yasmine

6 behandelingen gehad en de tattoo is bijna verdwenen.
zeer tevreden over de service!
6 behandelingen gehad en de tattoo is bijna verdwenen.
zeer tevreden over de service!
Alles word goed uitgelegd en ik krijg altijd een berichtje na met de vraag hoe het gaat en hoe het er uit ziet na de behandeling.
Ik had heel erg mijn twijfels bij laseren maar Tattoo no More heeft het tegendeel bewezen!

goede service, kwaliteit is super en erg klantvriendelijk.

Ik kom nu een jaar om de 2 maanden bij Tattoo No More. En vanaf de eerste keer voel ik mij daar op mijn gemak. Andy heeft alles duidelijk uitgelegd over hoe het proces gaat verlopen en met welke... Ik kom nu een jaar om de 2 maanden bij Tattoo No More. En vanaf de eerste keer voel ik mij daar op mijn gemak. Andy heeft alles duidelijk uitgelegd over hoe het proces gaat verlopen en met welke tijd je rekening kunt houden. Vanaf de tweede x kon ik ook al echt resultaat zien. Het lijkt van te voren een enorm lange weg. Maar nu ik hem bewandel is het prima te doen. Het waren 2 best grote tattoos, en zijn nu al de helft zo donker. Straks kun je gewoon niet meer zien dat ze er ooit hebben gezeten. Ik kan bijna niet wachten.

Zeer klantvriendelijk door altijd de tijd en aandacht voor je te hebben en ook na de behandeling altijd bereikbaar voor eventuele vragen.

Sonny

Ik ben inmiddels 5x geweest voor een tattoo in de nek. De tattoo is bijna verdwenen, je ziet het bijna niet meer. Geen plekken of iets dergelijks. Het lijkt of er nooit een tattoo heeft gestaan.

Je kan er meteen terecht en zeer vriendelijke man

Angelie

Ik ben zeer tevreden! Dit is mijn 2de behandeling geweest ik moet zeker nog wel een paar behandelingen... maar ik moet zeggen ik ben er onwijs blij mee vooral het resultaat elke keer na de... Ik ben zeer tevreden! Dit is mijn 2de behandeling geweest ik moet zeker nog wel een paar behandelingen... maar ik moet zeggen ik ben er onwijs blij mee vooral het resultaat elke keer na de behandeling en herstellen enzo. Super!! En Andy hij is ook heel klantvriendelijk! Tattoo No More... zeker een aanrader!!

Geweldig, blij ermee!!!

Kailey

Ik heb nu 3 behandelingen gehad bij Andy. Ik heb de behandelingen zeer goed ervaren, ook ik was bang dat ik littekens over zou houden maar dit is NIET het geval. Mijn tattoo geneest goed en is nu... Ik heb nu 3 behandelingen gehad bij Andy. Ik heb de behandelingen zeer goed ervaren, ook ik was bang dat ik littekens over zou houden maar dit is NIET het geval. Mijn tattoo geneest goed en is nu al een stuk minder te zien! Ik zou iedereen aanraden om hierheen te gaan als iemand een tattoo weg zou willen laseren!

Andy heeft alles eerst aan mij uitgelegd. Hele aardige man! Stelt je gerust.

Denise

Aantal jaar geleden voor het eerst naar Tattoo No More geweest voor het verwijderen van een tattoo op mijn onderrug. Het proces duurde wat langer doordat de tattoo heel dik was gezet maar... Aantal jaar geleden voor het eerst naar Tattoo No More geweest voor het verwijderen van een tattoo op mijn onderrug. Het proces duurde wat langer doordat de tattoo heel dik was gezet maar uiteindelijk is deze helemaal verwijderd! Je ziet er helemaal niks meer van. Geen littekens oid. Heel netjes gedaan. Alsof er nooit iets heeft gezeten!!
Vorige maand weer terug gekomen om ook een anderen tattoo op mijn borst te laten verwijderen. Ik dacht dat dit best pijn zou doen maar voelde er helemaal niets van. Andy stelt je ook echt gerust en neemt de tijd voor je. In april moet ik voor een 2e sessie en weet nu al dat dit net zo mooi verwijderd gaat worden als bij mijn vorige tattoo. Het duurt even maar dan heb je ook wat.
Waarom ik kies voor Tattoo No More?
De prijs en kwaliteit zijn erg goed, vriendelijke eigenaren, schone ruime zaak, je voelt je er erg op je gemak en bent in goede handen.

Kwaliteit vriendelijkheid service

Salina

Erg tevreden tot dusver. Moeten nog even door maar zie per behandeling verschil. Na elke behandeling wordt ook gecontroleerd hoe het gaat en of het herstel is zoals te verwachten! Erg zorgvuldig... Erg tevreden tot dusver. Moeten nog even door maar zie per behandeling verschil. Na elke behandeling wordt ook gecontroleerd hoe het gaat en of het herstel is zoals te verwachten! Erg zorgvuldig dus! Al met al zou ik het iedereen aanraden die van zijn of haar tatoeage af wil!

Klantvriendelijk, legt duidelijk uit wat je kan verwachten, goede nazorg na elke behandeling!

Wim van der Horst

Na een duidelijk intake gesprek, heeft Andy goed werk geleverd, jammer dat het bij mij langer duurde dan verwacht maar dit is niet iets waar tattoo no more iets aan kon doen, heeft alles te maken... Na een duidelijk intake gesprek, heeft Andy goed werk geleverd, jammer dat het bij mij langer duurde dan verwacht maar dit is niet iets waar tattoo no more iets aan kon doen, heeft alles te maken met zwartheid en diepte van de tattoo

Tattoo no more is erg klantvriendelijk, levert goede service en weet waar hij over praat, prijs/kwaliteit is goed.

Didi

Goede ervaring met Tattoo No More! Andy is zeer klantvriendelijk.

Klantvriendelijkheid, service, after-care

Ilonka poortvliet

Heel erg goed!

Al een aantal jaar kom ik bij jou voor mijn tattoo weg te laten halen. Je hebt vanaf het begin gezegd heb geduld hij gaat vanzelf weg.
Hij is nu bijna weg! Blij dat ik dit bij jou heb laten...
Hij is nu bijna weg! Blij dat ik dit bij jou heb laten doen.
Jij bent eerlijk betrouwbaar en erg goed in wat je doet. Je weet waarover je het hebt.
Dank je wel Andy.