Berga

Vandaag batterij laten vervangen. Zeer tevreden en geweldige medewerkers.

R

Vriendelijk geholpen
Duidelijke uitleg over de te nemen stappen
Zeer tevreden

Stijn

Super fijne service, ik dacht dat mijn batterij kapot was wat niet zo bleek te zijn. Er bleek uiteindelijk maar 1 klein onderdeel los te zitten. Medewerker heeft hem gratis en voor niets snel vast... Super fijne service, ik dacht dat mijn batterij kapot was wat niet zo bleek te zijn. Er bleek uiteindelijk maar 1 klein onderdeel los te zitten. Medewerker heeft hem gratis en voor niets snel vast gezet. Top service!!!!!! Ga hier zeker terugkomen.

Nathalia

Snel en netjes

Toelichting

heel makkelijk om online een afspraak te maken ,werken op tijd ,prijs /kwaliteit verhouding vindt ik prima

Thom Breve

Beste service

Toelichting

Na het niet werken van mijn oplaadpoort heb ik deze schoongemaakt zonder resultaat. Ik ben naar The Phone lab geweest en daar hebben ze mijn telefoon nog een keer grondig schoongemaakt waarmee het... Na het niet werken van mijn oplaadpoort heb ik deze schoongemaakt zonder resultaat. Ik ben naar The Phone lab geweest en daar hebben ze mijn telefoon nog een keer grondig schoongemaakt waarmee het probleem werd verholpen. Geen kosten waren in rekening gebracht en super aardige medewerkers 10/10
Gr Thom