AmitG

Uitstekend geholpen

Toelichting

Kwam zonder afspraak rond 13:30 om te kijken in hoeverre ik geholpen kon worden. Bleek een onderdeel niet op locatie in voorraad te zijn, echter wel op een andere locatie. De medewerkers kwamen met... Kwam zonder afspraak rond 13:30 om te kijken in hoeverre ik geholpen kon worden. Bleek een onderdeel niet op locatie in voorraad te zijn, echter wel op een andere locatie. De medewerkers kwamen met de optie om de telefoon achter te laten zodat zij het onderdeel dezelfde middag hun kant op te laten komen om de reparatie dezelfde dag nog uit te voeren. Ik kwam rond 17:15 terug en alles was weer mooi hersteld. Heb de heren ook nogmaals bedankt voor hun flexibiliteit.

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor je review Amit! We zijn erg blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze service. Indien nodig, staan we graag weer voor je klaar!

ODYSEA

Snel, adequaat en professioneel

Reactie ThePhoneLab:

Goed om te horen dat je tevreden bent en bedankt voor je hoge review! (:

MP.

Uitstekend

Toelichting

Vriendelijk, professioneel, gaf antwoord op al mijn vragen.

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor je reviews MP! Mocht het in de toekomst nodig zij, dan staan we graag weer voor je klaar.

Ary Meinderts

Kun je er ook met contant geld betalen?

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor je review Ary! Bij ons kun je uiteraard ook met contact geld betalen indien het gepast is (:

S

Good and professional service

Toelichting

The staff was helpful and professional in her work

Reactie ThePhoneLab:

Thanks a lot for sharing your experience with our service. It's so good to hear that you are happy about our service. If it's necessary we would be happy to help you again!

X

Top!

Toelichting

Heel goed geholpen door medewerker, snel en ook nog zonder kosten.

Minpunt is de locatie, in een kleine kamer bij autowasstraat. Voelde als fietser niet heel veilig.

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor je feedback! We waarderen het erg dat je je ervaring met onze service hebt willen delen en we zijn blij om te zien dat je tevreden bent.

E Hanekamp

Zeer goede en vriendelijke service

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor je review! Goed om te zien dat je tevreden bent.

Antoinette Dop

Ik had mijn mac book air gebracht met een aantal klachten. ze hebben er naar gekeken, vastgesteld dat er niet veel te doen valt aan de klachten en dat ze waarschijnlijk het gevolg zijn van de... Ik had mijn mac book air gebracht met een aantal klachten. ze hebben er naar gekeken, vastgesteld dat er niet veel te doen valt aan de klachten en dat ze waarschijnlijk het gevolg zijn van de ouderdom van het apparaat. en me daarvoor niets in rekening gebracht. en dat allemaal binnen een redelijke tijd zodat ik mijn computer niet lang kwijt was.

Reactie ThePhoneLab:

Wat ontzettend fijn om te horen dat je blij bent met onze service Antoinette! Bedankt voor je review.
Mocht het in de toekomst nodig zijn, dan staan we graag weer voor je klaar!

Bram van Mill

Eenmalig! Service gericht!

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het achterlaten van deze review Bram. Dat waarderen wij enorm! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service.

Van den Adel

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het achterlaten van deze review! We zijn blij dat je tevreden bent.