Maurice Fernandes

Zeer prettig

Toelichting

Goede reparatie en nette service

Niet heel goed mijn gezicht scan is kapot na de scherm vervanging en er zit stof onder mij selfie camera

Reactie ThePhoneLab:

Beste,
Ontzettend bedankt voor het delen van jouw ervaring. Hiermee kunnen wij onze klantenservice altijd verbeteren!
Tijdens jullie bezoek in onze winkel hebben wij besproken dat het...
Beste,
Tijdens jullie bezoek in onze winkel hebben wij besproken dat het toestel niet getest kon worden op voorhand van de reparatie aangezien er geen beeld meer was door het beschadigde display. Hierdoor was het niet mogelijk om de gezichtsherkenning vooraf te testen. Tijdens het testen met het nieuwe scherm bleek deze functie niet te werken. Dit probleem is te repareren, echter zitten hier extra kosten aan verbonden.
Wij hebben aangeboden om de gezichtsherkenning te repareren tegen de daarvoor geldende kosten of om de reparatie ongedaan te maken en de gemaakte kosten terug te storten. Er is uiteindelijk voor gekozen om de situatie te accepteren zoals die is en het bij de scherm reparatie te houden.
Het stof achter je selfie camera halen wij uiteraard graag kosteloos voor je weg, hiervoor kun je altijd bij ons langs komen en dan helpen we je graag verder.
Mocht je graag nog even contact met ons op willen nemen, dan kun je uiteraard altijd even bellen naar 030 737 08 72.
ThePhoneLab

Judith

Ik liet mijn batterij vervangen en liet een protection scherm op zijn telefoon zetten. Heel vriendelijk en professioneel geholpen!

M Eenschoten

Goede dienstverlening en service

Toelichting

Had twee reparaties gepland, waarvan achteraf 1 niet nodig was. Dit hebben zij keurig opgelost. Super fijn dat ze tijdens een reparatie of controle ook meteen een APK doen.