hulshoff

Snel echter kleine lettertjes is niet zo netjes

snelheid

Reactie Taxatievergelijk.nl:

U wilde graag de factuur laten betalen bij het passeren bij de notaris. Zoals gemeld in de offerte, op de website en in de opdrachtbevestiging worden hier extra kosten voor berekend. Zoals ook... U wilde graag de factuur laten betalen bij het passeren bij de notaris. Zoals gemeld in de offerte, op de website en in de opdrachtbevestiging worden hier extra kosten voor berekend. Zoals ook telefonisch aangegeven kon u ook via ideal betalen maar dat hoefde niet.

Bert

Snel en kwalitatief taxatie

Ruud Stoop

De communicatie was erg goed, ik had een aantal vragen gesteld per mail en kreeg snel een reactie terug. Vervolgens werd de taxatie snel uitgevoerd en was de prijs vergeleken met andere partijen laag.

Oosting-jOOSTEN

De afspraak en taxatie was binnen een paar dagen afgerond

gemakkelijk en snel

De wild

Goede service en vriendelijk personeel.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Behulpzaam personeel erg fijn als je voor de eerste keer een huis gaat kopen.

H. de Bruin

Taxatie snel en correct uitgevoerd.

prijs

Jardo Verheugd

Goed, snel en volledig geinformeerd.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Fijn dat alles online geregeld kan worden

Jansen

Gemakkelijk vergelijken wie het beste aan jouw wensen voldoet

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

gemakkelijk vergelijken wie het beste aan jouw wensen voldoet

xdg

Ik kan niet anders zeggen als keurig!duidelijk goede uitleg en communicatie

Robin Smit

De service door Bijn is prima. Helaas blijkt het resultaat in ons geval een typisch geval van goedkoop blijkt duurkoop.
De desbetreffende makelaar was zeer vriendelijk, echter de getaxateerde...
De desbetreffende makelaar was zeer vriendelijk, echter de getaxateerde waarde viel zo belachelijk laag uit dat ik openlijk getwijfeld heb aan de beste meneer zn kunde. Hieropvolgend namelijk 4 makelaars uitgenodigt die afzonderlijk bijna een ton hoger zaten!! Het zal begrijpelijk zijn dat het desbetreffende rapport de shredder in is gegaan.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Goeie service vanuit Bijn zelf.

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Jammer van uw negatieve ervaring met onze taxateur. Graag zouden wij dan de rapporten willen ontvangen om hieruit een conclusie te kunnen trekken.