R.S. Bos

Slecht, geen overleg voordat rapport officieel opgeslagen wordt! Dus klant heeft geen keuze om dit rapport te accepteren of af te wijzen!

Nee

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Uw taxatierapport is een gevalideerd NWWI taxatierapport. Onze taxateur moet onafhankelijk kunnen taxeren en mag niet beinvloed worden, we kunnen dus helaas niet onderhandelen over marktwaardes die... Uw taxatierapport is een gevalideerd NWWI taxatierapport. Onze taxateur moet onafhankelijk kunnen taxeren en mag niet beinvloed worden, we kunnen dus helaas niet onderhandelen over marktwaardes die u graag wilde. Daarnaast worden alle data opgeslagen in systemen die inzichtelijk zijn voor NHG en in dit geval ook voor uw bank : Rabobank.

Michorius

Afspraak verschoven zonder overleg factuur twee maal ontvangen

Nee

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Helaas heeft u nooit aangegeven dat u mee wilden, we hebben de afspraak inderdaad verschoven in overleg met verkopende makelaar. Onze taxateur kon de sleutel afhalen op het moment dat wij in de... Helaas heeft u nooit aangegeven dat u mee wilden, we hebben de afspraak inderdaad verschoven in overleg met verkopende makelaar. Onze taxateur kon de sleutel afhalen op het moment dat wij in de buurt zijn, het is ons onbekend dat de koper hierbij aanwezig zou zijn.

fam. Ringeling

Goede site, prima taxatiebureau

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

snelle afhandeling, goede service tegen een scherpe prijs, goede afspraken kunnen maken.

J.A. Alberts

Snelle en correcte dienstverlening

Snel handelen

Marnix

Goede taxatie voor superprijs.

Snelle, duidelijke vergelijking

HBW

Snelle offerte en acceptatie van opdracht (in tegenstelling tot een alternatief dat ik eerst probeerde). Goede prijs (wellicht niet de goedkoopste, maar als die niet reageert dan kun je toch echt... Snelle offerte en acceptatie van opdracht (in tegenstelling tot een alternatief dat ik eerst probeerde). Goede prijs (wellicht niet de goedkoopste, maar als die niet reageert dan kun je toch echt een twee tientjes meer betalen). Dat sommige opties pas op het betaaloverzicht-scherm uitgelegd worden is wat minder handig (bv kosten voor een fysieke kopie van het rapport, kosten voor betalen via notaris itt ideaal, etc).

Reactie Taxatievergelijk.nl:

We zullen bekijken hoe we dit nog beter kunnen communiceren. Staat wel in de offerte, bij het bevestigen van de opdracht en in de mail van de opdrachtbevestiging.

Leon de Heer

Was alleen jammer dat er niet heel duidelijk vermeldt staat wat de verschillen zijn in validatie. Maar uiteindelijk had ik mijzelf hier misschien beter in moeten verdiepen.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Het vond allemaal zeer snel plaats.

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Ja, dat is inderdaad een goede, we zullen eens bekijken hoe we dit uitleg kunnen geven.

SHL

Goed geregeld. betrouwbare taxateur

Wouter

Goede evaring. Minpunt: Communicatie over wanneer het rapport klaar zou zij en daadwerkelijk af was kan beter.

zeer volledig rapport

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Excuses voor het ongemak. Soms is dit moeilijk te bepalen ivm aanleveren documenten en laten valideren.

Smits

De taxateur heeft een prima rapport geschreven. Erg tevreden!

De taxateur heeft een prima rapport geschreven. Erg tevreden!

Gelukkig hebben ze snel gehandeld, nadat we ook even telefonisch contact hebben gehad. Op de site van Bijn werd door veel klanten beschreven dat ze binnen een dag een taxatie hadden en nog een dag later het rapport binnen hadden. Dit leek ons ideaal. Echter had hier beter bij vermeld kunnen worden dat dit de 1 dagservice is. Want normaliter gaat er een week overheen. In deze 5 werkdagen, aangezien een afspraak gemaakt moet worden voor taxatie en vervolgens het rapport ook nog geschreven moet worden.

Over de taxateur niks maar goeds. We zijn tevreden met het rapport. Het ziet er netjes uit en de uitkomst van de taxatie was ook naar wens.

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Ben benieuwd waar u dat gelezen heeft, normaal gesproken duurt valideren al 24 uur. Daarnaast zijn we sterk afhankelijk van de toegang door een verkopende makelaar. Uiteraard kunnen we snel leveren,... Ben benieuwd waar u dat gelezen heeft, normaal gesproken duurt valideren al 24 uur. Daarnaast zijn we sterk afhankelijk van de toegang door een verkopende makelaar. Uiteraard kunnen we snel leveren, neem daarvoor altijd even telefonisch contact op met BIJN.nl dan kunnen wij naar de mogelijkheden kijken.