Isabel

Ik heb een kleine tattoo op mijn sleutelbeen, eens in de twee maanden kom ik langs voor het laseren en na 5 keer is de tattoo al bijna niet meer zichtbaar. De behandeling is snel en niet heel... Ik heb een kleine tattoo op mijn sleutelbeen, eens in de twee maanden kom ik langs voor het laseren en na 5 keer is de tattoo al bijna niet meer zichtbaar. De behandeling is snel en niet heel pijnlijk. We plannen na de behandeling altijd meteen een nieuwe afspraak en je krijgt netjes een bevestiging en een herrinering een dag voor de afspraak. Ik krijg na de behandeling ook altijd een berichtje met de vraag hoe het helingsproces gaat dus er wordt veel aandacht aan je besteed!

Zeer duidelijke communicatie. Er wordt heel duidelijk uitgelegd wat je van de behandeling kan verwachten. Behandeling doet weinig pijn en genezing is altijd netjes en snel. Er wordt niet overhaast... Zeer duidelijke communicatie. Er wordt heel duidelijk uitgelegd wat je van de behandeling kan verwachten. Behandeling doet weinig pijn en genezing is altijd netjes en snel. Er wordt niet overhaast gewerkt en de prijs/kwaliteit verhouding is heel goed

Antonia

Ik heb hele fijne ervaringen en de behandelingen zijn uitstekend. Je voelt geen pijn en de na zorg valt ontzettend mee en je kan je dagelijkse activiteiten blijven doen en kwa prijs is het ook... Ik heb hele fijne ervaringen en de behandelingen zijn uitstekend. Je voelt geen pijn en de na zorg valt ontzettend mee en je kan je dagelijkse activiteiten blijven doen en kwa prijs is het ook voordelig. Andy is Erg professioneel en zorgzaam en begeleid jouw uitstekend zelfs voor de na zorg.

Vriendelijk en Doet het gene wat is beloofd.

Op begin was ik bang om dat ik dacht dat het veel pijn zou doen, maar ik had me vergist ik voelde bijna niks en het ging zo snel.

IK vind het super ze zijn erg vriendelijk en leggen alles duidelijk uit.

M. Kok

Geweldig, had een zeer diep gezette tattoo op mijn rug. Welke nu zo goed als weg is. Nog 2 a 3 behandelingen en je ziet er niets meer van! Ook geen littekens wat ik bij andere mensen die bij andere... Geweldig, had een zeer diep gezette tattoo op mijn rug. Welke nu zo goed als weg is. Nog 2 a 3 behandelingen en je ziet er niets meer van! Ook geen littekens wat ik bij andere mensen die bij andere zaken zijn geweest wel terig heb gezien. Ook dit komt door de professionele apparatuur die Tattoo no more gebruikt! Voor de mensen die bang zijn voor de pijn. Ik vind die ice pack op m'n rug om het te verdoven vervelender 😉

Zeer goede uitleg, je weet wat je kan verwachten! De zeer professionele apparatuur is ook een erg sterk punt!

Priscilla

Was bang voor de pijn van het laseren maar vind het reuze meevallen! Het is zo gebeurd. Na een aantal keer al zeker zichtbaar resultaat, nu nog wachten tot het helemaal weg is.

Goede service!

Miranda Klein

Zeer tevreden over het resultaat en verbaas me over de pijn die ik bijna tot niet ervan heb. Zeer blij dat tie bijna weg is

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg weinig tot geen pijn

Mitchell

Mijn ervaring met Tattoo No More,
Super vriendelijke service en er wordt duidelijk uitgelegd wat je te wachten staat.

Heel vriendelijk en eerlijk advies

David

Na jaren te lopen met onzekerheid vanwege mijn tatoeage op gezicht nek hand Ben ik bij hem terecht gekomen ik ben erg tevreden !
Voornamelijk het tatoeage in mijn gezicht Je wordt er zo sterk...
Voornamelijk het tatoeage in mijn gezicht Je wordt er zo sterk op afgerekend in deze tijd . Nu kan ik mijn toekomst tegemoet gaan. Ik dacht eerst met een donkere huids kleur zou dit moeilijk gaan. Maar NEE de behandelingen is ook voor mensen met een donkere huid! Ik ben tevreden en ik raad jullie deze praktijk aan . Tatoe no more! Naam zegt Het al!👍🏿
Groetjes David

Andy Dex Vriendelijke stel, Andy top gozer.
Mooie praktijk op locatie makkelijk te bereiken !

Sacha

Ik ben heel blij dat ik mijn tattoo’s laat verwijderen bij Andy! Hij is onwijs klantvriendelijk en het resultaat is echt heel goed! Ik houd er geen littekens of iets aan over, voor dit resultaat heb... Ik ben heel blij dat ik mijn tattoo’s laat verwijderen bij Andy! Hij is onwijs klantvriendelijk en het resultaat is echt heel goed! Ik houd er geen littekens of iets aan over, voor dit resultaat heb ik het ervoor over om elke keer vanuit amsterdam te komen!

Geweldig!

anne leerling

Mijn ervaring is super door tattoo no more bied het leven mij meer kansen en een beter aangezicht ik ben zeer dankbaar

de klantvriendelijkheid is super de momenten dat ik er ben is altijd goed altijd effe een praatje en een bakkie koffie