r.jiawon

Uitgebreid en duidelijk. is je geld waard

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Bedankt voor de mooie beoordeling!!!

mariusz cieslik

Heel slecht moest heel lang wachten for de taxatie rapport. Het was heel moelijk om de taxatuur telefonisch te bereiken. Na 10 keer bellen met de kantoor van taxatuur kreeg ik hem pas na 3-4... Heel slecht moest heel lang wachten for de taxatie rapport. Het was heel moelijk om de taxatuur telefonisch te bereiken. Na 10 keer bellen met de kantoor van taxatuur kreeg ik hem pas na 3-4 weken dardoor loop ik nu beetje achter met het regelen van mijn hypotheek.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Geen .ik ben niet echt tevreden hoe het allemal is gelopen

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Onze excuses voor de vertraging, echter 3 a 4 weken heeft het niet geduurd. 14 dagen na het plaatsen van de opdracht heeft u het rapport ontvangen. Dat onze taxateur niet bereikbaar was is inderdaad... Onze excuses voor de vertraging, echter 3 a 4 weken heeft het niet geduurd. 14 dagen na het plaatsen van de opdracht heeft u het rapport ontvangen. Dat onze taxateur niet bereikbaar was is inderdaad niet goed, we zullen dit met hem bespreken, excuses als BIJN.nl voor dit.

Kapé

Prima gedaan, verder geen opm.

Snel en correct

Willemsen

Snel en goed.

Snel geleverd.

Pascal J.

Goed, het maken van een afspraak is kinderlijk eenvoudig en de communicatie lijkt prima. Het is wel jammer dat de taxateur uiteindelijk niet naar onze wens (die slechts maar miniem afwijkt van de... Goed, het maken van een afspraak is kinderlijk eenvoudig en de communicatie lijkt prima. Het is wel jammer dat de taxateur uiteindelijk niet naar onze wens (die slechts maar miniem afwijkt van de uitkomst) heeft getaxeerd. Het gevolg was dat de maximale mogelijke hypotheek iets naar beneden moest worden bijgesteld, wat voor kostbaar tijdsverlies zorgt.

Allemaal geen ramp, maar wel erg jammer. Ik zou mensen toch aanraden zelf contact te leggen met een makelaar zodat men goed kan overleggen naar welke (redelijke) waarde toegewerkt moet worden.

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Helaas is het verboden om marktwaardes vooraf te communiceren om zo naar een bepaalde marktwaarde toe te laten werken. Heeft u er weleens over nagedacht als de door u opgelegde markwaarde wordt... Helaas is het verboden om marktwaardes vooraf te communiceren om zo naar een bepaalde marktwaarde toe te laten werken. Heeft u er weleens over nagedacht als de door u opgelegde markwaarde wordt opgesteld en u komt in financiele problemen wat de consequenties voor u dan zijn?
Helaas werd in het verleden dit te vaak gedaan en hebben we daardoor mede de woningcrisis gehad en dat vele consumenten met restschuld zitten. Laat daarom een taxatie doen door een onafhankelijke taxateur.

Mevr. Pruissen-hartman

Correct,snel en vriendelijk !

Nee

B. van der Putten

Opmaken van taxatierapport voor oversluiting hypotheek

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Snelle afwerking, vriendelijke benadering.

Jasper van Vliet

De ervaring is bedroevend

nee helaas

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Helaas ben u over het volgende feit gevallen : Ik ben inmiddels bijna 7 jaar getrouwd, maar in de taxatie staat dat ik in 2007 gescheiden ben en thans ongehuwd.
Wat we snappen, echter deze...
Wat we snappen, echter deze informatie staat toch echt in het kadaster bij u woning. Het is helaas een slordige fout bij het Kadaster echter daar kunt u richting ons niet boos over worden, wij nemen de data rechtstreeks over van het kadaster in de wetenschap dat dit correct. En het kadaster kunnen wij zelf helaas niet wijzigen, dit moet u echt zelf doen.

Raoul

Prima. Doet zoals beloofd.

Ans Van Wijk

Prima ervaring