Een refurbisched apple 8 ter vervanging apple 5s. Voor een 75 jarige een hele operatie. Plezierig geholpen. Alles werkte ,behalve de email.
Nog een keer terug voor een wachtwoord. Je moet heel...
Nog een keer terug voor een wachtwoord. Je moet heel veel gegevens paraat hebben voor zo'n overstap !

Candido

Werd goed en vakkundig geholpen, het duurde alleen wat langer dan afgesproken (tot 2 keer toe) maar voor de rest was het prima!!

Top!

Toelichting

De telefoon werd bij ons opgehaald en na reparatie weer teruggebracht. Super goede service.

Jan-Erik

Ontzettend klantgericht en oplossingsgericht bedrijf.

Michael

Geweldig!

Toelichting

Ik ben zelf eigenaar van de Oneplus 5T.
Er is helaas geen officiele Oneplus reparatieshop dus ging ik googlen via de Oneplus website en kwam ik bij ThePhoneLab terecht.

Doordat ik...
Ik ben zelf eigenaar van de Oneplus 5T.

Doordat ik een usb-c gebruik was er stof vanuit mijn broekzak in het oplaadpunt gekomen en kon ik daardoor mijn telefoon niet meer opladen. Het was lastig te zien omdat het rondom het oplaadpunt in mijn telefoon zat. Leek net alsof er niks zat een gewone zwarte achtergrond rondom het oplaadpunt. De heren van de shop hadden het binnen een paar minuten verholpen.
En dit was kosteloos wat ook heel fijn was.
Dit is geen kleine "shady" zaak waar ze telefoon repareren voor een X aantal euro's. Voor garantie en goede kwaliteit service kan ik dit echt aanraden!

Oneplus ben ik heel erg blij mee en ik blijf voorlopig bij hun toestellen en mocht ik weer problemen krijgen in de toekomst met een nieuw toestel dan weet ik waar ik heen moet gaan.