Frederik

Mijn oor luidspreker kraakte. In plaats van meteen vervanging heeft de medewerker luidspreker schoongemaakt waarna hij het weer deed! Kostte niets, echt top service. Daar ga je dus vaker naar toe.

Mirjam Blits

Uitstekend

Vriendelijk, snel geholpen

Mika van Leeuwen

Hele vriendelijke (knappe) mannen die je mega snel en altijd servicegericht helpen.

Hele goede service! Mijn reparatie ging niet helemaal soepel, maar de service ging heel goed!

Paul Samson Haarlem

De mannen zijn daar Heel Goed Bezig , met wacht/zit/lees/plek voor ons als klanten;
PantzerGlashelder, Relaxed, Deskundig advies , Meekijken mag met uitleg,
dus gewoon ouderwets...

Toelichting

zie ervaring het ging om 2 toestellen,2 schermproblemen opgelost en 1 batterij vervangen waarbij het batterij design 1430 mAh gechecked werd én vastgesteld op aanwezig 1424 mAh <\/>1430 Prima dus geen onzin verhaal over 78..80 % van standaard indicaties in je beeldscherm , Dat zegt namelijk NIETS over de OPLAADBARE CAPACITEIT van de batterij.
Dus volgende bezoek staat al wee op mijn lijst . Hou vol zo in de moordende concurrentie VOOAL APPLE IS IDIOOT BEZIG in HAARLEM waar ze me op de GENIUS BALIE totaal vals advies gaven !! HEEL ERG . Een kennis van me raadde toen jullie aan !!
ALLEEN DEZE ENQUÊTTE IS OP EEN WAARDELOZE MANIER GESCHREVEN , ZODANIG DAT ZELFS BING, kampioen datagrabber, Naar stap 2 niet toestaat en ik bij uitzondering Firefox ebruik en de tracking, hotjar etc. weer AANGEZET heb

Snelle reparatie, netjes gedaan, vriendelijk personeel. Wel erg duur.

Emilie Pulles

Super goed!

Toelichting

De jongens hadden super klantvriendelijke opties geboden. Als het niet zou werken, ze konden niet meer testen omdat telefoon voor uur op slot zat, kon ik terugkomen en zouden ze het oude kapotte scherm erop zetten zodat ik geen hoge kosten voor niks had.
Top !

Lindsay KNAP Institute