Mike

Snelle service en keurige uitleg en ontvangst.

Toelichting

Mijn batterij was slecht en als ik belde hoorde ik de persoon aan de andere kant bijna niet. Ik dacht dat mijn speaker ook vervangen moest worden. Tel. Contact gehad met de winkel. Ik kreeg het... Mijn batterij was slecht en als ik belde hoorde ik de persoon aan de andere kant bijna niet. Ik dacht dat mijn speaker ook vervangen moest worden. Tel. Contact gehad met de winkel. Ik kreeg het voorstel om een afspraak in te plannen of even langs te komen. Ter plaatse werd ik keurig ontvangen. Heerlijk koffie aangeboden en een duidelijke uitleg gekregen mbt de nieuwe batterij. Mbt tot de speaker gaf de medewerker direct aan dat het ook zo kon zijn dat deze gewoon schoongemaakt moest worden.

Vervolgens batterij keurig en snel vervangen. Maar ook kosteloos mijn speaker schoongemaakt. De speaker werkt weer helemaal top en ik hoefde er niets voor bij te betalen.

Toen ik vroeg naar een goede schermfolie werd ik wederom keurig geadviseerd en heb ik persoonlijk gekozen voor een op maat gemaakt oplossing. Ziet er erg goed uit.

Meer dan tevreden dus over de werkwijze van dit bedrijf en de medewerkers. Echt top!!!

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het langskomen en de 5 sterren, Mike!

Expat Housing Services BV

Wij hebben een zeer goede ervaring met jullie bedrijf. Het probleem is zeer snel opgepakt en tevens opgelost.

van der Pol

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, deskundigheid en de service die verleend is.

J. Neelen

Uitstekend

Toelichting

Ondanks de late afspraak (17:30) toch m'n telefoon na 30min. kunnen meenemen incl. nieuwe batterij. Enig puntje van kritiek: bij de keuze tussen een PhoneLab batterij en iPhone batterij werd... Ondanks de late afspraak (17:30) toch m'n telefoon na 30min. kunnen meenemen incl. nieuwe batterij. Enig puntje van kritiek: bij de keuze tussen een PhoneLab batterij en iPhone batterij werd aangegeven dat er geen verschil was afgezien van de prijs. Nu de batterij er in zit, blijkt dat je een mededeling krijgt (4 dagen) en dat de gezondheidsstatus van de batterij niet beschikbaar is.

Kitty

Top communicatie

Goede deskundigen!
Bereidwillig om te helpen

Van Ingen

Geweldig hoe snel ik terecht kon voor het laten vervangen van een batterij. Vakkundig en vriendelijk geholpen. Een dikke 10.

Jeroen

Zeer vakkundig, fijn te woord gestaan en geweldige service! Telefoon is zo goed als nieuw.

Coco

Goed!

Toelichting

ze geven goed advies met daarbij de prijs erbij te melden, wat erg helpt