Rick Kaihatu

Super!

Toelichting

Personeel denkt mee, is flexibel en zeer eerlijk!

Altura

Fantastisch

Toelichting

Snel en kundig geholpen bij het vervangen van mijn scherm door een enthousiaste en bevlogen medewerker.

Aart van de Breevaart Bravenboer

De achtercamera van mijn iPhone SE 2020 gaf een wazig beeld, na vervanging was er geen verbetering en er was geen andere camera meer in voorraad, medewerker stelde voor om een nieuwe camera te... De achtercamera van mijn iPhone SE 2020 gaf een wazig beeld, na vervanging was er geen verbetering en er was geen andere camera meer in voorraad, medewerker stelde voor om een nieuwe camera te bestellen. Ik hoefde niet te betalen en werd enkele dagen later door hem gebeld dat de nieuwe camera er was. De nieuwe camera werd binnen 30 minuten gemonteerd en ik heb nu een perfect beeld, uiteraard moest ik nu wel betalen, maar € 59.- voor deze reparatie is zeker niet duur.
Ik ben ook zeer tevreden over beide medewerkers en hun service, de naam van de eerste weet ik niet, de tweede keer werd ik geholpen door De Fred.
Hartelijk dank voor jullie goede service.

John

Ik ben zeer tevreden, goede service, Vriendelijk personeel en snel geholpen.

Delft

Uitstekende service en zeer vriendelijk personeel.

Felix

Snelle diagnose, korte wachttijd op bestelde onderdelen. Snelle reparatie, kon hem met een uur weer ophalen.

Toelichting

Nieuwe batterij en achterkant vervangen.

Hrmdenooij

Top service!

Toelichting

Werd echt meegedacht in oplossingen. Reparatie goed uitgevoerd. Omdat ik eind v.d. middag het toestel niet meer kon ophalen heeft een medewerker het voor mij per post verstuurd. En zo kon het dat de... Werd echt meegedacht in oplossingen. Reparatie goed uitgevoerd. Omdat ik eind v.d. middag het toestel niet meer kon ophalen heeft een medewerker het voor mij per post verstuurd. En zo kon het dat de mobiel een dag later weer heel op Terschelling aankwam.

Hans Knoop

Vriendelijk, snel, goede prijs!
Ik kom hier al een paar jaar: altijd tevreden.

Visser

Geheel naar tevredenheid

Toelichting

Snel, goed, medewerkers bijzonder aardig