JeroenJ

Ik had GPS en Wifi problemen met mijn iPhone 6. Het wifi signaal was al zwak op 2 meter afstand van het access point in huis. De GPS dacht vaak dat ik een paar 100 meter verderop was.
Was...

Prima. Snel en goed.

Toelichting

Scherm moest vervangen en dit ging snel en zonder problemen en is goed gedaan

Inge

Super goed geholpen!

Toelichting

Laatst ging ineens mijn telefoon niet meer aan. Met dit probleem ging ik naar The Phone Lab en de jongen achter de balie heeft mij super goed geholpen! Hij is een half uur bezig geweest om uit te zoeken wat er nu precies aan de hand was. Er bleek een probleem met mijn batterij te zijn, waardoor deze niet meer aan gaat als de telefoon helemaal uitvalt. De jongen heeft ervoor gezorgd dat de telefoon weer even snel kon opladen, zodat ik hem weer kon gebruiken. Super vriendelijk en erg behulpzaam.

Goed behulpzaam

Toelichting

Neemt de tijd om je juiste informatie te geven en vragen te beantwoorden

Fabienne Vermeer

Ik kwam om mijn batterij van mijn telefoon te laten vervangen. Ik kreeg uitleg met wat er gebeurde en ik kon meekijken, daarnaast was het alles binnen 10 minuten klaar, echt top!

Toelichting

Ook top vind ik de drie maanden garantie. Heb jullie al aanbevolen

D Hogerzeil

Top. Omdat ik nooit verwacht had dat mijn telefoon nog gemaakt kon worden. Omdat er gewoon prettige medewerkers werken. Omdat ik goed geadviseerd ben. Omdat de zaak er goed uitziet. Omdat er koffie...

Zie boven.

Frisse heren met humor, prettig geholpen en meteen aan de slag.

Toelichting

Ik kwam vanuit de applestore, waar me een nieuw toestel voor 285€ werd aangeboden. maar bij phonelab is er gewoon een nieuwe accu ingezet. top service.

Haarlemmer

Uitstekend

Toelichting

Prima service, had problemen met ipad en iphone, beiden zelfde middag opgepakt op no-cure, no-pay basis, een gelukt en andere niet dus alleen maar (redelijke prijs) betaald voor opgeloste probleem. Keep it up!