Henri

Super en snel!

Toelichting

Vriendelijk personeel en goed werk

Jaimy

Snelle en goede service! Erg blij met mijn reparatie. Goed en vriendelijk geholpen.

Barbara

Uitstekend

Toelichting

Altijd vakkundig, snel en betrouwbaar tegen goeie prijzen, en bovendien ook nog eens hele plezierige mensen. Extra fijn voor gestresste digibeten!

Jaap Paulus

Geweldige service, terwijl je goed wordt ingelicht, krijg je terwijl je wacht,nog een bakje koffie aangeboden, duidelijke uitleg gekregen, en het resulteerde voor mij in een reperatie, waarbij ik... Geweldige service, terwijl je goed wordt ingelicht, krijg je terwijl je wacht,nog een bakje koffie aangeboden, duidelijke uitleg gekregen, en het resulteerde voor mij in een reperatie, waarbij ik het gevoel had een nieuw toestel te hebben gekregen.

Toelichting

Snelle en passende oplossing gerichte winkel

John van Rooijen

Vakkundig , snel en vriendelijk personeel

Toelichting

Kapot scherm , netjes, vakkundig en toch snel gemaakt ondanks dat het scherm niet in de winkel aanwezig was.
Keurig geholpen door het personeel en prima uitgelegd wat de procedure zou zijn van de reparatie.
Voor mij 5 sterren waard!

Alex

Deskundig, snel en behulpzaam

Toelichting

Eerder goed uitgelegd wat er gebeurt moest worden en duidelijkheid over de kosten.

H Baljet

Prima!

Professioneel, vriendelijk en snel

Floris

Geweldig

Toelichting

Door meerdere medewerkers op verschillende dagen snel, vriendelijk en vakkundig geholpen.