Mandy

Nu twee behandelingen gehad en mijn (zwarte) tattoo is al een stuk lichter. Ik dacht dat het weglaseren erg pijnlijk was, maar dit valt super mee! Het weglaseren gaat onwijs snel en het voelt eerder... Nu twee behandelingen gehad en mijn (zwarte) tattoo is al een stuk lichter. Ik dacht dat het weglaseren erg pijnlijk was, maar dit valt super mee! Het weglaseren gaat onwijs snel en het voelt eerder alsof er kleine elastiekjes tegen je huid aankomen. Erna totaal niet pijnlijk. Andy is erg betrokken en checkt kort na de behandeling altijd even via de app hoe het met de tattoo gaat. Ik heb geen complicaties en ben tot nu toe erg tevreden dus!

Goede betrokken service

Cherrelyne

Mega tevreden met de kwaliteit van de behandelingen en uiteraard met Andy. Super betrokken bij het proces en al die horror verhalen die ik gehoord heb zijn echt onzin. Ik kijk er zelfs naar uit om... Mega tevreden met de kwaliteit van de behandelingen en uiteraard met Andy. Super betrokken bij het proces en al die horror verhalen die ik gehoord heb zijn echt onzin. Ik kijk er zelfs naar uit om naar de volgende behandeling te gaan.

Andy is super vriendelijk. Weet waar hij het over heeft en zijn uitleg en info is duidelijk. Dat hij altijd bereikbaar is voor vragen etc is ook zeker een pluspunt.

Kevin Streef

Heb nu 3 behandelingen gehad en me Tattoo is al flink vervaagt.. Beetje gevoelig is de behandeling maar geen last van blaren of iets dergelijks met deze methode

Nette schone zaak..! Vriendelijke vent en heldere tekst en uitleg.

Diana

Nu vier laserbehandelingen gehad en mijn tattoo is al een heel stuk lichter. Andy geeft duidelijk aan waar je rekening mee moet houden, ook in de nazorg (al heb ik dat tot nu toe nog niet nodig... Nu vier laserbehandelingen gehad en mijn tattoo is al een heel stuk lichter. Andy geeft duidelijk aan waar je rekening mee moet houden, ook in de nazorg (al heb ik dat tot nu toe nog niet nodig gehad). Geen blaren of pijn.
Voor de behandeling wordt de huid heel goed gekoeld en daarna goed smeren.
Hij stelt je op je gemak en al met al is het zo gepiept. Twee maanden wachten en dan mag je weer ;). Samen met Tattoo Dex zit Tattoo No More in een prachtig pand. Voor zowel het verwijderen als laten zetten van een nieuwe tattoo raad ik iedereen Andy & Dex aan! Bij beiden ben ik binnenkort weer van de partij :)

Duidelijk, klantvriendelijk en relaxed. Top!

Jesse

Het verwijderen van mijn tattoo heeft geen brandwonden of littekens achtergelaten en deed veel minder pijn dan voorheen gedacht.

Net en vriendelijk ontvangst, goede kwaliteit producten, en een goede uitleg over de behandeling.

Mirela

Mijn ervaring met het verwijderen van mijn tattoo heb ik nooit als vervelend ervaren. Ik vond mijn tattoo zetten pijnlijker dan het verwijderen ervan. Ik was bang voor verbrandingen, littekens en... Mijn ervaring met het verwijderen van mijn tattoo heb ik nooit als vervelend ervaren. Ik vond mijn tattoo zetten pijnlijker dan het verwijderen ervan. Ik was bang voor verbrandingen, littekens en helse pijn maar dat is absoluut niet het geval! Ik ben heel erg blij dat ik eraan ben begonnen en Andy is ook super vriendelijk en helpt mij altijd heel professioneel! Ik raad Tattoo No More zeker aan.

Guido van Helden

Zeer duidelijke en vakkundige uitleg van de behandeling van mijn te verwijderen tatoo gehad. Mijn tatoo was zeer strak gezet en heeft vele behandelingen nodig, per keer dat ik geweest bent wordt de... Zeer duidelijke en vakkundige uitleg van de behandeling van mijn te verwijderen tatoo gehad. Mijn tatoo was zeer strak gezet en heeft vele behandelingen nodig, per keer dat ik geweest bent wordt de tatoo lichter van kleur. mijn huid geneest zeer snel en ik ervaar geen "echte" pijn tijdens het weglaseren.
kortom echt een aanrader 👌

Guido van Helden

Alles goed geregeld en dik voor elkaar

Om de stap te nemen was voor mij erg moeilijk omdat ik heel bang was maar dat is allemaal nergens nodig voor geweest ondanks ik me laat behandelen op een gevoelige plek gaat dit goed en pijnloos ben... Om de stap te nemen was voor mij erg moeilijk omdat ik heel bang was maar dat is allemaal nergens nodig voor geweest ondanks ik me laat behandelen op een gevoelige plek gaat dit goed en pijnloos ben al 3x geweest en voel me een stuk lichter ben zo tevreden en opgelucht.

Super klantvriendelijk, ben heel goed ontvangen en zeker geen spijt van mijn keuze om bij tattoo no more mijn tatoeage weg te laseren!

Vivian

Ben nu 3 keer geweest om te laseren en sommige stukken zijn al vervaagd ..de nazorg is goed te doen en geen littekens gewoon goed blijven insmeren .. het gaat de goede kant op. Geduld is een schone... Ben nu 3 keer geweest om te laseren en sommige stukken zijn al vervaagd ..de nazorg is goed te doen en geen littekens gewoon goed blijven insmeren .. het gaat de goede kant op. Geduld is een schone zaak!

Super aardige man andy wordt goed verteld hoe alles in zijn werk gaat echt tevreden bij tattoo no more!

In mijn geval geen pijn tijdens het laseren en ik zag al verschil na de eerste behandeling, ben enorm tevreden! Tot nu toe 5 behandelingen gehad en tatoeage geheel al vervaagd en is op sommige... In mijn geval geen pijn tijdens het laseren en ik zag al verschil na de eerste behandeling, ben enorm tevreden! Tot nu toe 5 behandelingen gehad en tatoeage geheel al vervaagd en is op sommige plekken al verdwenen!

Super vriendelijk en professioneel personeel met een goede kwaliteit-prijsverhouding. Altijd een dag na de behandeling contact over hoe het gaat, wat ik persoonlijk heel fijn vind!