Na een keer of 3 is mijn tattooage al flink vervaagd en alles is goed en pijnloos verlopen

De service is top en de mensen zijn erg aardig en leggen alles goed uit. Verder doet het totaal geen pijn en ben je makkelijk en pijnloos van je tattoo af

Super goede service. Mijn tattoo is langzaam maar zeker aan het verdwijnen. Ook geven zij erg goed advies! Ze zijn altijd beschikbaar en volgen het proces van het verwijderen van de tattoo mee.... Super goede service. Mijn tattoo is langzaam maar zeker aan het verdwijnen. Ook geven zij erg goed advies! Ze zijn altijd beschikbaar en volgen het proces van het verwijderen van de tattoo mee. Toppers zijn het Doet ook haast geen pijn.

Randy

Ik heb nu 3 sessies gehad en mijn tattoo is al aardig aan het verdwijnen. Geen littekens of rare complicaties gehad. Ik ben heel netjes geïnformeerd over de nazorg en het verwijderen gebeurt snel... Ik heb nu 3 sessies gehad en mijn tattoo is al aardig aan het verdwijnen. Geen littekens of rare complicaties gehad. Ik ben heel netjes geïnformeerd over de nazorg en het verwijderen gebeurt snel maar zeer zorgvuldig. kan niet beter!

schaal 1 op 10. Een dikke 10!

Jamie vd z

Proffesionele zaak en aardig personeel. Voor een goede prijs leveren ze goed werk.

Zeer klantvriendelijk. Er wordt echt de tijd voor je genomen.

Tim brinkerd

Ik heb een zeer goede ervaring met ze

Zeer klantvriendelijk je tattoo word profesioneel verwijderd zonder littekens

Nathalie Morais

Top service! Veel aandacht voor de klant en je merkt direct dat je in goede handen bent!
Ik twijfelde of laseren op mijn donkere huid wel goed zou uitpakken. Nu na 2 behandelingen merk ik al dat mijn tattoo begint te vervagen.

Sabrina Ramsaran

Ik heb een super goede ervaring met Tattoo No More. Er word echt tijd genomen om een goed consult te geven. Er word goed geluisterd naar je verhaal. Ook word het laser proces stap voor stap... Ik heb een super goede ervaring met Tattoo No More. Er word echt tijd genomen om een goed consult te geven. Er word goed geluisterd naar je verhaal. Ook word het laser proces stap voor stap uitgelegd, hierin word realistisch gekeken per individu hoe veel tijd het ongeveer nodig gaat hebben (per tattoo afhankelijk) om deze in het geheel te verwijderen. Alles gaat met een zachte hand en er word echt tijd voor je genomen om kennis te maken met de behandeling. Na de behandeling word er goed uitgelegd hoe je de tatoeage een goede nazorg geeft en word er indien jij wilt en het nodig is een nieuwe afspraak gemaakt.

Het is een professioneel beleid wat in deze zaak gevoerd word. Je word met een glimlach ontvangen, er word goed naar je geluisterd en er word een consult op maat gegeven.

Behandeling wordt duidelijk uitgelegd, ook de verwachtingen. Behandeling valt qua pijn alles mee.
Al erg snel resultaat te zien. Erg tevreden!
Ook goede prijs!

Erg klantvriendelijk, deskundig, hygiënisch.

Nick Reedijk

Mijn tattoos waren meerdere kleine verspreid over alle vingers van mijn linkerhand, ook een aantal op de handpalm + een klein kruisje onder mijn oog. Na 2 behandelingen al helemaal tattoo-vrij!

Zeer goede service, ook fijn dat er medelevend wordt geluisterd! Dankjewel Andy en Dex!

Monique

In één woord “Perfect!”
In één woord “Perfect!”
Natuurlijk voel je iets (logisch), hoeveel je voelt dat is voor iedereen verschillend. Daarom wordt de plek ook gekoeld. Mijn tatoeage is ongeveer 5x5 cm en de behandeling duurt maar een paar seconden. Daarna goed smeren met de speciale crème.

Ik heb een lichtbruine/getinte huid en ik was daarom erg huiverig om mijn tattoo weg te laten laseren.
Niet iedereen heeft namelijk verstand van een lichtbruine/getinte huid en hebben ook niet de juiste apparatuur hiervoor.
Toch heb ik de stap gezet (door alle goede recensies) en...; “ik had dit al jaren eerder moeten doen”.
Andy heeft verstand van mijn huidtype en legt alles goed uit. Ikzelf had totaal geen bijwerkingen of wat dan ook. Mijn huid reageert perfect omdat Andy een perfect behandelplan heeft en weet hoe hij de behandeling moet uitvoeren. Een professional!
Niet jaren wachten, gewoon doen als je van je tattoo af wilt.
Tussen elke behandeling zit een paar weken, uit veiligheid voor je huid. Ik kijk uit naar elke behandeling (Ik reis met het OV van Den Haag naar Rotterdam met plezier) en kan niet wachten totdat alle behandelingen uitgevoerd zijn.
Dankjewel Andy, ook voor de nazorg/het contact na elke behandeling.

Zeer; hygiënisch, professioneel, goede uitleg en vriendelijk. Goede voor- en nazorg. Een mooie zaak en ook prima bereikbaar met OV.