André Smol

10 met een griffel

Toelichting

Kwam binnen zonder afspraak en hebben me toch binnen een redelijke tijd geholpen. Chappo

Sylvia

Helemaal top!

Toelichting

Binnen half uur geregeld.

L.M. Coert

Vriendelijke en duidelijke info m.b.t. de klachten iPhone, kon er ook direct terecht en binnen een paar uur was de batterij vervangen.

Hele goede service!

E Veenstra

Super service

Toelichting

Snel, vriendelijk en super service gericht!

Ferdinand Midden

Service en snelheid was goed. Vriendelijk personeel.

Service en snelheid was goed. Vriendelijk personeel.

Scherm van telefoon werkte niet. Helaas was het onderdeel niet op voorraad, dus een dag de telefoon moeten missen (een verbeterpuntje, wellicht een centraal magazijn).

Na de telefoon opgehaald te hebben, ben ik de volgende dag terug omdat de achterkant losliet en de trilmotor niet goed vast zat. Dit is kostenloos binnen 30min opgelost. Zeer goede service. Het gaf mij een zeer tevreden gevoel.

BV INAPO

Perfect

Toelichting

Toestel prima gerepareerd, maar niet voor de duurste optie gekozen, maar voor de goedkoopste!
Hulde

Motyl

Deskundig en snel

Toelichting

Prima reparatie van lens glaasje achterzijde van mijn Pixel7. In tien minuten klaar, top. Minpunt: de prijs van €75 is te hoog voor een glaasje en tijdsduur van het verrichte werk.

V .Oostrom

Mijn I pad is prima gerepareerd het onderdeel is besteld en ik werd gebeld volgens afspraak dat het was gerepareerd

Marieke

Heel fijne ervaring met ThePhoneLab. Vriendelijke mensen. Mijn batterij was opgezwollen, ze konden hem op dat moment niet maken omdat ze de batterij niet op voorraad hadden. Gratis simkaart... Heel fijne ervaring met ThePhoneLab. Vriendelijke mensen. Mijn batterij was opgezwollen, ze konden hem op dat moment niet maken omdat ze de batterij niet op voorraad hadden. Gratis simkaart overgezet in andere telefoon en advies. Volgende week in drie kwartier wel een nieuwe batterij erin. Heel tevreden.