Milan van Tuin

Vriendelijike bediening

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het achterlaten van deze review Milan! We zijn blij dat je tevreden bent.

C. Angeles

Positief en behulpzaam

Reactie ThePhoneLab:

Goed om te horen dat je tevreden bent en bedankt voor je positieve reviews C!
Indien nodig, staan we graag weer voor je klaar.

Hans Jansen

Goed en direct contact, is goed geacteerd op waar het om ging,

Toelichting

Na afspraak opsturen, gerust gevoel gaf de weerklank van het gesprek. Was namelijk een auto over het apparaat gereden. Is prima hersteld.

Reactie ThePhoneLab:

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service Hans! We waarderen het erg dat je voor ons een review hebt achtergelaten. Bedankt (:

Niels van Empelen

Heldere communicatie op de site en in de winkel, doen wat beloofd is. Top!

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het achterlaten van deze review Niels, dat waarderen wij enorm! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service.

Erwin

Ik heb mijn batterij van mijn Samsung galaxy s9 laten vervangen. Mijn telefoon was snel klaar goed gerepareerd. Daarnaast hebben ze netjes mijn poorten schoongemaakt. Goede service!

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het delen van jouw ervaring met onze service Erwin. We waarderen je review enorm en zijn blij om te lezen dat je tevreden bent.

Alex

Top gedaan

Toelichting

Online een afspraak gemaakt en ter plaatsen snel en vakkundig geholpen.

Elekthree

Uitmuntend!

Zoals beschreven. Uitmuntend

Reactie ThePhoneLab:

Wat ontzettend fijn om te zien dat je tevreden bent over onze service! Bedankt voor het achterlaten van deze leuke review.

Perfect Silhouette

Vriendelijk en behulpzaam en vakkundig

Marja

Vervanging batterij Samsung telefoon prima verlopen.

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor je review Marja! Super om te zien dat je tevreden bent.

Aad de Wolf

Top! Vakkundig geholpen

Reactie ThePhoneLab:

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service Aad! We waarderen het erg dat je voor ons een review hebt achtergelaten. Bedankt (: