anonymous

Heb heel goede ervaring met Phonelab. Weliswaar had ik een probleem na het vervangen van mijn scherm maar dat is door Phonelab keurig opgelost. Ook prettig: ze begonnen niet over dat dit probleem al... Heb heel goede ervaring met Phonelab. Weliswaar had ik een probleem na het vervangen van mijn scherm maar dat is door Phonelab keurig opgelost. Ook prettig: ze begonnen niet over dat dit probleem al eerder was ontstaan en mijn eigen schuld zou zijn. Eigenlijk heel normaal en correct maar helaas gebeurt het vaak anders.

Merel

Erg prettig

Toelichting

Vriendelijk, professioneel, denken mee, doen er alles aan om me te helpen, nemen te tijd

anonymous

Kon meteen geholpen worden, nieuw display laten plaatsen (iphone6S)

Toelichting

Er moest een nieuw display geplaatst worden in mijn iphone6S. Dit kon gelukkig meteen gebeuren dus ik kon daar blijven werken en na circa 1,5uur kon ik ‘m weer meenemen. De telefoon wilde met het nieuwe display niet aangaan, dus ze hebben het toen nog even opnieuw geprobeerd met weer een ander display, toen lukte het gelukkig wel. Ik had ook een iphone5S bij me die niet meer werkte omdat er een paar regendruppels in de scheur van het display waren gekomen tijdens het fietsen. Hierop werd aangegeven dat alleen een nieuw display het probleem wellicht niet zou verhelpen omdat die paar druppels misschien ook schade (intern) zou hebben aangebracht, oftewel het was niet zeker of dat alleen een nieuw display het probleem zou oplossen. Omdat het al een ouder model betreft, werd afgeraden om dit te doen aangezien de kosten hoger zouden uitkomen dan een nieuw/vervangend toestel.

Het repareren /vervangen van het display op de iphone6S was 90euro.
Ik weet niet of dit een scherpe proks is, want heb dit keer geen prijsvergelijk online gedaan, maar ik ben tevreden over de nette service en was blij dat ik meteen terecht kon!

Cilia

Zeer positief! Makkelijk om prijzen te vinden op website,
Supermakkelijk om afspraak te maken en binnen de gestelde tijd klaar! Perfect! Prijs ook echt heel erg redelijk.

anonymous

Goede ervaring, enige ervaring in de reparatie helpt bij de beoordeling merkten wij.

Toelichting

De aan/uit knop van de iPhone 5 functioneerde niet meer. Volgens de reparateur aan de balie zou het niet herstelbaar zijn, maar toen zijn collega dat hoorde heeft die het nog eens bekeken en een uur later konden we een gerepareerde telefoon op halen die nu naar tevredenheid functioneert. Het zou jammer zijn geweest als de collega niet alert was geweest, want dan was de telefoon afgeschreven geweest en in het afval beland. Deze oplossing is duurzamer! Waardeer het en repareer het :-)