Monique

In één woord “Perfect!”
Natuurlijk voel je iets (logisch), hoeveel je voelt dat is voor iedereen verschillend. Daarom wordt de plek ook gekoeld. Mijn tatoeage is ongeveer 5x5 cm en de behandeling duurt maar een paar seconden. Daarna goed smeren met de speciale crème.

Ik heb een lichtbruine/getinte huid en ik was daarom erg huiverig om mijn tattoo weg te laten laseren.
Niet iedereen heeft namelijk verstand van een lichtbruine/getinte huid en hebben ook niet de juiste apparatuur hiervoor.
Toch heb ik de stap gezet (door alle goede recensies) en...; “ik had dit al jaren eerder moeten doen”.
Andy heeft verstand van mijn huidtype en legt alles goed uit. Ikzelf had totaal geen bijwerkingen of wat dan ook. Mijn huid reageert perfect omdat Andy een perfect behandelplan heeft en weet hoe hij de behandeling moet uitvoeren. Een professional!
Niet jaren wachten, gewoon doen als je van je tattoo af wilt.
Tussen elke behandeling zit een paar weken, uit veiligheid voor je huid. Ik kijk uit naar elke behandeling (Ik reis met het OV van Den Haag naar Rotterdam met plezier) en kan niet wachten totdat alle behandelingen uitgevoerd zijn.
Dankjewel Andy, ook voor de nazorg/het contact na elke behandeling.

Zeer; hygiënisch, professioneel, goede uitleg en vriendelijk. Goede voor- en nazorg. Een mooie zaak en ook prima bereikbaar met OV.

Score voor Tattoo no more: 5/5
Zou u Tattoo No More willen aanbevelen? Ja