Zeer goed en zeer klantvriendelijk

Toelichting

Voelde mij zeer op mijn gemak en voelde mij gehoord

Toelichting

goed resultaat, goede bejegening, prijs heb ik niet vergeleken

Snel en efficiënt geholpen bij het vervangen van de accu van mijn mobiele telefoon.

Alex

Top!!

Toelichting

reeds twee keer in de afgelopen 5 jaar hier langs geweest met iets heel simpel wat ik zelf niet kon oplossen maar ThePhonelab wel! Beide keren er op gestaan om te betalen maar men wilde beide keren... reeds twee keer in de afgelopen 5 jaar hier langs geweest met iets heel simpel wat ik zelf niet kon oplossen maar ThePhonelab wel! Beide keren er op gestaan om te betalen maar men wilde beide keren niet aannemen....

itsedl.nl

Snel en oordeelkundig geholpen met een positief resultaat.

Toelichting

Mijn iPhone laadde niet goed meer op. De medewerker heeft stof verwijderd en het toestel daarna getest. Het was veel beter. Prima.

Marijn

Goede service, super snel geholpen en telefoon vakkundig gerepareerd!

Toelichting

accu werd direct super snel vervangen en duidelijke uitleg wat de procedure precies inhield

waterfall bv

Iphone 7 met slecht geluid en camera die na reparatie (in Duitsland!) niet meer echt scherp stelt. Telefoon is schoongemaakt en nieuwe camera in tel gezet. Oordeel: fijn dat er als eerste gekeken... Iphone 7 met slecht geluid en camera die na reparatie (in Duitsland!) niet meer echt scherp stelt. Telefoon is schoongemaakt en nieuwe camera in tel gezet. Oordeel: fijn dat er als eerste gekeken werd naar de mogelijkheid de telefoon schoon te maken ipv andere technische (te betalen) oplossingen en nieuwe camera er nog binnen een uur ingezet voor prima prijs!!