Hypotheeknet Utrecht

SNEL, kundig en goedkoop

snelheid en betrouwbaarheid

Bob van Oudheusden

Op zich positieve ervaring, alleen na achteraf toevoegen NWWI extra administratie kosten, niet echt nodig.

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Het is jammer dat het niet van te voren in aangegeven, nu moesten we alles opnieuw verwerken en kost helaas meer tijd.

J Bosma

Lage taxatie o. b.v. oude referenties (woningen verkocht in crisis). Nam onlangs verkochte woningen niet mee in beoordeling, waardoor circa 10% lagere taxatie dan huidige marktwaarde, hebben we... Lage taxatie o. b.v. oude referenties (woningen verkocht in crisis). Nam onlangs verkochte woningen niet mee in beoordeling, waardoor circa 10% lagere taxatie dan huidige marktwaarde, hebben we gecheckt bij andere taxateur die veel huizen in onze buurt in Utrecht taxeert.

Redelijk snel

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Het is de keuze van onze taxateur welke panden worden meegenomen. Zijn keuze is gebaseerd op het aantal m2 van de woning die gelijkwaardig zijn. Wellicht zijn het hele andere woning die onlangs... Het is de keuze van onze taxateur welke panden worden meegenomen. Zijn keuze is gebaseerd op het aantal m2 van de woning die gelijkwaardig zijn. Wellicht zijn het hele andere woning die onlangs verkocht zijn. Je kan helaas geen vrijstaande woningen vergelijken met een eengezinwoning.

Bosman

Uitstekende manier om snel een aantal potentiële taxateurs te vinden!

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Het taxatierapport was slecht gescand, of dat aan BIJN.nl of de taxateur ligt weet ik niet.

Reactie Taxatievergelijk.nl:

We hebben het orginele exemplaar nog per post verzonden.

Jac Van de Laar

De snelle en gedegen uitvoering is een sterk punt. Van aanvraag voor taxatie tot en met ontvangst van het rapport duurde het iets langer dan drie dagen.

Zie boven.

bas walraven

Goed en redelijk rapport

goede prijs kwaliteit

Blondeel

Goede, snelle, duidelijke communicatie. Gewoon open en eerlijk.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Na het betalen heb je meteen het rapport binnen.

frijters

Snelle afhandeling. dik tevreden.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

overzichtelijk kiezen, snelle reactie, en ook latere vraag netjes en snel beantwoord.

Hier doen we het voor :) Bedankt!!! BIJN.nl

De Boer

Ging uiteindelijk prima. Ondanks het drukke schema van de taxateur

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Het taxatie rapport werd vlot toe gemaild.

P.Veenhuis Bouwbedrijfveenhuis

Ik heb de taxatie uit laten voeren voor dat de 2e dakkapel geplaatst was en heb niet vermeld dat de dakpannen schoongemaakt zijn en 2 keer geimpregneerd en miofol folie geplaatst onder de... Ik heb de taxatie uit laten voeren voor dat de 2e dakkapel geplaatst was en heb niet vermeld dat de dakpannen schoongemaakt zijn en 2 keer geimpregneerd en miofol folie geplaatst onder de pannenlatten,maar even wat anders als er wat onderzoek gedaan was in de buurt door jullie bedrijf hadden jullie geweten dat er al verbouwde woningen verkocht zijn voor €.240.000,- zonder uitbouw en zonder dakkapellen en laatst nog 1 verkocht zonder uitbouw of dakkapellen voor €. 295.000,- dus vraag ik mij af of de taxateurs die gekeurd zijn door de banken ook de echte waarde hanteren of de prijzen laag proberen te houden , ik heb namelijk namelijk gemeld dat de woz waarde te laag ligt , vriendelijke groet; P.Veenhuis.

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Jammer, van u te lage beoordeling. Helaas is dit de waarde die is vastgesteld door onze taxateur. Waarschijnlijk had u zelf een andere marktwaarde in gedachte. Helaas was deze gewoon weg niet reeel.