Mac Intosh

Taxatie is goed.Alleen had de heer Steinhaus moeite met het apartementrecht waar mijn woning onder valt.

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Klopt, VvE stukken verzamelen blijft soms moeilijk, vooral als het bestuur niet meewerkt :(

P. Husmann

Het is gemakkelijk om taxateurs op prijs te vergelijken. Keurige offerte ontvangen nadat ik aangegeven had wat ik wilde. Jammer dat je na de taxatie dan een email krijgt dat het duurder is geworden,... Het is gemakkelijk om taxateurs op prijs te vergelijken. Keurige offerte ontvangen nadat ik aangegeven had wat ik wilde. Jammer dat je na de taxatie dan een email krijgt dat het duurder is geworden, dat hadden ze ook vooraf kunnen weten.

Marchal

Prima en snelle regeling!

Duidelijk overzicht!

Kraan

Heel goed gegaan.

Heel fijn om op 1 site alle taxatieadviseurs te vinden

E de Boer

Helaas ben ik verbaasd over het rapport want met de koop een paar jaar eerder, voor de verbouwing van bijna 2 ton werd mijn huis op meer waarde getaxeerd dan nu en zelfs de Rabo bank man kijkt... Helaas ben ik verbaasd over het rapport want met de koop een paar jaar eerder, voor de verbouwing van bijna 2 ton werd mijn huis op meer waarde getaxeerd dan nu en zelfs de Rabo bank man kijkt daarvan op. Nu gaan hun kijken naar een andere makelaar taxateur. Dus een hoop geld weg gegooid.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

De taxateur was erg flexibel in het inplannen vd afspraak, dat was heel prettig.

Reactie Taxatievergelijk.nl:

De marktwaarde is gecontroleerd door een onafhankelijk validatie instituut NWWI. Deze heeft hier akkoord op gegeven. Klopt de marktwaarde van 2 jaar geleden dan wel?

David van der Lei

PrimA!

Transparant , duidelijk

Faber

Niet vooraf geraadpleegd

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

wij hadden een slecht taxatierapport

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Helaas bent u ontevreden over de marktwaarde van de woning, dit neemt niet weg dat het een slecht taxatierapport is. Het is gewoon opgesteld conform de eisen van het NWWI.

Ron van der Poel

Op een klein hapering in het proces na (kwam door het lastig verkrijgen van documenten i.v.m. appartementrechten) ging het proces soepel en volgens afspraken. De taxateur Dhr Vis en de medewerkster... Op een klein hapering in het proces na (kwam door het lastig verkrijgen van documenten i.v.m. appartementrechten) ging het proces soepel en volgens afspraken. De taxateur Dhr Vis en de medewerkster van kantoor (Klavis Makelaardij) hebben het werk keurig en snel gedaan. Mijn complimenten aan hen.

Hendry Zoeteweij

Snel en prima rapport

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Gemak van afhandeling was erg positief, weinig input nodig van onze kant

Anthonie Mullié

Snelle afhandeling en deskundige, complete taxatie.