Bor

Prima service. Zelfs toen mijn toestel het niet meer waard bleek te repareren, hoefde ik geen onderzoekskosten oid te betalen. Top!

Kaldenbach

Probleem niet opgelost

Microfoon probleem op iphone8

Reactie ThePhoneLab:

Beste mevrouw Kaldenbach,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Hiermee kunnen wij onze dienstverlening alleen maar verbeteren.
Wij vinden het ontzettend vervelend dat je niet tevreden...
Beste mevrouw Kaldenbach,
Wij vinden het ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent over de reparatie. Wij hebben meerdere malen geprobeerd om contact op te nemen. ThePhoneLab biedt standaard 6 maanden garantie, dit zou dus kosteloos door ons opgelost kunnen worden. Onze excuses dat je hiervoor nogmaals langs onze winkel moet komen.
We hopen dat je langs komt zodat wij dit voor je kunnen oplossen!
ThePhoneLab

Casper

Super goede service

Toelichting

De oplaadpoort van mijn Oneplus 6 functioneerde niet meer naar behoren. Eenmaal bij ThePhoneLab in Alkmaar bleek dat het probleem slechts werd veroorzaakt door diep aangestampt stof. Het werd gratis... De oplaadpoort van mijn Oneplus 6 functioneerde niet meer naar behoren. Eenmaal bij ThePhoneLab in Alkmaar bleek dat het probleem slechts werd veroorzaakt door diep aangestampt stof. Het werd gratis schoongemaakt. Ervoor ook nog met de super vriendelijke en behulpzame klantenservice gesproken. Dit bedrijf valt zeker aan te raden aan mensen met telefoonproblemen!

Frans

Heel erg goed bedrijf.

Toelichting

Klantvriendelijk, snel, goede kwaliteit en medewerkers met verstand van zaken.

Ashwin

Ongelooflijk goed!!!

Toelichting

Ik zat met een probleem waarvan ik dacht dat ik alles kwijt was van mijn telefoon. Maar met zeer professionele hulp is het gelukt om alles terug te halen.
Een echte aanrader!!!