Martin van Amersfoorth

Rietbergen

Heel goed en snel

Snel geholpen, duidelijke communicatie

Rob Janssen

Probleem opgelost dat Apple een total löss noemde

Toelichting

Apple store gaf aan dat wegens schade aan de achterkant van de 1 jaar oude iPhone X het front scherm niet meer te repareren was. Binnen 30 minuten had ik weer een functionerende telefoon. Voordeel... Apple store gaf aan dat wegens schade aan de achterkant van de 1 jaar oude iPhone X het front scherm niet meer te repareren was. Binnen 30 minuten had ik weer een functionerende telefoon. Voordeel hinderden euro’s.

Herman B

Netjes te woord gestaan en uiteindelijk goed geholpen

Uitstekende service

Amit G

Zeer tevreden over de afhandeling en geleverde service

Toelichting

Heel netjes en snel geholpen nadat ik zelf niet helemaal scherp was bij mijn eerste bezoek waarbij mijn scherm werd vervangen. Het bleek dat er 2 smaken waren voor het scherm en waarbij ik de... Heel netjes en snel geholpen nadat ik zelf niet helemaal scherp was bij mijn eerste bezoek waarbij mijn scherm werd vervangen. Het bleek dat er 2 smaken waren voor het scherm en waarbij ik de goedkopere variant had gekregen. De goedkopere variant speelt niet zo goed mee bij het gebruik van een gepolariseerde zonnebril. Gelukkig kon het scherm vervangen worden door de 'duurdere' versie (€15,- euro extra).