Maurice Bosch

Goede & snelle service. Vriendelijke medewerkers in witte doktersjas

Marije

Super!

Toelichting

Het oormicrofoontje van mijn telefoon gaf slecht geluid. De medewerker maakte het goed schoon en het euvel was opgelost. Zonder kosten, heel fijn!

TVOC Personal & Leadership Development

Iphone homeknop issue perfect en helder opgelost

Toelichting

De kennis en kunde van de mensen van ThePhoneLab zijn echt top! Ze hebben me uitstekend geholpen en een aantal mogelijk oplossingen aangeboden. Daarna snel het juiste materiaal besteld en snel... De kennis en kunde van de mensen van ThePhoneLab zijn echt top! Ze hebben me uitstekend geholpen en een aantal mogelijk oplossingen aangeboden. Daarna snel het juiste materiaal besteld en snel geïnstalleerd. Als er iets misgaat met mijn iPhone weet ik waar ik naartoe moet. Sterk aanbevolen!!

Ernst Numann

Snelle afspraak, snel en goed uitgevoerd. Vriendelijk personeel.

J Vis

Top, no nonsens, service met een glimlach

Toelichting

Een concurrent stelde voorwaarden waarop de accu van de iPhone vervangen kon worden, volgens hen een verplichting vanuit Apple.

Bij The Phonelab vervangen ze de accu, zoals gevraagd. Ik...

Bij The Phonelab vervangen ze de accu, zoals gevraagd. Ik had de keuze tussen een goede accu of het origineel.

D. Admiraal

Toelichting

Goed verhaal , zicht op wat er gedaan wordt met uitleg. Mijn scherm anderhalve maand eerder laten vervangen door een lokale reparateur. Die scheen schade te hebben toegebracht aan de i phone 11.... Goed verhaal , zicht op wat er gedaan wordt met uitleg. Mijn scherm anderhalve maand eerder laten vervangen door een lokale reparateur. Die scheen schade te hebben toegebracht aan de i phone 11. Daar kwamen we altijd maar dat gaan we nu niet meer doen.

Dinah

Toelichting

Na een wat mindere ervaring ben ik , of eigenlijk mijn iPhone , in de watten gelegd