A rjan Gerretsen

Jeroen mastwijk

Slechte communicatie en service

Nee

Reactie Taxatievergelijk.nl:

Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We hebben duidelijk gecommuniceerd in de mails, opnamedatum en status rapport. We snappen daarom ook niet wat de slechte communicatie is.

Mevr. Boersma

We hebben voor een hele goede prijs snel een taxatie kunnen laten doen. De service van BIJN.nl is erg goed, er werd meegedacht, opgelet en waren goed bereikbaar. fijn om zaken mee te doen

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Duidelijk overzicht van taxateurs en hun prijzen. Deze prijzen waren ook de echte prijzen, er kwamen niet nog eens honderden euro's bij. Daarnaast is het erg makkelijk om alles via het internet te... Duidelijk overzicht van taxateurs en hun prijzen. Deze prijzen waren ook de echte prijzen, er kwamen niet nog eens honderden euro's bij. Daarnaast is het erg makkelijk om alles via het internet te regelen en het rapport via een link te downloaden. Daarnaast krijg je het telefoonnummer van de taxateur voor eventuele vragen.

Song

Heel goed

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

heel snel, heel goed qualitiet

tomassen

Uitstekende service van zowel BIJN als wel de taxateur

snel en efficient

Huub Kop

Uitstekend!

Snel resultaat!

Erik

Snel

Heike Kohn

Snel, accuraat en vriendelijk geholpen

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

ja, vond de snelle reactie en afwikkeling uitstekend.

Catharina Van Gerven

Vriendekijk, snel, effectief, professioneel en realistisch. Zowel het BIJN-bedrijf aan de telefoon, als ook mijnheer Hol de taxateur. Ik was maar een paar dagen in Nederland aanwezig en alles moest... Vriendekijk, snel, effectief, professioneel en realistisch. Zowel het BIJN-bedrijf aan de telefoon, als ook mijnheer Hol de taxateur. Ik was maar een paar dagen in Nederland aanwezig en alles moest binnen 3 dagen geregeld worden: de taxering en het rapport en alles verliep prima, dank u wel mijnheer Hol!

Zeer snel en uitgebreid