Schuurmans

Ontzettend goed geholpen met veel geduld- kennis en klantvriendelijkheid.

Peter Bresser

Top!

Toelichting

Fijne, vriendelijke en kundige afhandling. Aanrader!

koen / a la bv

Super goed

Toelichting

snel, vriendelijk, duidelijk en behulpzaam.

Bart

Top!

Toelichting

Vriendelijk, professioneel, duidelijk en makkelijk bereikbaar

Bert

Prima ervaring qua reparatie. Ook snelle afhandeling van de reparatie.

Prima ervaring qua reparatie. Ook snelle afhandeling van de reparatie.

Kreeg wel vreemde vraag of ik mijn toegangscode van de telefoon wilde afgeven. Dit heb ik niet gedaan. Deze vraag is wat mij betreft hetzelfde als je handtekening zetten op een leeg vel papier. Vraag had nooit gesteld mogen worden!

Reactie ThePhoneLab:

Beste Bert,
Bedankt voor je feedback. We waarderen het enorm dat je even de tijd hebt genomen om een review achter te laten.
Uiteraard is het begrijpelijk dat het niet voor iedereen als...
Beste Bert,
Uiteraard is het begrijpelijk dat het niet voor iedereen als prettig wordt ervaren wanneer wij vragen om de toegangscode van het toestel.
Het geven van de code is dan ook zeker niet verplicht. Wij laten altijd iedereen vrij om zijn of haar code wel of niet te geven. De code wordt uitsluitend gebruikt voor het uitvoeren van diverse testen na de reparatie en wordt direct verwijderd.
We zijn erg blij om te horen dat je verder een prettige service hebt ervaren en we nemen je feedback zeker mee! Mocht het nodig zijn, dan staan we in de toekomst graag weer voor je klaar.
ThePhoneLab

Kappelhof

Goede ervaring

Toelichting

Afspraak maken ging goed, ik werd snel en kundig geholpen

Herman

Telefoon weggebracht i.v.m. laadproblemen. Verwacht werd dat een reparatie van ca € 89,- nodig was. Bleek uiteindelijk de batterij te zijn. Vervangen voor € 50,-. Tussentijds goed op de hoogte... Telefoon weggebracht i.v.m. laadproblemen. Verwacht werd dat een reparatie van ca € 89,- nodig was. Bleek uiteindelijk de batterij te zijn. Vervangen voor € 50,-. Tussentijds goed op de hoogte gehouden over verloop van de reparatie. Al met al zeer positief over ThePhoneLab.