anonymous

Kon meteen geholpen worden, nieuw display laten plaatsen (iphone6S)

Toelichting

Er moest een nieuw display geplaatst worden in mijn iphone6S. Dit kon gelukkig meteen gebeuren dus ik kon daar blijven werken en na circa 1,5uur kon ik ‘m weer meenemen. De telefoon wilde met het nieuwe display niet aangaan, dus ze hebben het toen nog even opnieuw geprobeerd met weer een ander display, toen lukte het gelukkig wel. Ik had ook een iphone5S bij me die niet meer werkte omdat er een paar regendruppels in de scheur van het display waren gekomen tijdens het fietsen. Hierop werd aangegeven dat alleen een nieuw display het probleem wellicht niet zou verhelpen omdat die paar druppels misschien ook schade (intern) zou hebben aangebracht, oftewel het was niet zeker of dat alleen een nieuw display het probleem zou oplossen. Omdat het al een ouder model betreft, werd afgeraden om dit te doen aangezien de kosten hoger zouden uitkomen dan een nieuw/vervangend toestel.

Het repareren /vervangen van het display op de iphone6S was 90euro.
Ik weet niet of dit een scherpe proks is, want heb dit keer geen prijsvergelijk online gedaan, maar ik ben tevreden over de nette service en was blij dat ik meteen terecht kon!

Cilia

Zeer positief! Makkelijk om prijzen te vinden op website,
Supermakkelijk om afspraak te maken en binnen de gestelde tijd klaar! Perfect! Prijs ook echt heel erg redelijk.

anonymous

Goede ervaring, enige ervaring in de reparatie helpt bij de beoordeling merkten wij.

Toelichting

De aan/uit knop van de iPhone 5 functioneerde niet meer. Volgens de reparateur aan de balie zou het niet herstelbaar zijn, maar toen zijn collega dat hoorde heeft die het nog eens bekeken en een uur later konden we een gerepareerde telefoon op halen die nu naar tevredenheid functioneert. Het zou jammer zijn geweest als de collega niet alert was geweest, want dan was de telefoon afgeschreven geweest en in het afval beland. Deze oplossing is duurzamer! Waardeer het en repareer het :-)

Paul Voncken

The best

Toelichting

Goede service, goede kwaliteit, goede prijs. En snel.

mart cornelissen

Heel fijn, goed geholpen

attentheid os verfrissend

anonymous

Vriendelijk en zeer vlotte uitvoering van de vervanging van een iphonebatterij.

marianne janssen

Uitstekende service, vriendelijke hulp