Carl Indyk

Had afspraak om 10:00 in de Beethovenstraat over 45 minuten zou de reperatie klaar zijn.
Ik ben na 45 minuten teruggegaan helaas bleek de onderdeel niet in de beethovenstraat vooradig te zijn maar in de van woustraat.
Ben toen naar de van woustraat gegaan naar 45 minuten was de reperatie gedaan.
Personeel was vriendelijk en zover ik kan beoordelen vakkundig.
Jammer van de miscommunicatie, heeft veel tijd gekost.

Reactie ThePhoneLab:

Beste Carl,
Beste Carl,
Dank voor het delen van jouw ervaring. Door onvoorziene omstandigheden was er een onderdeel helaas niet voorradig. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Hoewel we blij zijn je te hebben kunnen helpen op onze andere locatie balen we dat we je niet gelijk konden helpen volgens afspraak.
We komen graag met je in contact om dit recht te zetten, maar kunnen je helaas niet bereiken. Je kan ons mailen op info@thephonelab.nl of ons bellen op 085 048 61 04 , dan zoeken we graag naar een manier om jouw ongemak recht te zetten.
Met vriendelijke groet, ThePhoneLab Beethovenstraat

Tiny Luf-Pruis

Goedenmorgen, ben zeer tevreden

Arthur

Snel en vakkundig geholpen tegen een scherpe prijs.

Toelichting

Ging om een “vintage” iPhone 7+ met versleten accu. Was een half uur te vroeg op afspraak. Namen mijn telefoon toch alvast in en vroegen mij 45 minuten geduld te hebben in verband met nog eerdere... Ging om een “vintage” iPhone 7+ met versleten accu. Was een half uur te vroeg op afspraak. Namen mijn telefoon toch alvast in en vroegen mij 45 minuten geduld te hebben in verband met nog eerdere afspraken. Ik nam plaats in de winkel 20 minuten later was mijn telefoon al klaar!! De accu van Phonelab zelf genomen en ook nog een jaar garantie. Dankjewel voor de service mannen!! Mijn telefoon kan er weer eventjes tegen. Kan nu rustig op zoek naar een nieuwere IPhone.

Laurens

Eerlijk advies

Toelichting

Uiteindelijk geen reparatie laten uitvoeren, maar op advies van de medewerker een nieuwe telefoon gekocht. Eerlijk en oprecht advies heet dat.

Floortje

Ik ben zooooo blij! Supersnel kon ik mijn telefoon weer gebruiken. Ik hoop dat ie niet meer stuk gaat maar het is een geruststelling dat The PhoneLab er is mocht het toch gebeuren:)

Jolanda Roos

SUPER GOED Kevin heeft mijn iphone weer goed gerepareerd

Toelichting

Ik had geen geluid meer of te wel bijna niet te verstaan, ik had overal asngezeten in de instellingen netwerkherstellingen enz totaal was mijn iphone ontregeld en liep heel warm tot heet aan Ik had geen geluid meer of te wel bijna niet te verstaan, ik had overal asngezeten in de instellingen netwerkherstellingen enz totaal was mijn iphone ontregeld en liep heel warm tot heet aan
Kevin heeft deze weer op en top gerepareerd zeer vriendelijke en rustige uitstraling heeft deze jonge man en ik kan altijd bij kevin terug komen mocht er weer iets aan zijn, ik kom nl uit de stenentijdperk of oertijd snap niet zoveel van iphone’s maar nu weer geheel top gemaakt en ik kom nergens meer aan !👌Dank je wel Kevin