Hans

Voel me altijd erg op mijn gemak en de behandelingen zijn ook zo goed als pijnloos, tattoo na 5x al aardig vervaagd

Enorm vriendelijk en na iedere behandeling belangstelling met hoe het gaat, goede en duidelijke uitleg.

K

Een schone professionele zaak met vriendelijk personeel. Je krijgt een duidelijke uitleg tijdens de eerste afspraak en Andy doet wat ie beloofd; tattoos verwijderen met professionele apparatuur. Het... Een schone professionele zaak met vriendelijk personeel. Je krijgt een duidelijke uitleg tijdens de eerste afspraak en Andy doet wat ie beloofd; tattoos verwijderen met professionele apparatuur. Het is iets gevoeliger dan het zetten van de tattoo, maar echt heel goed te doen. Ik kan hem iedereen aanbevelen.

Goede prijs en goede service

Carlo Bakker

Klantvriendelijkheid staat naar mijn mening bij Tattoo no more voorop. Andy is een erg aardige man die de tijd voor je neemt en al je vragen die je evt hebt beantwoord. Daarnaast is het stukje... Klantvriendelijkheid staat naar mijn mening bij Tattoo no more voorop. Andy is een erg aardige man die de tijd voor je neemt en al je vragen die je evt hebt beantwoord. Daarnaast is het stukje ‘nazorg’ ook erg goed bevallen. Er wordt altijd na de behandeling netjes navraag gedaan hoe het met je gaat en / of je evt last hebt na een behandeling.

Tot nu toe heb ik zelf 3 behandelingen gehad. De tattoo vervaagd al heel goed. Wat mij het meeste mee viel was de ‘pijn’ die ik misschien onbewust toch wel had verwacht. Dit is absoluut niet het geval. Misschien een beetje vervelend, maar meer ook niet.

Ik zou Tattoo no more dan ook zeer aanbevelen aan mensen die, net als ik, spijt hebben van hun tattoo of er gewoon klaar mee zijn.

Klantvriendelijkheid is een groot pluspunt en daarnaast bevalt de kwaliteit van de behandelingen ook heel erg goed.

Esther Duckworth

Ik ben nu halverwe mijn behandeling en zeer tevreden! Ik heb nergens last van, je voelt natuurlijk wel iets maar dit is niet ernstig en na de behandeling is dit volledig verdwenen. Ik vind hygiëne... Ik ben nu halverwe mijn behandeling en zeer tevreden! Ik heb nergens last van, je voelt natuurlijk wel iets maar dit is niet ernstig en na de behandeling is dit volledig verdwenen. Ik vind hygiëne ontzettend belangrijk en ben daarom extra tevreden dat dit goed geregeld is!

Hygiënisch en proffesioneel

Mirella

Ik ben aan mijn tweede tattoo bezig. De eetste op mijn vinger is na 5 sessies bijna helemaal weg. Het laseren is zeer te doen, heb er geen spijt van!

Laagdrempelig, zeer klantvriendelijk, lage kosten irt tot andere zaken. Resultaatgericht en specialistisch.

Sally Smit

Andy is zeer professioneel ik ben nu 4 keer geweest en het is echt een wereld van verschil! Ben super blij dat tattoo no more bestaat. Ik zou hun zeker aanbevelen.

Professioneel

Christa Wouda

Zie hier boven. Professioneel. Duidelijke instructies. Kwalitatief heel goed.

Via mijn vaste kapper in Amsterdam ben ik aan het adres van TattooNoMore gekomen. Al vanaf de eerste afspraak heb ik het volste vertrouwen in Andy Ham. Professioneel en weet waar hij het over heeft.... Via mijn vaste kapper in Amsterdam ben ik aan het adres van TattooNoMore gekomen. Al vanaf de eerste afspraak heb ik het volste vertrouwen in Andy Ham. Professioneel en weet waar hij het over heeft. Nu na 4 laser behandelingen heb ik nog veel meer vertrouwen dat mijn tattoo keurig wordt verwijderd! Zonder littekens!! Ik neem er elke 2 maanden graag de moeite voor om naar Rotterdam af te reizen. Ik kan daarom Andy Ham met TattooNoMore erg aanbevelen. Christa Wouda Amstelveen

Michael Verdoold

Super!! Kan niks anders zeggen.

Altijd als ik hier kom voel ik me meteen op mn gemak. Er wordt altijd gevraagd hoe het gaat zelfs via de telefoon. En de behandelingen voelen heel erg goed aan. Hier weten ze precies waar ze mee... Altijd als ik hier kom voel ik me meteen op mn gemak. Er wordt altijd gevraagd hoe het gaat zelfs via de telefoon. En de behandelingen voelen heel erg goed aan. Hier weten ze precies waar ze mee bezig zijn. Als je van je tatoo af wilt is dit de place to be!!!!!

Jay Gordon

Ik ben via het internet bij Andy terecht gekomen om mijn tatoo te verwijderen. Echt een geweldige service, hele mooie nette en schone kantoor/ werkruimte en een hele aardige kerel! Ik ben erg... Ik ben via het internet bij Andy terecht gekomen om mijn tatoo te verwijderen. Echt een geweldige service, hele mooie nette en schone kantoor/ werkruimte en een hele aardige kerel! Ik ben erg tevreden met het resultaat, geen brandwonden of al die nare dingen die je erover leest op internet. De nazorg is ook top bij Andy, met een speciale crème en goed contact. Ik zou iedereen willen aanraden bij Tattoo No More hun tatoo te verwijderen als ze die niet meer willen. Afspraak maken is zo gedaan!! Bedankt Andy! En ga zo door!!

Heel vriendelijk, en een hele goede service

Sunaina

Ik was bang voor de pijn omdat ik ergens anders ben geweest voor een tattoo weg te halen, maar bij Andy valt de pijn heel erg mee. Super professionele apparatuur en de pijn erna is er bijna niet. De... Ik was bang voor de pijn omdat ik ergens anders ben geweest voor een tattoo weg te halen, maar bij Andy valt de pijn heel erg mee. Super professionele apparatuur en de pijn erna is er bijna niet. De prijs voor het laseren is ook niet zo duur als bij andere.

Super klantvriendelijk. Eerlijk en goed advies. Andy blijft ook na de behandeling betrokken via whatsapp en je kan altijd appen voor vragen en/of opmerkingen.