HasHis

Snelle en goede service voor een concurrerende prijs.

Snelle service

Martin Pronk

Het is voor het eerst dat ik met jullie heb gewerkt en het beviel mij uitstekend!

Geen het is gewoon goed

A Seine

Prima, duidelijk. Snel geregeld

Zeer snel en duidelijk

Arian Simmelink

De heer De Bree was vriendelijk en zeer behulpzaam bij vragen rondom het taxatierapport. Het verzoek om het rapport op naam te stellen van een andere bank werd naar tevredenheid afgehandeld.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Duidelijk, vriendelijk en behulpzaam.

Mimi Goenee

Prima, vakkundige taxateur en zeer snelle levering van het gevalideerde rapport. Daarbij hanteert u zeer concurrerende prijzen. Ik ben zeer tevreden en laat dat anderen weten.

Zie bovenstaand

fam. F.F.M. von Weyhrother

Zeer teleurstellende ervaring! Via i-blue een waarde taxatie gekregen van ruim €400.000,- Dhr Schotman had wat moeite met meten, was gehaast en klaagde steen en been over zijn slechte honorarium..... Zeer teleurstellende ervaring! Via i-blue een waarde taxatie gekregen van ruim €400.000,- Dhr Schotman had wat moeite met meten, was gehaast en klaagde steen en been over zijn slechte honorarium.. al met al zeer onprofessioneel!
Als referentiekader gaf hij aan: neem een aantal huizen uit de Looërmark, tel de vraagprijs bij elkaar op en deel dit door het aantal panden.... Hiermee bereik je een waarde van ruim € 400.00,- euro! Ook hier weer een ton verschil.
Zijn eindoordeel was een waarde van €300.000,- waarmee hij een ton onder i-blue zat! I-blue gebeld en Bijn gebeld met de vraag hoe kan dit? I-blue gaf toe dat zo'n verschil onbestaanbaar was, omdat zij alles al laag aanhouden om teleurstelling te voorkomen,. Zij zouden contact opnemen met Bijn.. Zelf heb ik ook contact opgenomen met Cor Bijn. Deze man praatte alles goed en dreigde zelfs met de lage taxatie door te sturen naar mijn bank als een klachtenformulier zou invullen! Hierdoor zou de verlenging van onze hypotheek onmogelijk worden!
Naderhand nog gebeld met i-blue en twee keer gemaild, maar elke reactie ontbreekt tot op heden!
ter info: de taxatie was geregeld door de i-blue makelaars, dhr. Radhoe.
Dez extreem lage taxatie scheelt ons elke maand honderden euro's i.v.m. de hypotheekbetaling. Vooral de ronduit dreigende houding van Bijn en de weigering op het verzoek om hertaxatie door een professionele taxateur was een ware nachtmerrie!!!

helemaal geen!

Jos Erkens

Door de makelaar is er een kundige en realistische taxatie gemaakt, hierin is er een vlotte en toch een degelijke werkwijze gehanteerd. Het huis is grondig onder de loep genomen en de daarbij... Door de makelaar is er een kundige en realistische taxatie gemaakt, hierin is er een vlotte en toch een degelijke werkwijze gehanteerd. Het huis is grondig onder de loep genomen en de daarbij behorende officiële gegevens zijn ook in het rapport opgenomen. Prima!

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Een eerlijke en vlotte manier van handelen.