R. Vastenburg

Er was een afspraak gemaakt via het algemene tel.nr. voor 21/06/2024 om 10:30 uur. Men wist van niets. Toen ik vertelde dat er een nieuw schermpje was besteld voor een iPad Pro 16, begon men er naar... Er was een afspraak gemaakt via het algemene tel.nr. voor 21/06/2024 om 10:30 uur. Men wist van niets. Toen ik vertelde dat er een nieuw schermpje was besteld voor een iPad Pro 16, begon men er naar te zoeken. Verder is alles goed gegaan. Ik heb € 199,- contant betaald met 4 biljetten van € 50,-. Geld terug had men niet. Die ene Euro kan me niets schelen. Maar andersom zouden jullie dat niet accepteren. Verder was de persoon wel vriendelijk en de reparatie was naar tevredenheid.

Toelichting

Waar ik me vooral aan stoorde was dat men niets wist van mijn komst.

Evert

Geweldig!

Toelichting

Perfecte service en super snel!

Charlotte

Heel tevreden over dienstverlening

Toelichting

Mijn telefoon werd snel en deskundig gerepareerd. Ook kreeg ik precieze instructie over het vervolgtraject.

Stans Barzelay

Uiterst vriendelike medewerker en monteur, echter het resultaat naar nu blijkt is een ramp.

L.S.

Gisteren, 21 juni 2024 ben ik bij u in de winkel geweest om de batterij en het scherm van mijn I phone 12 te laten vervangen.
Uw medewerker liet mij weten dat ik een korting...
L.S.

Uw medewerker liet mij weten dat ik een korting zou krijgen voor de reparatie van beide producten.
Ik kon voor het scherm kiezen voor 3 mogelijkheden in prijs.
Mijn keuze om niet voor het duurste scherm en niet voor het goedkoopste scherm te kiezen vond uw medewerker een juiste en ik gaf derhalve opdracht om de reparatie uit te voeren.
Mijn man kon het toestel na 3 kwartier ophalen.
Hij kreeg van uw medewerker de mededeling dat de reparatie nog iets goedkoper was uitgevallen omdat het door mij bestelde scherm niet geplaatst was om dat er een defect op zou zijn
en er geen ander identiek scherm op voorraad was.
Hieruit maak ik dus op dat het goedkoopste scherm is geplaatst.
Bij thuiskomst bleek dat er rode rondjes met het cijfer 2 in mijn instellingen toonbaar waren die ik niet kon weghalen.
Ik nam hierover contact op met de winkel en kreeg een medewerkster aan de telefoon die mij mededeelde dat dit normaal was en dat dit
niet weggehaald kon worden. Dit vind ik een erg kwalijke en irritante zaak, het is mij vooraf niet verteld door de medewerker.
Daarna vertelde de medewerker welke de telefoon had gerepareerd dat dit euvel,na 2 a 3 weken zou verdwijnen ,rare zaak maar nogmaals, het is mij vooraf niet meegedeeld !
Bij het in gebruik nemen en bedienen van mijn telefoon merkte ik dat het bedienen van het toetsenbord op het scherm zeer beperkt werkte, traag en lastig en het
swipen van het gehele scherm werkt vaak niet.
De reparatie is derhalve niet naar behoren uitgevoerd, het scherm werkt zeer matig, ik stel bij deze dat u niet heeft geleverd wat ik besteld heb en waar ik voor betaald heb.
Ik zal in de loop van de ochtend telefonisch contact met u opnemen en dan hoor ik graag hoe u mij kunt helpen.

(copie van mail zoals gestuurd naar filiaal )

Gerrit

Heel professioneel. Heel vriendelijk en vakkundig. Chapeau

Irma Accord

De service was fijn, professioneel, eerlijk en deskundig!

Jasper van Dijk

Van “Oeps !” naar “Fantastisch !” 👍🏻

Toelichting

Iphone ter reparatie gegeven ivm schade aan scherm. Hier ter plekke een keuze kunnen maken in schermtype door deskundig advies. Batterij bleek ook niet tof, dus de aanbieding (halve prijs) met twee... Iphone ter reparatie gegeven ivm schade aan scherm. Hier ter plekke een keuze kunnen maken in schermtype door deskundig advies. Batterij bleek ook niet tof, dus de aanbieding (halve prijs) met twee handen aangegrepen. Echter, bij montage trad defect op aan oorspeaker, waarvoor microsoldering nodig bleek op andere locatie. Met leentoestel 1 week prima doorgekomen en…. een leuke tegemoetkoming in vooruitzicht. Toestel inmiddels weer in bezit waarvoor hartelijk dank ! 👍🏻 En ook voor de rustige uitleg en deskundig advies.