Leon Schils

Fijn om te merken dat op een budget neutraal de reparatie aan onze Oppo met maximale deskundigheid uitgevoerd is.
Ook in de omgang met andere klanten was sprake van optimale service en respect.

Heleen Vogels

Super!

Toelichting

ik had mijn telefoon laten vallen, waardoor het scherm kapot is gegaan. De timing was erg vervelend, omdat ik op het punt stond op vakantie te gaan en mijn telefoon echt nodig had. Gelukkig hebben... ik had mijn telefoon laten vallen, waardoor het scherm kapot is gegaan. De timing was erg vervelend, omdat ik op het punt stond op vakantie te gaan en mijn telefoon echt nodig had. Gelukkig hebben de medewerkers van The Phone Lab mij fantastisch geholpen en er alles aan gedaan de reparatie snel, zelfs sneller dan verwacht, uit te voeren!

Jevanhet Architectuur

Mijn iPad mini (2) had een nieuwe batterij nodig. De service en communicatie was uitstekend. Zeer positief

Bart

Nieuw scherm iPad, prima service en snel geregeld

Chris Timmermans

Snel en vakkundig gerepareerd

Toelichting

Vriendelijke ontvangst. Ik had vooraf online een afspraak gemaakt. Ik werd keurig op tijd ontvangen en geholpen. De reparatie was binnen de afgesproken tijd uitgevoerd. En, naar volle tevredenheid.

Eric van Valen

Vakkundig-Accuraat-vriendelijk-goede prijs kwaliteit

Toelichting

Ondanks dat er meer werk verricht moest worden om het scherm te vervangen werd dit niet in rekening gebracht Super !!!!