Dirk de Beer

Zeer positief. Vriendelijke service en mijn telefoon lijkt wel nieuw nu het scherm dat gebroken was is vervangen. Daar zaten blijkbaar al aardig wat krassen op.

Cas Hofstee

Zeer goed!

Toelichting

Snelle, vriendelijke service. En alles werkte gelijk!

J breuer

Prettige, goede service.

Toelichting

Kreeg tegoed bon 10 euro omdat reparatie (aangekondigd) door drukte wat langer duurde. Netjes.

Robert M. Berger

Het was een super goede ervaring! Aanrader nr 1

Toelichting

Uitstekende service en perfect eindresultaat

Rob

Helemaal top! Eerlijk, gratis de telefoon openmaken en waterschade oplossen. (kijken kost niks) Ik had wel een kapotte “ear speaker” en me gezicht herkenning was kapot. Dat dus door waterschade.... Helemaal top! Eerlijk, gratis de telefoon openmaken en waterschade oplossen. (kijken kost niks) Ik had wel een kapotte “ear speaker” en me gezicht herkenning was kapot. Dat dus door waterschade. Eigen schuld ?, is een oververhitte iPhone XS, dacht ik koel em ff af in grachtenwater... maar doordat me telefoon zo warm was zet natuurlijk de telefoon op. Ik kreeg steeds een opstartscherm van Apple en dat herhaalde me telefoon keer op keer..... Vandaar dus niet waterdicht ?. De heren bij het filiaal bij van wou hebben me top geholpen. Ze hadden me telefoon met een half uurtje weer back in business. Uiteraard zonder “ear speaker” maar de rest werkte meteen prima. Nu voor €75 reparatie en alles weer top. Wel zonder gezichtsherkenning maar die werkt zowiezo ruk op de iPhone XS.

Fijne service

Zie bovenstaande

Hendrik

Uitstekend, goed advies, goede uitvoering, zeer redelijke prijs

Toelichting

oude telefoon met kapot scherm

Rutger

Snelle vriendelijke service

Toelichting

Werd snel geholpen en kreeg gevraagd en ongevraagd goed advies