Touria

De behandelingen zijn vrijwel pijnloos en je houdt er geen littekens aan over! Na een klein aantal behandelingen zie je al gauw resultaat. Je kan hier zeker terecht voor het verwijderen van... De behandelingen zijn vrijwel pijnloos en je houdt er geen littekens aan over! Na een klein aantal behandelingen zie je al gauw resultaat. Je kan hier zeker terecht voor het verwijderen van traditionele Marokkaanse tattoo’s. Ook na de behandeling houdt Andy contact met je en vraagt hij om een update. Al met al, hier benen zeker aan het goede adres. Wat een topservice!

Zéér vriendelijk, zéér kundig en ook gespecialiseerd in het verwijderen van traditionele Marokkaanse tattoo’s!

Ramon

Het doet geen pijn en ook de dagen er na heb ik verder nergens last van.

Ben vier behandelingen verder en lig goed op schema.

Gerard

Ik ben erg vriendelijk en professioneel geholpen. Goede voorlichting vooraf en goede nazorg. Na de behandeling contact via Whatsapp om te checken of alles naar verwachting was verlopen. Tattoo... Ik ben erg vriendelijk en professioneel geholpen. Goede voorlichting vooraf en goede nazorg. Na de behandeling contact via Whatsapp om te checken of alles naar verwachting was verlopen. Tattoo verdwijnt op de duur alsof hij er nooit had gezeten.

R. C

Is nu m'n 2e X in mijn benadeling Tattoo No more is heel professioneel en de pijn is te beschrijven als 1/10 van het zetten van een Tattoo.
Van te voren word er heel duidelijk uitgelegd wat...
Van te voren word er heel duidelijk uitgelegd wat je kan verwachten en hoe lang het gaat duren voor het gewenste resultaat. Ook is de nazorg goed geregeld. Zou het iedereen aanraden die van z'n Tattoos af wil. Ook net als ik als je een donkere huidkleur hebt.

Andrea Bosch

TOP!

Super klantvriendelijk en heel fijn dat er wordt gevraagd per whatsapp naar de progressie - Andy is heel betrokken.

Het hele proces wordt haarfijn uitgelegd, en eerlijk advies gegeven.

Heel kundig, professioneel en eerlijk advies. Fijne begeleiding!

Jolanda van Kersen

Ben zeer tevreden over Tattoo No More, Andy stelt je echt op je gemak.
Neemt de tijd voor je, overlegt de te volgen behandeling met je.
Na 2 behandelingen zie ik m'n tattoo verdwijnen,...
Ben zeer tevreden over Tattoo No More, Andy stelt je echt op je gemak.
Neemt de tijd voor je, overlegt de te volgen behandeling met je.
Na 2 behandelingen zie ik m'n tattoo verdwijnen, behandeling is bijna pijnloos.
Prima te doen zo!!!

Top service, zelfs in het weekend zijn ze te bereiken!
Vriendelijk, goede uitleg over de behandeling.

Natthida

Ik heb tot nu toe mijn 3e laserbehandeling gehad en ik zie dat mijn tattoo steeds meer gaat vervagen. Mijn tattoo hersteld na elke behandeling goed en is steeds zichtbaar lichter geworden. Ik kan... Ik heb tot nu toe mijn 3e laserbehandeling gehad en ik zie dat mijn tattoo steeds meer gaat vervagen. Mijn tattoo hersteld na elke behandeling goed en is steeds zichtbaar lichter geworden. Ik kan iedereen aanraden die van zijn Tattoo af wil, de uitleg van Andy was super duidelijk!

Daarnaast is het ook een mooie nette zaak met een fijne sfeer.
Bij "Tattoo No More" ben jij hier op het juiste adres.

Andy is heel behulpzaam en vriendelijk!
Andy is heel behulpzaam en vriendelijk!
Tijdens de eerste sessie ben ik heel goed door Andy ontvangen en geïnformeerd. Mijn huid veroorzaakt GEEN schade. Andy geeft goede adviezen hoe je huid moet verzorgen met de "nazorg crème". Hierdoor hersteld je huid super snel!

(Wederom bedankt weer voor de goede service! En tot bij de volgende laserbehandeling) :)

Na een zeer vriendelijk ontvangst een intake gesprek gehad waarbij echt de tijd word genomen voor een goed consult.
Ben zeer tevreden over het process en m'n tattoo begint al aardig te...
Ben zeer tevreden over het process en m'n tattoo begint al aardig te vervagen. Zeker een aanrader!

Professioneel, goede service, pijnloos,

Nazija

Pijnloos en niet te vergeten litteken vrij!!
Pijnloos en niet te vergeten litteken vrij!!
Bij de intake krijg je precies te horen wat je te wachten staat. Zodat je niet voor verassingen staat. om de 8 weken en je krijg bij elke keer weer de informatie. Die je nodig heb om te weten hoe je het moet verzorgen. Had nergens anders mijn tattoo willen verwijderen dan bij Tattoo no more