Elise

Fijn ontvangst en een heel mooi resultaat

Lieve mensen goed service mooi resultaat

Zeer goede ervaring. Ben al 2 x geweest en alleen maar een positief gevoel eraan overgehouden!

Top! Alles goed geregeld en heel professioneel

Kim Verhoeven

Nu 2 keer bij Andy geweest om mijn tattoo weg te laseren. De behandeling doet geen pijn en is binnen een paar minuten klaar. Na de eerste keer zag ik al verschil. Andy is heel behulpzaam en... Nu 2 keer bij Andy geweest om mijn tattoo weg te laseren. De behandeling doet geen pijn en is binnen een paar minuten klaar. Na de eerste keer zag ik al verschil. Andy is heel behulpzaam en gezellig! Ga vooral hierheen als je een tattoo wilt laten laseren 😊

Joan

Andy en Dex, zijn vriendelijke en getalenteerde mensen, die duidelijk op alle vlakken weten hoe zij op professionele wijze hun klanten benaderen en een behandeling op maat en naar wens toe kunnen... Andy en Dex, zijn vriendelijke en getalenteerde mensen, die duidelijk op alle vlakken weten hoe zij op professionele wijze hun klanten benaderen en een behandeling op maat en naar wens toe kunnen passen. Ik voelde mij direct op mijn gemak en door de duidelijk uitleg die Andy mij gaf, had ik ook direct het volste vertrouwen in de behandeling. Nu inmiddels 3 behandelingen verder en het resultaat is verbluffend!
Mocht je nog enige twijfel hebben over het weg laseren van je tattoo, zou ik je zeker eens een bezoekje aan ‘tattoo no more’ aanbevelen.

Tim

Iedere twee maanden kom ik mij netjes melden voor een laserbehandeling. Voor de behandeling krijg ik altijd een coolpack op mijn tattoo. Mijn huid reageert kennelijk nogal heftig vergeleken het... Iedere twee maanden kom ik mij netjes melden voor een laserbehandeling. Voor de behandeling krijg ik altijd een coolpack op mijn tattoo. Mijn huid reageert kennelijk nogal heftig vergeleken het tatoeëren. Ondanks de pijn krijg ik alle ruimte om te pauzeren of bij te komen. Kortom geweldige service en de kwaliteit van het laseren is ten top!

Klantvriendelijkheid ten top! Andy is super betrokken bij de wens van het verwijderen van de tattoo. Een aantal dagen na de behandeling altijd een appje of alles goed geneest en eventuele... Klantvriendelijkheid ten top! Andy is super betrokken bij de wens van het verwijderen van de tattoo. Een aantal dagen na de behandeling altijd een appje of alles goed geneest en eventuele aanvullende adviezen.

Ik ben positief verrast (!). Mijn tatoeage is na 3 behandelingen al erg vervaagd. De behandeling is pijnloos en voor mij iedere euro waard.

Andy is zeer klantvriendelijk en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. Daarnaast is hij erg betrokken en makkelijk telefonisch te bereiken.

Luuk

Super ervaring gehad. Geheel pijnloos en de tattoo is helemaal weg. ( van te voren niet gedacht!)

Je wordt super ontvangen door Andy! Legt je goed uit wat en hoe die te werk gaat. Je kan hem ook altijd bellen voor vragen etc.

Goede ervaring. Heb nu 3 behandelingen gehad en je begint te zien dat de tattoo lichter wordt.

Heel klantvriendelijk en goede service.

Margreeth

Ik heb nu drie keer mijn tattoo laten laseren en ik begin resultaat te zien. Ik vind het wel een gevoelige behandeling, maar het is goed te doen, en het is zo voorbij. Andy koelt de plek van te... Ik heb nu drie keer mijn tattoo laten laseren en ik begin resultaat te zien. Ik vind het wel een gevoelige behandeling, maar het is goed te doen, en het is zo voorbij. Andy koelt de plek van te voren en helpt met je ademhaling, zodat de behandeling prettiger wordt.

Andy legt goed uit wat je kan verwachten en stelt je goed op je gemak. De sfeer is altijd positief en je kan er makkelijk parkeren. Het verzetten van afspraken gaat heel makkelijk. Daarnaast kan je... Andy legt goed uit wat je kan verwachten en stelt je goed op je gemak. De sfeer is altijd positief en je kan er makkelijk parkeren. Het verzetten van afspraken gaat heel makkelijk. Daarnaast kan je Andy altijd goed bereiken mocht je vragen hebben.

Het zetten van een tattoo is pijnlijker dan het weg laseren... en natuurlijk is het niet helemaal gevoelloos.

Maargoed, nu op naar mijn vierde behandeling! 🤗

Andy stelt je zo op je gemak en daardoor sta je voor je het weet weer buiten! Hij geeft altijd advies en is en blijf ook na de behandeling betrokken. Klantvriendelijkheid echt een dikke 10!