Akram Millhim

Toelichting

Heb batterij laten vervangen van mijn iPhone X, dit ging snel en de batterij werkt goed. Heb een screenprotector erop laten lijmen en dit laat het scherm bijna nieuw lijken, het is glad en mooi. Wel... Heb batterij laten vervangen van mijn iPhone X, dit ging snel en de batterij werkt goed. Heb een screenprotector erop laten lijmen en dit laat het scherm bijna nieuw lijken, het is glad en mooi. Wel is er een hele kleine bubbel aan de onderkant, dat is minder, Als het goed is doen ze het wel opnieuw als de screenprotector er niet goed op zit. Heb ook een adapter en snoertje gekocht voor de iPhone, het snoertje stopte opeens met werken na een paar uur, dat was jammer.

Stef

Via Monica Geuze op dit bedrijf gekomen. Zowel mijn connector als glas van de camera was kapot. De connector is gratis gemaakt (veel stof dat erin zat) en het glas van de camera is gemaakt voor een... Via Monica Geuze op dit bedrijf gekomen. Zowel mijn connector als glas van de camera was kapot. De connector is gratis gemaakt (veel stof dat erin zat) en het glas van de camera is gemaakt voor een goedkope prijs. Terwijl je wacht is het gemaakt en erg vriendelijk personeel. Een top bedrijf!

Laurien Horst

Erg goed

Toelichting

Aardige werknemers, goede service, goede kwaliteit

Wijo Koek

Snelle reactie op afspraak maken. Stipte afhandeling reparatie.

Hidde Terpstra

Ik vond het heel erg prettig. Er werd eerst naar een kosteloze mogelijkheid gekeken. Daarnaast werd ik erg goed op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen.

Babette

Zeer goed

snelle en vriendelijke service

Joop Ten kate

Voor de vervanging van de batterij van mij iPad stond 1 uur! Ik reserveerde de tijd en was op tijd aanwezig. Vervolgens duurde de vervanging 1,5 uur! Dat vertelden ze wel bij binnenkomst, maar niet... Voor de vervanging van de batterij van mij iPad stond 1 uur! Ik reserveerde de tijd en was op tijd aanwezig. Vervolgens duurde de vervanging 1,5 uur! Dat vertelden ze wel bij binnenkomst, maar niet op dr website. Vervelend!
Verder goede bediening!

Toelichting

Ik waardeer de geste! Het zou goed zijn om de website aan te passen. Verwachtingsmanagement is belangrijk.
De medewerker is aardig en sympathiek.

xxx

Heel goed

Toelichting

snel efficient geen onzin verhaal zoals bij de genius bar van de apple store.