F.den Dulk

Orderlijke en snelle afhandeling

Weldab Ukbaslssie

Erg vervelend als mensen zich niet aan de afspraken houden. Dit leidt, in mijn geval, tot een bepaalde verwachting en achteraf wordt je dan zwaar teleurgesteld. Je bent eerlijk als bedrijf door je... Erg vervelend als mensen zich niet aan de afspraken houden. Dit leidt, in mijn geval, tot een bepaalde verwachting en achteraf wordt je dan zwaar teleurgesteld. Je bent eerlijk als bedrijf door je aan de gemaakte afspraken te houden en dat was BIJN.nl niet. Ze gaven zelfs vaker toe dat ze fout zaten, maar wilden dit niet correct oplossen. Jammer.

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Helaas accepteerde de bank de eerst gekozen taxateur niet, waardoor we een andere taxateur ingeschakeld hebben. We hebben onze excuses hiervoor aangeboden en zelf nog korting geven op de... Helaas accepteerde de bank de eerst gekozen taxateur niet, waardoor we een andere taxateur ingeschakeld hebben. We hebben onze excuses hiervoor aangeboden en zelf nog korting geven op de dossierkosten. Jammer van uw negatieve ervaring met BIJN.nl

johan kennis

Heel goed

snel

G. Janssen

Nadat ik via BIJN Taxavergelijk had gevonden werd ik aangenaam verrast door de snelheid waarmee de taxatie werd geregeld en ook nog tegen een zeer scherpe prijs.
Ook het rapport was snel in...
Ook het rapport was snel in huis.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Snelheid, deskundigheid en correcte afhandeling.

zoeteman

PRIJS EN PLANNING

N.J. Buijze

Vlotte reactie.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

De snelheid en kundigheid van de inspecteur (voor zover ik dat als leek goed kan inschatten).

DeHa

Prima contact

Acuraatheid

Goed, vlotte opvolging en gereedmelding rapport.