Madeleine Gunning

Snel efficiënt en goeie tip over mn wachtwoird

goos

TOP

Toelichting

gisteren, 7 mei langs geweest met een haperende Iphone 8, en uiterst vriendelijk, correct en ook nog zonder kosten geholpen. De Apple-store is gesloten, en van mij mag dat blijven. Ik ga voortaan... gisteren, 7 mei langs geweest met een haperende Iphone 8, en uiterst vriendelijk, correct en ook nog zonder kosten geholpen. De Apple-store is gesloten, en van mij mag dat blijven. Ik ga voortaan naar de van Wou straat

Sonia gilkes

Fijn bedrijf,vriendelijke jongens!

Toelichting

Ik word altijd zooooo goed geholpen.

Bram

Behulpzame mensen, doen niet moeilijk over kleine dingetjes, snel klaar. Garantie is fijn.

Geert Oosting (GO) (BV)

Prima, maar ik heb anders dan toegezegd geen factuur per mail gekregen.

Toelichting

Dat ging een vorige keer ook niet goed.

Reactie ThePhoneLab:

Beste Geert, Onze excuses dat de factuur niet juist is verstuurd. Het kan voorkomen dat de factuur in de ongewenste map binnen komt, wij gaan hier uiteraard mee aan de slag. De facturen zijn... Beste Geert, Onze excuses dat de factuur niet juist is verstuurd. Het kan voorkomen dat de factuur in de ongewenste map binnen komt, wij gaan hier uiteraard mee aan de slag. De facturen zijn uiteraard weer opnieuw verstuurd! Wij wensen u een fijne dag en tot de volgende keer:) Met vriendelijke groet, Sophie - ThePhoneLab

Ik ben uiterst vriendelijk en snel geholpen !
Hele prettige ervaring.