Cher

Bedankt, Cher!

Lisa

Frontman Mees ftw

Toelichting

Super service dankzij Mees. Vandaag liep ik even de winkel in om wat advies te krijgen over een mogelijke reparatie van mijn oneplus9pro. Er waren best veel andere klanten, maar alsnog lukte het... Super service dankzij Mees. Vandaag liep ik even de winkel in om wat advies te krijgen over een mogelijke reparatie van mijn oneplus9pro. Er waren best veel andere klanten, maar alsnog lukte het Mees om iedereen tevreden te houden. Mijn telefoon kon zelfs on the spot gerepareerd worden, en binnen een uur was hij weer als nieuw (back-cover vervangen + nieuwe screenprotector).
Ik kan niet nadrukkelijk genoeg benoemen dat deze ervaring (en met mij velen anderen) niet zo prettig was geweest als wij niet door Mees waren geholpen. Deze man is super technisch, vriendelijk en een onwijze multitasker.

Hi Lisa,
Wat een ontzettend leuke review voor onze collega Mees! We hebben hem doorgezet naar hem. Bedankt voor je tijd om deze ervaring met ons te delen!

Mark

Goede en snelle service

Toelichting

Zonder afspraak binnen een paar uur m'n iPhone-scherm vervangen. Erg klantvriendelijk en professioneel personeel.

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor je review, Mark! We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze service:)

van Workum

Fijne service

Dick Groen

Fantastisch! Grote aanrader!

Toelichting

Keurige prijs, nette winkel, vriendelijk personeel en goed advies

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor je mooie woorden Dick!

HJ Kielstra

Super, op tijd en alles volgens afspraak. Heel makkelijk dus, en snel!

Toelichting

Ben goed geholpen door Pascal in Utrecht, iPhone loopt weer als een zonnetje!

Adil

Geweldige Service

Wouter is een TOPPER

Reactie ThePhoneLab:

Hi Adil, we geven het door aan Wouter! Fijn dat je zo tevreden bent met onze service.

Snel, degelijk en prima service

Reactie ThePhoneLab:

Thanks voor je review Mario!

eshuis

Positief: goede ontvangst, hartelijk. professioneel afgehandeld (batterij vervanging) en op tijd.
minder positief: batterij vervanging kostte 10 euro meer dan op website stond vermeld
?...
? waarom witte jassen...

Beste Eshuis,
Bedankt voor het achterlaten van een review, dat waarderen wij enorm.
Beste Eshuis,
Bedankt voor het achterlaten van een review, dat waarderen wij enorm.
De kosten van een batterijvervanging van het betreffende model is per bouwjaar verschillend. Dit heeft ermee te maken dat in een 2016 model een ander soort accu zit dan een 2017 model en dus ook een iets duurdere accu. Hier is waarschijnlijk online ook de verwarring in ontstaan. We zullen uiteraard kijken hoe we dit wellicht nog duidelijker kunnen formuleren op onze website!
Verder zijn onze labjassen gebaseerd op het laatste deel van onze bedrijfsnaam ThePhoneLab (:
Mocht je nog vragen hebben omtrent de prijs van de batterij, neem dan gerust even contact met ons op zodat we dit nog even kunnen bespreken. We staan graag voor je klaar!
ThePhoneLab

Mw E.Houtman

Goede ervaring

Toelichting

Ik had een afspraak online gemaakt voor nieuw scherm op mijn ipad .
Na een uur kon ik hem weer halen .
Personeel was vriendelijk.