AHerburg

Heel goed

Toelichting

Vriendelijk, nemen de tijd, luisteren goed naar je verhaal, zodat ze snel tewerk kunnen gaan of op sturen.

PACCT

Top!

Toelichting

Ik dacht dat er iets mis was met mijn geluid van de telefoon maar het bleek dat de speakers vies waren. Gratis schoongemaakt en ik kan er weer tegenaan. Onwijs toffe service!

Reactie ThePhoneLab:

Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service, Esther! :)

Paul

Prima geholpen deskundige uitleg aardig personeel reparatie niet te duur

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor deze positieve feedback, Paul! We waarderen het.

T

Perfect!

Alles keurig via afspraak

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor deze beoordeling! We stellen het zeer op prijs en staan graag weer voor je klaar mocht het nodig zijn!

Goede service. Uiteindelijk niet eens reparatie nodig

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Mathieu!

Robbert

De reparatie is slordig uitgevoerd

Toelichting

Lijmresten, screen protector niet in het midden gemonteerd. Daarnaast sterke lijmgeur, en het achterkantje heeft geen Apple logo. Opzich geen probleem, maar meld het van te voren, niet op het moment... Lijmresten, screen protector niet in het midden gemonteerd. Daarnaast sterke lijmgeur, en het achterkantje heeft geen Apple logo. Opzich geen probleem, maar meld het van te voren, niet op het moment dat ik in de winkel sta

Jacques S.

Supervriendelijke, kundige prompte service bij het vervangen van de batterij van mijn iPhone 8.

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt dat je de tijd neemt om deze positieve ervaring te delen, Jacques! We staan graag voor je klaar mocht het nodig zijn.

Femke

Snelle, professionele en vriendelijke service

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het delen van je positieve feedback, Femke!

Jochem

Vakkundig, snel, goede service

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Jochem!