Fred Hoftijzer

Na een goed en duidelijk intake gesprek heb ik besloten om mijn enige tattoo weg te laten laseren. Een oppervlakte van pakweg 10x5cm is in no-time behandeld (duurt amper 2 minuten). Ja je voelt het... Na een goed en duidelijk intake gesprek heb ik besloten om mijn enige tattoo weg te laten laseren. Een oppervlakte van pakweg 10x5cm is in no-time behandeld (duurt amper 2 minuten). Ja je voelt het wel een beetje prikken, vlak daarna begint het wat te branden, alsof je te lang in de zon gezeten hebt. Na pakweg 2 uur was dit branderige gevoel al helemaal weg. Er valt verder weinig te zien, de behandelde plek is wat rood net zo als bij verbranding in de zon en lichtjes gezwollen. De plek is nog pakweg een week heel lichtjes gevoelig, als je erop drukt o.i.d. Daarna is er helemaal niks meer te voelen of te zien, maar begint het lichtjes te jeuken ivm lichte vervelling en doorkomende haartjes (tattoo zit op onderbuik).

Goeie en eerlijke informatie, vaktechnische kennis, betrokkenheid.

Selma

Naa 2e behandeling zag ik direct resultaat !
Ben nu nog bezig ben benieuwd naar het eindresultaat 😍

Super vriendelijke zaak !

Wesley de klerk

Tattoo no more!!
Een hele leuke en pijnloze ervaring niet een zaak die uit is op je centjes maar meer er voor jouw is en die de beste behandeling uitvoert die je maar kan wensen.
een...
Tattoo no more!!
een aanrader voor de mensen die met het idee rond lopen om een tattoo weg te willen halen.
Ga dan naar tattoo no more ben er zelf nu 2x geweest en het is een leuke ervaring en een hele leuke man Andy heet hij.
Grt wesley

De klantvriendelijkheid is op en top een hele aardige man met veel ervaring en weet wat het beste voor jouw behandeling is.

Marinke

Na een/twee sessies was er al resultaat zichtbaar! Super tevreden over de behandelingen en daarnaast de klantvriendelijkheid.

Kwaliteit en goede service en uitleg.

Monique

Nu 2 keer geweest en ik zie al resultaat. De laser behandeling gaat snel en persoonlijk voel ik er weinig van. Ook erna heb ik geen last. Ik kan het echt aanbevelen om op deze manier van je tattoo... Nu 2 keer geweest en ik zie al resultaat. De laser behandeling gaat snel en persoonlijk voel ik er weinig van. Ook erna heb ik geen last. Ik kan het echt aanbevelen om op deze manier van je tattoo af te komen.

Heel erg hartelijk ontvangen. Zeer hygiënische en mooie ruimte waar Tattoonomore is gevestigd. Goede professionele uitleg. Ook ontvang je een paar dagen later een persoonlijk appje om te vragen... Heel erg hartelijk ontvangen. Zeer hygiënische en mooie ruimte waar Tattoonomore is gevestigd. Goede professionele uitleg. Ook ontvang je een paar dagen later een persoonlijk appje om te vragen hoe het gaat. Klasse 👌🏻

Kelly Westerveld

Schone praktijk, netjes en verzorgd. Vindt het een prettige plek om te komen ondanks dat het verwijderen van een tatoeage niet het prettigst is om te doen. Wat ik ook fijn vindt is het koelen van de... Schone praktijk, netjes en verzorgd. Vindt het een prettige plek om te komen ondanks dat het verwijderen van een tatoeage niet het prettigst is om te doen. Wat ik ook fijn vindt is het koelen van de plek met een ijscompres voorafgaand aan de behandeling, andere laserpraktijk waar ik ben geweest deden ze dit niet, daardoor voelde je het heftiger.

Andy komt over als een betrokken man. Geeft goed en duidelijk advies en houdt proces in de gaten. Na de behandeling krijg ik altijd een berichtje van hem hoe het gaat, hoe het eruit ziet en of ik... Andy komt over als een betrokken man. Geeft goed en duidelijk advies en houdt proces in de gaten. Na de behandeling krijg ik altijd een berichtje van hem hoe het gaat, hoe het eruit ziet en of ik nog vragen voor hem heb.

Sanne

Ik ben nu 2 keer bij Andy geweest voor een tattoo op mijn onderrug. Na 2 keer zie ik al resultaat van de behandeling. De behandeling zelf is hooguit wat vervelend maar zeker niet pijnlijk! Ook na de... Ik ben nu 2 keer bij Andy geweest voor een tattoo op mijn onderrug. Na 2 keer zie ik al resultaat van de behandeling. De behandeling zelf is hooguit wat vervelend maar zeker niet pijnlijk! Ook na de behandeling is de tattoo slechts gevoelig, maar niet pijnlijk of storend. Tevens is de nazorg erg goed en wordt er regelmatig navraag bij je gedaan hoe het herstel verloopt na de behandeling.

Professioneel. Vriendelijk. Gastvrij. Hygiënisch. Duidelijk. Helder en eerlijk.

Quirina Heutink

Nog maar 2 keer geweest zie nu al resultaat ! Erg blij mee.

Vooraf heb ik duidelijke informatie gekregen over de behandeling. Nu 2 x geweest en al zichtbaar resultaat. De behandeling gaat supersnel. Mn huid is erna even gevoelig maar het is heel goed te doen... Vooraf heb ik duidelijke informatie gekregen over de behandeling. Nu 2 x geweest en al zichtbaar resultaat. De behandeling gaat supersnel. Mn huid is erna even gevoelig maar het is heel goed te doen en Andy heeft goede middelen en tips voor de nabehandeling.

Professioneel, behulpzaam vriendelijk en snel

Wendy

Na een 3tal behandelingen is mijn polstatoeage fors vervaagd. Samen met Andy kwam ik erachter waarom ik spijt had van deze tattoo. Het was niet het kleine perfecte kunstwerk zelf echter de manier... Na een 3tal behandelingen is mijn polstatoeage fors vervaagd. Samen met Andy kwam ik erachter waarom ik spijt had van deze tattoo. Het was niet het kleine perfecte kunstwerk zelf echter de manier waarop deze niet leek te kloppen met de vorm van mijn arm. Dat ging mij irriteren. Andy stelde kritische vragen en kwam met een behandelplan. Om de 2 maanden laseren en de tattoo zou na 5 -6 behandelingen weg zijn. Je huid wordt verdoofd met een coolpack. Daarna volgt de laser. In 3 minuten klaar. Zeer deed het niet. De 3e keer voelde venijniger. Andy legde uit de de diepere lagen worden behandeld en dat gaf meer gevoel. Ik had voor het eerst kleine bloeduitstortinkjes. Middels een creme van de salon was mijn pols na 3 dagen genezen. Andy stuurt altijd een berichtje: hoe gaat het met je tattoo? Perfecte nazorg.
Overweeg je tot verwijdering van je tattoo?
Dan linea reacta naar Tattoo no more.

Oprechte zorg en nazorg na elke behandeling.
Bij Andy ben je geen klant maar een persoon en die krijgt het beste advies en zorg.