EDK

Super fijn geholpen door Koen. Helaas was mijn laptop niet meer te repareren maar toch ben ik super tevreden over de service die ik heb gekregen. Mocht altijd contact opnemen en er werd altijd... Super fijn geholpen door Koen. Helaas was mijn laptop niet meer te repareren maar toch ben ik super tevreden over de service die ik heb gekregen. Mocht altijd contact opnemen en er werd altijd uitgebreid tijd voor me gemaakt. Ik zal ze zeker aanraden!

LĆ©on Pleging

Verfrissend gewoon!

Toelichting

Nette zaak. Twee vriendelijke werknemers die goed uitleg geven op m'n vragen. Hoe makkelijk zou het zijn om om m'n usb probleem af te handelen met "daar moet een nieuwe in!"? Er werd echter even... Nette zaak. Twee vriendelijke werknemers die goed uitleg geven op m'n vragen. Hoe makkelijk zou het zijn om om m'n usb probleem af te handelen met "daar moet een nieuwe in!"? Er werd echter even gekeken en vuil verwijderd, probleem opgelost en ik geen onnodig geld verspillen. Nieuwe akku was na een half uurtje ook geplaatst. Gewoon Top.šŸ‘Œ

Aubertijn

Geweldig

Toelichting

Vlot geholpen door een vriendelijke man. Hij was duidelijk en hield zich aan de afspraken.

W.Spoor

Erg goed! en professioneel

Toelichting

Op een vriendelijke en transparante manier geholpen. Dus het kan allemaal nog wel in Nederland!!

Cees

Zeer goed.

Toelichting

Hele proces vanaf afspraak maken tot weer afhalen van de laptop verliep soepel en snel. Vakkundige klus.

Reactie ThePhoneLab:

Thanks Cees, goed om te horen dat je tevreden bent over onze service.

Liesbeth Ruys

Goede service, precies volgens afspraak is er een nieuwe accu geplaatst.