Dineke Holtjer

Wederom zeer positief

Adequaat, informeel, klantgericht.

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor je review Dineke! Goed om te zien dat je tevreden bent.

Maarten

Snel en professioneel

Toelichting

Het scherm van mijn Samsung was binnen een half uur perfect vervangen door een origineel ander scherm.

Reactie ThePhoneLab:

Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service Maarten. Bedankt voor je 5-sterren review!

Harry G.C. Mooij

In principe ben ik niet geholpen -:) omdat het euvel waar ik voor gekomen was, het niet bleek te zijn. Maar.... de manier waarop een en ander door het personeel is geanalyseerd, zodat ik weet waar... In principe ben ik niet geholpen -:) omdat het euvel waar ik voor gekomen was, het niet bleek te zijn. Maar.... de manier waarop een en ander door het personeel is geanalyseerd, zodat ik weet waar ik aan toe ben: CHAPEAU!!! Kortom, ik ben zéér tevreden en zal dan ook in de toekomst zeker weer naar jullie toegaan.

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor je review Harry! Ondanks dat er geen reparatie heeft plaatsgevonden, zijn wij erg blij om te lezen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze service.
Indien nodig, staan we...
Indien nodig, staan we graag weer voor je klaar!

Gijsbert van Weelden

Prima service, duidelijkheid over termijn van reparatie en vlotte afhandeling

Reactie ThePhoneLab:

Wat ontzettend fijn om te horen dat je blij bent met onze service Gijsbert! Bedankt voor je review.
Mocht het in de toekomst nodig zijn, dan staan we graag weer voor je klaar!

Tom

Snelle en professionele service

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het achterlaten van deze review Tom! We zijn erg blij dat je tevreden bent.

bob

Reactie ThePhoneLab:

Dank je wel voor de 5 sterren Bob! Mocht het nodig zijn, staan we graag weer voor je klaar.

Har van Heugten

Heel erg goed

Toelichting

Bijzonder vriendelijk, informatief, helder, kortom, fantastisch service

Reactie ThePhoneLab:

Bedankt voor het achterlaten van deze review Har, dat waarderen wij enorm! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service.

J.J. Schuurman

Zeer goed

Toelichting

Prettug geholpen: medewerker duidelijk de opties aangegeven en naar behoren afgehandeld.

Reactie ThePhoneLab:

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je een prettige service hebt ervaren en bedankt voor het delen van jouw ervaring!

gerard mallant

Uitstekend

Toelichting

snel geholpen en van het probleem af

Reactie ThePhoneLab:

Dank je wel voor de 5 sterren Gerard! Mocht het nodig zijn, staan we graag weer voor je klaar.

Mees

Zeer zorgvuldig en snel mijn Samsung s21 weten te repareren. Zelfs keurig een waterdichte seal aangebracht op de achterkant. Duizend maal dank!

Reactie ThePhoneLab:

Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service Mees. En bedankt voor het delen van jouw ervaring bij ThePhoneLab!