Manon

Super fijn!
Altijd erg vriendelijk en eerlijk naar de klant toe! De shop ziet er altijd keurig netjes en verzorgd uit. 👍🏼

Appt altijd eventjes na behandeling hoe het er uit ziet, erg fijn!
Appt altijd eventjes na behandeling hoe het er uit ziet, erg fijn!
De pijn valt echt reuze mee, ik dacht eerst ook dat het veel pijn zou doen maar gelukkig valt het mee. Het zetten van een tattoo doet misschien nog wel meer pijn.

Ik moet toegeven dat ik in het begin enorm bang was voor littekens, pijn en dat het een lelijke vlek zou worden. Na goed onderzoek te hebben gedaan over het bedrijf via folders & filmpjes, ben ik... Ik moet toegeven dat ik in het begin enorm bang was voor littekens, pijn en dat het een lelijke vlek zou worden. Na goed onderzoek te hebben gedaan over het bedrijf via folders & filmpjes, ben ik toch over de drempel gestapt en er naartoe gegaan. Ik werd enorm vriendelijke ontvangen, daarna werd er goed uitgelegd wat er gaat gebeuren en wat ik kan verwachten. Na alle behandelingen die ik heb gehad werd er alltijd gecheckt hoe het ging en kon ik de vragen stellen die ik had. Mijn angsten zijn na mijn 2e behandeling verdwenen, niet alleen omdat ik fysiek zag dat het goed ging maar ook omdat ik veel hulp en antwoorden kreeg van het personeel. Zeker aan te raden !!

Ik werd enorm vriendelijk ontvangen, er word vooraf goed uitgelegd wat er gaat gebeuren en wat je kan verwachten. een paar dagen na de behandelingen word er ook altijd gevraagd hoe het gaat, dit is... Ik werd enorm vriendelijk ontvangen, er word vooraf goed uitgelegd wat er gaat gebeuren en wat je kan verwachten. een paar dagen na de behandelingen word er ook altijd gevraagd hoe het gaat, dit is een goed stukje service, kwaliteit maar ook vaak een enorme geruststelling voor jezelf.

Lisanne

Ik heb nu 2 behandelingen gehad van mijn tatoeages. En ik ben zeer tevreden, ik begin een klein beetje verschilt te zien. Andy is een prof, en heel duidelijk in zijn uitleg. Ook maakt hij voor... Ik heb nu 2 behandelingen gehad van mijn tatoeages. En ik ben zeer tevreden, ik begin een klein beetje verschilt te zien. Andy is een prof, en heel duidelijk in zijn uitleg. Ook maakt hij voor iedere behandeling een foto van de tatoeage, zodat je iedere behandeling verschil gaat zien.
Na een dag stuurt Andy vaak nog een berichtje via WhatsApp om te vragen hoe het gaat, of er complicaties zijn en om nog kort te benadrukken dat je hem altijd kan contacten.
Al met al, erg tevreden.

Professioneel, klantvriendelijk en goede service.

Na een vriendelijk ontvangst door Andy een intake gesprek gehad, uitleg van het laseren, nazorg en ook hoevaak je waarschijnlijk terug moet komen voor de laserbehandeling.
Met lichte spanning...
Met lichte spanning de ruimte in waar het laseren plaats vindt. De beschermde bril moet op en de tatoo wordt gekoeld met ijs. Ik heb een tatoo van ongeveer 3cmbij10cm. Het laseren zelf duurt ongeveer een halve minuut. Tuurlijk voel je het, maar het is heel goed te doen. En heel snel! Dus je bent er zo vanaf. Fluitje van een cent. Heel blij mee!
Ook prettig dat je na de behandeling nog even een berichtje ontvangt met de vraag of het er goed uitziet.

Super vriendelijk, clean, nazorg is top.

Andy koelt erg goed, daardoor doet het echt minder pijn. Pijn lijkt een beetje op het zetten, maar dan veel sneller. Na twee behandelingen zie ik al verschil.

Persoonlijke benadering, duidelijke uitleg en goede nazorg.

Ariana

Ik ben nu voor een aantal behandelingen bij Tattoo No More geweest en ben ontzettend blij met het resultaat. Er wordt goed voor je gezorgd en geen vraag blijft onbeantwoord. Het is een hele fijne,... Ik ben nu voor een aantal behandelingen bij Tattoo No More geweest en ben ontzettend blij met het resultaat. Er wordt goed voor je gezorgd en geen vraag blijft onbeantwoord. Het is een hele fijne, schone en professionele plek.

Tattoo no more is een klantvriendelijke en professionele plek. Andy neemt de tijd om je alles uit te leggen en is erg betrokken bij het proces.

Het laseren is op een gevoelige plek, dus het zal nooit een hobby worden. Maar..... Alles wordt duidelijk uitgelegd, de verwachtingen helder uitgesproken en als je nog vragen hebt, is Andy zeer... Het laseren is op een gevoelige plek, dus het zal nooit een hobby worden. Maar..... Alles wordt duidelijk uitgelegd, de verwachtingen helder uitgesproken en als je nog vragen hebt, is Andy zeer goed bereikbaar en geeft snel en duidelijk antwoord. Wat ook erg klantvriendelijk en betrokken is, is de nazorg; de dag na de behandeling vraagt Andy hoe het gaat. Al en al had ik gewoon beter moeten nadenken vóór het laten zetten van de tattoo, maar hij zit er nu eenmaal op en TattooNoMore is de beste plek om dat te verhelpen!

Heldere informatie, duidelijke brochure, geweldige zorg en betrokkenheid!

Naomi

Goede ervaring!! Ik vond het zeker spannend en wist niet wat ik ervan moest verwachten. Had het ook pijnlijk verwacht. Maar alles viel reuze mee! Pijn deed het eigenlijk niet, meer een vervelend... Goede ervaring!! Ik vond het zeker spannend en wist niet wat ik ervan moest verwachten. Had het ook pijnlijk verwacht. Maar alles viel reuze mee! Pijn deed het eigenlijk niet, meer een vervelend gevoel. En dan nog niet eens het laseren, maar meer het koelen met het ijs wat ze tussentijds doen. Dit is een irritant gevoel, maar zeer goed uit te houden vond ik zelf. Behandeling duurt ook echt niet lang, zijn langer bezig met koelen, laseren zelf is zo klaar. (Heb toch wel een redelijke tattoo die ze behandelen) de pijn is zeker geen reden om het te laten.

Ik ben super geholpen door Andy. Goed advies en behandel advies van ter voren gehad. Alles was duidelijk. Nemen netje de tijd om alles goed uit te leggen en alle vragen te beantwoorden.

Pam

Het eerste contact en maken van de afspraak vond ik laagdrempelig en voel me zeer welkom bij Andy - kwaliteit, en altijd met een lach. En heel belangrijk: goede nazorg! Andy weet het laseren goed te... Het eerste contact en maken van de afspraak vond ik laagdrempelig en voel me zeer welkom bij Andy - kwaliteit, en altijd met een lach. En heel belangrijk: goede nazorg! Andy weet het laseren goed te doseren en opbouwen, dus geen zorgen over de pijn. Verder geeft hij duidelijk aan hoeveel tijd ongeveer nodig is de tattoo helemaal te verwijderen en zie ik ook echt voortgang hierin.

Prettige service & kwaliteit behandeling

M de Zwart

Zeer prettige mensen. Stellen je op je gemak, zeker als je voor het eerst komt en niet weet wat je moet verwachten.
Van de laser behandeling op zich hoor je de wildste verhalen over pijn en...
Van de laser behandeling op zich hoor je de wildste verhalen over pijn en blaren..Maar dat is met de techniek die hun toepassen totaal niet aan de orde.
Ik heb geen pijn gevoeld en ik ben al 5x geweest.

Super mensen met heel veel ervaring en weten precies wat het beste is voor jou tattoo!