03 echter 29-03 pas gehoord dat deze niet door kon gaan ivm dat onderdelen besteld moesten worden. Hiervoor moest begrijpelijk een voorschot betaald worden echter... Afspraak was 26-03 gemaakt voor 30-03 echter 29-03 pas gehoord dat deze niet door kon gaan ivm dat onderdelen besteld moesten worden. Hiervoor moest begrijpelijk een voorschot betaald worden echter kreeg ik die mail pas 02-04. Daarna wel netjes gebeld voor de binnenkomst van het onderdeel. Helaas onverhoopt wat mis gegaan tijdens repareren, maar prima opgelost ondanks dat er nu een andere kleur op zit.

Kim

Ondanks de drukke zondag en dat de medewerker in zijn eentje was werkte hij lang na sluitingstijd door zodat mijn telefoon gemaakt was. Daarnaast ook eerlijk over de prijs, zonder extra onnodige... Ondanks de drukke zondag en dat de medewerker in zijn eentje was werkte hij lang na sluitingstijd door zodat mijn telefoon gemaakt was. Daarnaast ook eerlijk over de prijs, zonder extra onnodige kosten te berekenen.

Marc

Supersnel

Toelichting

Scherm van iphone laten vervangen. Ik kon er op wachten
Was in 30 minuten gedaan. Top

Richard

Top service

Toelichting

Heel vriendelijke mensen, die direct goede service leveren. Snel, correct tegen zeer goede prijs.

Henri

Super en snel!

Toelichting

Vriendelijk personeel en goed werk

Jaimy

Snelle en goede service! Erg blij met mijn reparatie. Goed en vriendelijk geholpen.

Barbara

Uitstekend

Toelichting

Altijd vakkundig, snel en betrouwbaar tegen goeie prijzen, en bovendien ook nog eens hele plezierige mensen. Extra fijn voor gestresste digibeten!