Perfect! Vriendelijk, deskundig en fijne winkek

Zie hierboven

Elise van Bergenhenegouwen

Toelichting

Aardige jongen, persoonlijke service, snel, duidelijk in communicatie

M Hofstee

Zeer goed, snek en professionele service met uitleg waarom er een bepaald onderdeel stuk kan gaan of niet meer werkt.

Toelichting

Het systeem om een afspraak te maken werkt goed. De diagnose is gratis en de medewerkers vriendelijk.

M Hofstee

Bob

Wat een fantastische service en fijn personeel! Voor mijn zoontje hebben ze in Haarlem van 2 iPhones 1 gemaakt en hij noemde het een gevalletje service! Super thx!

Th. c. de Boer

Erg blij met de nette ontvangst en snelle service. Ook nog de goedkoopste voor mijn iPad. Top

Transparant. Gemoedelijk oprecht

J van Beers

Prettig, sympathiek, netjes.

Toelichting

Ik werd te woord gestaan door een rustige jongen die tijd voor mij had en mijn vragen rustig wist te beantwoorden. Bij het ophalen van de telefoon was de andere jongen die in de zaak werkte evenzo vriendelijk en deed nog wat extra voor mij, te weten een screen protector op een andere telefoon plaatsen.
Heel prettige ervaring.

Romy

Heel snel geholpen, netjes en klantvriendelijk!

Toelichting

Super snelle en goede service, aardig personeel. Geen gedoe. Resultaat is ook prima, telefoon is weer zo goed als nieuw!

Super vriendelijk en snel klaar, stond met 5 minuten al weer buiten en kan gewoon mee kijken met de reparatie!