Prima. Reparatie duurde wel stuk langer dan aangegeven

Goed geregeld

Toelichting

Duidelijke communicatie en afspraken vooraf en deze ook netjes nagekomen.

Ellen

Vriendelijk en deskundig personeel! Snel klaar, ik stond binnen 30 minuten buiten.

Winckers

Erg positief!

Toelichting

Afspraak gemaakt voor vervangen van de connector van mijn oneplus 5t omdat ie niet meer goed oplaade. Hebben eerst gekeken wat het was en de connector goed schoongemaakt. Bleek dat er veel stof in... Afspraak gemaakt voor vervangen van de connector van mijn oneplus 5t omdat ie niet meer goed oplaade. Hebben eerst gekeken wat het was en de connector goed schoongemaakt. Bleek dat er veel stof in zat waardoor hij geen goed contact maakte. Vervanging bleek niet nodig en het probleem is als service, zonder kosten, opgelost! Complimenten!

Professioneel, conform afspraak, prima afhandeling.

Toelichting

Batterij vernieuwd. Daarmee wordt de achterkant ook beschadigd, maar dat was al ingecalculeerd: na vervanging werd bij het dichtmaken een nieuwe achterkant erop gezet, inclusief voor-gemonteerde... Batterij vernieuwd. Daarmee wordt de achterkant ook beschadigd, maar dat was al ingecalculeerd: na vervanging werd bij het dichtmaken een nieuwe achterkant erop gezet, inclusief voor-gemonteerde kit. Prima.