Inger

Super snel, beleefd en jong bedrijf. Mooie winkel, lekker modern.

Snel via internet afspraak kunnen maken, eenmaal de volgende dag in de winkel ook snel geholpen en binnen 45 minuten stond ik weer buiten met een gemaakte telefoon.

Geen.

Hartelijk ontvangst. Kreeg direct heerlijke koffie. En een praatje. Ze zijn heel vakkundig met repareren. Een echte aanrader!!

Bart

Zeer goed en vriendelijk

Toelichting

Duidelijk, kon gelijk gerepareerd worden.
Prijs was duidelijk vooraf op de site beschreven. Geeft rust en weet wat je kan verwachten.
Perfect op Zondag open, wanneer je vrij bent.
Vooral een tablet of telefoon wil je gelijk kunnen gebruiken. Wachten op Maandag is eigenlijk geen optie. Dus vond het top dat het ook op Zondag kon. De reden dat ik bij jullie kwam was dat de prijs al duidelijk was aangegeven op de site, ging over een oud model uit 2015. Zelfs daar was heldere info over. Dan weet je dat er know how is. Vooral voor een prijzige reparatie/ fair price, ga ik er met een goed gevoel heen. Is de informatie niet duidelijk weet je niet wat je kunt verwachten. Dus is de drempel twijfelachtig om naar de winkel te komen. Maar alles voelt transparant, helder, direct en duidelijk!

Super snelle service. Werd geholpen door Martijn, en binnen een 20 minuten was mijn telefoon weer als nieuw! Super

Easy, and friendly service

Toelichting

The employees I encountered went above and beyons, and even transferred my phone to a branch closer to me for me to pick it up Thanks!

Ik ben zeer tevreden. Op zondagmiddag had ik binnen 5 minuten een nieuwe screenprotector op mijn iphone voor 10,- euro!

Jimmi

Ik ben meerdere keren langs geweest als bijvoorbeeld mijn telefoon niet meer wilde opladen. Altijd maken ze het met alle liefde schoon en hoef ik niks te betalen. In Utrecht heeft ze hem zelfs...

Toelichting

Ik kan mij niet herrinneren dat ik eerder een review heb geschreven en ik zou bijna denken dat de reviews nep zijn maar volgens mij proberen ze gewoon snel meer klante te bereiken met sublieme service. Super goed dus.