Ik heb een klein jaartje geleden de stap gezet om de tatoeage op mijn hand te verwijderen. Nu ben ik 5 behandelingen verder, en recent nog langs geweest en de tatoeage is zo goed als weg. Ik ben... Ik heb een klein jaartje geleden de stap gezet om de tatoeage op mijn hand te verwijderen. Nu ben ik 5 behandelingen verder, en recent nog langs geweest en de tatoeage is zo goed als weg. Ik ben super tevreden met het resultaat, en zou iedereen die zijn tatoeage weg wilt laseren het bij Tattoo No More aanraden. Je houd er geen littekens of andere wonden aan over, en de pijn is goed te doen. Het word voor en na het laseren goed gekoeld. Na de behandeling word het ingesmeerd. En je moet het een aantal keer zelf insmeren zodat het goed heelt.
Fijn is ook dat Andy je een berichtje stuurt om te vragen hoe het gaat met de tatoeage, en of er vragen zijn. Hele goede en fijne topservice ga zo door!

Klantvriendelijk, beschikt over de juiste kennis, goede uitleg, goed geprijsd

Ik ben nu inmiddels acht keer bij Andy geweest en mijn tatoeage is al heel veel lichter geworden en op sommige stukken bijna vervaagd. Ik moet nog wel een paar keer voordat hij helemaal weg is. Het... Ik ben nu inmiddels acht keer bij Andy geweest en mijn tatoeage is al heel veel lichter geworden en op sommige stukken bijna vervaagd. Ik moet nog wel een paar keer voordat hij helemaal weg is. Het laseren is niet fijn, maar wel goed vol te houden. Je huid is erna even wat gevoeliger, maar dat trekt snel weg. Absoluut geen littekens of pigmentverlies.

Nette en schone zaak, goede service, altijd contact via de app over hoe het gaat na de behandeling

kim

Andy werkt zeer nauwkeurig en schoon.
de pijn valt reuze mee, je voelt het een beetje maar meer ook niet!

hygiënisch, vriendelijk en duidelijke communicatie

Kim dekker

Ik ben nu meerdere keren langs geweest bij Andy voor een laserbehandeling van mijn tattoo. Het proces wordt heel duidelijk uitgelegd en je weet precies waar je aan toe bent. De behandeling zelf doet... Ik ben nu meerdere keren langs geweest bij Andy voor een laserbehandeling van mijn tattoo. Het proces wordt heel duidelijk uitgelegd en je weet precies waar je aan toe bent. De behandeling zelf doet zoveel minder pijn dan ik verwacht had en het is heel snel al voorbij. Andy is een hele vriendelijke, professionele man die je op je gemak stelt. Hij informeert na de behandeling naar hoe het met je gaat, dit is heel fijn. De hygiëne is helemaal in orde en alles ziet er keurig netjes uit. Ik raad iedereen aan om hier je tattoo te laten verwijderen, je krijgt er een goed eindresultaat voor terug!

Deskundigheid, hygiëne, prijs-kwaliteitverhouding

Nadine van Willigen

Nadat ik bij een huidkliniek en bij Andy op consult ben geweest, ben ik zeer blij dat ik voor Andy gekozen heb. Andy is op zijn vakgebied de beste! Andy is geduldig en heeft veel kennis over het... Nadat ik bij een huidkliniek en bij Andy op consult ben geweest, ben ik zeer blij dat ik voor Andy gekozen heb. Andy is op zijn vakgebied de beste! Andy is geduldig en heeft veel kennis over het laseren. Hij neemt de tijd voor uitleg en informeert je goed. Zelf was ik aan het begin erg bang voor de pijn van het laseren(tattoo zit op me borst) maar Andy stelt je gerust en neemt de tijd. Na 4 behandelingen ben ik er nog niet maar mijn tattoo is al een heel stuk lichter. Ik heb na de behandelingen wat blaren gehad maar deze zijn allemaal weggetrokken, ik heb er ook geen littekens van over gehouden. Ook betreft nazorg heeft Andy veel kennis en is altijd bereikbaar voor vragen, je kunt hem altijd appen of bellen! Ik heb nog een weg te gaan maar ik ben blij dat ik in goede handen ben!! Alvast reuze bedankt Andy!!😁😁

Geduld, kennis, nazorg, behandeling

Sebastiaan

Nu 2 behandelingen gehad met zichtbaar resultaat. Behandeling is snel en professioneel.
De behandeling deed minder pijn dan het zetten van de tatoeage zelf.

Professioneel, eerlijk

Ik ben nu z’on 4 á 5 keer bij tattoo no more geweest om mijn tattoo te laten verwijderen. Fijne kliniek professionele behandeling en ziet er schoon en keurig uit. Goeie voor lichting en uitleg... Ik ben nu z’on 4 á 5 keer bij tattoo no more geweest om mijn tattoo te laten verwijderen. Fijne kliniek professionele behandeling en ziet er schoon en keurig uit. Goeie voor lichting en uitleg vooraf. De behandeling zelf is zo gebeurt is niet pijnloos maar absoluut heel goed te doen. Geen probleem! Reactie van de huid is bij mij ook minimaal als je maar goed smeert! Tot nu toe absoluut geen problemen.. ik zie hem nu grijzer en vager worden. Dus dat gaat de goede kant op. Aanrader deze kliniek voor als je op een profesionele manier van je tattoo af wil
Groetjes Caroline

Professionaliteit vriendelijke omgang

Martine Buitendijk

Goede ervaring en zou Tattoo No More zeker aanbevelen

Goede uitleg voordat je begint met laseren. Daardoor wist ik dat het ook wat langer kan duren voordat je tattoo verdwijnt. Inmiddels heb ik 14 behandelingen gehad, maar hij is nu bijna weg. Andy is... Goede uitleg voordat je begint met laseren. Daardoor wist ik dat het ook wat langer kan duren voordat je tattoo verdwijnt. Inmiddels heb ik 14 behandelingen gehad, maar hij is nu bijna weg. Andy is geïnteresseerd in hoe het gaat na het laseren en vraagt dit altijd na. Voor het laseren, wordt de plek goed gekoeld, waardoor de huid wat verdoofd is en de pijn van het laseren dus reuze meevalt, ik vind het prima te doen. Gelukkig ben ik bijna klaar en tattoo-vrij!

DD Lagerwaart

Inmiddels 2 behandelingen achter de rug met nu al zichtbaar resultaat. Behandeling is snel en professioneel.
Was bang dat het pijn zou doen maar dat is 100% meegevallen.

Professioneel en eerlijk

JudyAnn

Mijn ervaring met tattoo No more is goed’ word altijd goed geholpen andy houd heel veel contact via app en vraagt ook na de behandeling of alles goed gaat, ik zelf vind dat erg attent’ je kan met... Mijn ervaring met tattoo No more is goed’ word altijd goed geholpen andy houd heel veel contact via app en vraagt ook na de behandeling of alles goed gaat, ik zelf vind dat erg attent’ je kan met alle vragen bij hem terecht’ ik ben tevreden en ben ook blij dat ik hier terecht ben gekomen.

Super hartelijk ontvangen, voelde mij meteen op mijn gemak! Wist niet goed wat ik kon verwachten, maar al met al mijn aller eerste laser behandeling was top’ aangezien ik heel bang voor pijn ben’... Super hartelijk ontvangen, voelde mij meteen op mijn gemak! Wist niet goed wat ik kon verwachten, maar al met al mijn aller eerste laser behandeling was top’ aangezien ik heel bang voor pijn ben’ moet ik echt zeggen dat de pijn reuze mee valt’( en ik ben echt een kleinzerig persoon) de tattoo word steeds lichter en mooier ben nog steeds verbaasd’