S. Lauffer

Prima.

Toelichting

Snelle en vriendelijke service. Nog afwachten hoe het met mijn batterij gaat.

TonS

Zeer snel in behandeling genomen; een goed en economisch advies; snel weer retour en in gebruik. Uitermate tevreden.

Marco

Zeer goed geholpen filiaal Transformatorweg. iPhone Speaker is gereinigd en was service van de zaak.

Tom

Zeer efficiënt, snel en vriendelijk. Kortom gewoon zeer goed!!. Alleen wonderlijk dat er nogal luchtig naar entreecode van telefoon werd gevraagd. Zo van als u die niet geeft dan kunnen wij u niet... Zeer efficiënt, snel en vriendelijk. Kortom gewoon zeer goed!!. Alleen wonderlijk dat er nogal luchtig naar entreecode van telefoon werd gevraagd. Zo van als u die niet geeft dan kunnen wij u niet helpen.

Toelichting

Ze horen - ook al is dat min of meer nep - met afgewend hoofd de klant zelf toegangscode te laten invoeren. Als dat nodig is. Ja, ja ik begrijp dat gedoe met covid stuurt de boel in de war. Maar... Ze horen - ook al is dat min of meer nep - met afgewend hoofd de klant zelf toegangscode te laten invoeren. Als dat nodig is. Ja, ja ik begrijp dat gedoe met covid stuurt de boel in de war. Maar toch: zoals dat heet aandachtspunt...

f t van rijn

Zeer goed

snel, vakkundig en vriendelijk

Verhaal

Erg goed

Toelichting

Werd erg vriendelijk en snel geholpen

Jet

Heel aardig en professioneel

Toelichting

Snel geholpen, super aardige gast