Pvr

Zeer snel en vakkundig geholpen plaatsing nw batterij

Theo Pex

De wet van Murphy was mij niet gunstig gezind waardoor twee valse starts ontstonden. De medewerker van het filiaal heeft er alles aangedaan om een oplossing te zoeken met uiteindelijk een goed... De wet van Murphy was mij niet gunstig gezind waardoor twee valse starts ontstonden. De medewerker van het filiaal heeft er alles aangedaan om een oplossing te zoeken met uiteindelijk een goed eindresultaat.

Tevreden klant

Stijn Horstink

Beste service van nederland

Toelichting

Zeer kundige een aardige medewerkers. Hebben oog voor de klant en hun wensen. Denken goed mee over oplossingen.

Blanken

Super goed score : 10

Deskundig efficiënt snel.

Haasnoot & Adriaanse

In 1 woord

Toelichting

Hele snelle afspraak (binnen 1,5 uur) mogelijk via website met veel vestigingsmogelijkheden, keurige communicatie

Tom

Direct vriendelijk geholpen en spullen op voorraad.

prive

Telefoon "hing" en hij ging niet uit. Swipen lukte niet en het scherm kon alleen aan en uitgezet worden verder niks. Dus ik vreesde het ergste. Snelle EHBO cursus "harde reset" gehad. Je moet het... Telefoon "hing" en hij ging niet uit. Swipen lukte niet en het scherm kon alleen aan en uitgezet worden verder niks. Dus ik vreesde het ergste. Snelle EHBO cursus "harde reset" gehad. Je moet het even weten Stel je voor dat ik een nieuwe telefoon was gaan bestellen!

Toelichting

Fantastische service. Vriendelijk personeel. Probleem opgelost!!