Vriendelijk, snel en naar volle tevredenheid geholpen.

Prima, hoewel de eerste raparatie aan mijn ipad (nieuw scherm) niet goed ging, is dat ee dag alter prima herstelt

Ik heb diverse keen een oplader gekocht

Toelichting

De service was prima. Mijn probleem heeft er mee te maken dat ik erachter kwam dat de prijzen extreem verhoogd zijn, de kabel drie euro duurder ( 15 naar 18) en de stekker van 10 naar 15 euro. Extreme prijsverhoging . Ik ging er heen vanwege de aantrekkelijke prijs. Op mijn constatering werd alleen gezegd dat bijjullie de prijzen ook omhoog gaan

Reactie ThePhoneLab:

Beste Leonie,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met ThePhoneLab.

Helaas zijn wij als bedrijf door verhoogde inkoopprijzen soms genoodzaakt om onze prijzen te verhogen om onze kwaliteit te waarborgen. Wij proberen altijd zo scherp mogelijk in onze prijs te zijn, en ook met deze prijswijziging zijn wij nog steeds zeer scherp geprijsd met onze laadkabels en stekkers.

Wij vinden het vervelend voor u dat u naar de winkel kwam in de veronderstelling dat de kabels nog €15 waren en niet €18. Wij hebben daarom contact met u opgenomen om de reden uit te leggen en u een leuke compensatie aan te bieden, helaas nam u deze niet aan tenzij wij onze prijzen weer zouden aanpassen. Wij zouden zelf ook graag de laagste prijs bieden, maar dat zou helaas niet mogelijk zijn met deze hoge kwaliteit kabels.

Wij hopen u hierbij wat opheldering te hebben gegeven over onze prijsbepaling en hopen dat u contact met ons opneemt zodat wij uw negatieve ervaring kunnen omzetten in een positieve.

Sophie - ThePhoneLab

Erg goed

Toelichting

Ik had een probleem aan m’n oplaadpunt, ik dacht dat deze moest worden vervangen. Het oplaadpunt werd opgepoetst en schoongemaakt, en m’n mobiel laat weer goed op.

Zeer tevreden

Toelichting

Telefoon opgehaald, snel en goed gerepareerd, prettig contact via whatsapp en live

Frits Kuus

Uitstekend

Goed advies en service

Bart

Op zondag ochtend een afspraak gemaakt voor de middag. Vriendelijke ontvangst in de zaak. Het ging om de vervanging van de batterij van mijn iPhone 5 SE. Binnen 15 minuten was het geregeld.

Vriendelijk, vlot en kwalitatief

Toelichting

Liet mijn front camera maken.

Zeer bevredigende ervaring.

Toelichting

Ze dienden me met alle klanttevredenheid.