R

Vriendelijk geholpen
Duidelijke uitleg over de te nemen stappen
Zeer tevreden

Stijn

Super fijne service, ik dacht dat mijn batterij kapot was wat niet zo bleek te zijn. Er bleek uiteindelijk maar 1 klein onderdeel los te zitten. Medewerker heeft hem gratis en voor niets snel vast... Super fijne service, ik dacht dat mijn batterij kapot was wat niet zo bleek te zijn. Er bleek uiteindelijk maar 1 klein onderdeel los te zitten. Medewerker heeft hem gratis en voor niets snel vast gezet. Top service!!!!!! Ga hier zeker terugkomen.

Nathalia

Snel en netjes

Toelichting

heel makkelijk om online een afspraak te maken ,werken op tijd ,prijs /kwaliteit verhouding vindt ik prima

Thom Breve

Beste service

Toelichting

Na het niet werken van mijn oplaadpoort heb ik deze schoongemaakt zonder resultaat. Ik ben naar The Phone lab geweest en daar hebben ze mijn telefoon nog een keer grondig schoongemaakt waarmee het... Na het niet werken van mijn oplaadpoort heb ik deze schoongemaakt zonder resultaat. Ik ben naar The Phone lab geweest en daar hebben ze mijn telefoon nog een keer grondig schoongemaakt waarmee het probleem werd verholpen. Geen kosten waren in rekening gebracht en super aardige medewerkers 10/10
Gr Thom

Maurice van den Akker

In één woord geweldig!!

Toelichting

Snelle reactie gehad op de mail om een afspraak te kunnen maken. Ze hadden het onderdeel op voorraad en ik kon meteen langskomen. Binnen een uur had ik een gerepareerde telefoon!! Super!!

HR van cleef

Goed, afspraak maken, op de site, inleveren en daarna ophalen. Prijs voorspelbaar. Kwaliteit goed voor zover ik kan zien.

Tom H.

Super medewerkers met verstand van zaken

Onepkus 6t scherm reparatie

Hannah

Goede service en mijn scherm was binnen no time gemaakt! Vriendelijke jongens.