Michiel van Dijk

Snel, vakkundig

Ben Steijn

Vakkundig en accuraat

Jan van der Loos

Een in alle opzichten correct uitgevoerde taxatie, in planning, afspraken en inhoudelijk.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Zeer snelle afhandeling. Afspraken goed nagekomen.
Een uitstekend taxatierapport, inhoudelijk en verzorgd. Op de toegezegde tijd geleverd. Tegen een zeer acceptabele prijs.

K.H.van Tongeren

Ik ben zeer tevreden over de contacten met BIJN en ook over de vlotte wijze waarop de taxatie is verricht.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Vlotte afwerking en prettig contact met mevr. Diender

Paul de Wijze

Zeer gebruiksvriendelijk

snelheid

C. Puntman

De aanvraag ging heel snel ook daarna kreeg ik snel antwoord. De berichting geven daarna was duidelijk en snel.

Snelheid aanvraag
Duidelijke aanvraag bij indiening.
Bij telefonisch contact snel benaderbaar.

nomen nescio

Fase tussen eerste contact en uiteindelijke bevestiging duurt wat lang

komen afspraken goed na

Dennis Agusi

Goed en makkelijk overzicht van taxateurs. Snel een afspraak ingepland en goed overzicht ontvangen voor een zeer redelijke prijs.

verbart

Ik krijg uw formulier terwijl ik het rapport nog niet in mijn bezit heb [ik heb wel betaald]. dat is slordig.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

ik heb het rapport niet, dus ik kan er niet over oordelen. indien u mij het rapport stuurt ben ik bereid om opnieuw feedback te geven

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Door een interne fout bij ideal is deze helaas niet verwerkt in het systeem. Onze excuses hiervoor.

K

Matig. Slechte communicatie.

Nee

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Dit bevreemd ons, omdat we op allerlei mogelijk manieren communiceren. We houden continu u als klant op de hoogte van de status van opname en uitwerken rapport. Jammer dat u het zo slecht heeft... Dit bevreemd ons, omdat we op allerlei mogelijk manieren communiceren. We houden continu u als klant op de hoogte van de status van opname en uitwerken rapport. Jammer dat u het zo slecht heeft ervaren.