Nu een keer of 6 geweest om te laseren, gaat top!

Goede, snelle service. Je weet direct waar je aan toe bent!

Andy weet waar hij het over heeft. Hij is echt een vakman en een specialist in het laseren van diverse soorten tatoeages. Ik ben nu al een tijdje bezig met het laseren van mijn tatoeages en ik ben... Andy weet waar hij het over heeft. Hij is echt een vakman en een specialist in het laseren van diverse soorten tatoeages. Ik ben nu al een tijdje bezig met het laseren van mijn tatoeages en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Als je je tatoeage(s) wilt laten laseren en daarover twijfelt, beveel ik zeker Andy aan! Je bent echt in goede handen bij hem. Voor de mensen die denken dat het laseren erg veel pijn doet, dat is echt niet het geval, je voelt wel iets, maar pijn doen...nee echt niet!

Andy is super vriendelijk, eerlijk en de service en kwaliteit zijn top!

Lucien van Tienderen

Mijn ervaring is zeer positief. Andy weet waar hij over praat en levert heel goed werk. Als ern tattoo is die je zou willen verwijderen is Tattoo No more de plek om naar toe te gaan.

Zeer professioneel, heel vriendelijk, zeer bekwaam

Erik

Mijn ervaring met Tattoo No More is erg goed. Ik heb nu 9 behandelingen gehad en mijn tattoo is bijna weg.

Andy is een hele aardige kerel die zijn vak goed verstaat.

Luzie

Om de 2mndn kom ik bij Tattoo No More om een naam weg te laseren. Nu na 1jaar; 6 behandelingen zijn dat, is hij bijna weg. Door de goede kwaliteit inkt die gebruikt is, duurde het even voordat hij... Om de 2mndn kom ik bij Tattoo No More om een naam weg te laseren. Nu na 1jaar; 6 behandelingen zijn dat, is hij bijna weg. Door de goede kwaliteit inkt die gebruikt is, duurde het even voordat hij goed weg. Ik heb een lage pijngrens, maar heb niks gevoeld. Alleen die klomp ijs die Andy er voorafgaand op doet, doet nog het meeste "pijn", hahaha!
Ik heb een getinte huid en er is absoluut geen sprake van littekens of pigmentverlies!
Je krijgt een crѐmetje mee, tippie; gebruik dit ook echt, blijf smeren tot aan de volgende behandeling!

Prijs en apparatuur

Diana

Ben hier gekomen om een gecoverde tattoo te laten verwijderen. Andy weet wat die doet, werkt snel en proffesioneel en is vriendelijk.

Prettige sfeer, vakkundig, hartelijk

Lana Louan

Geweldig!! Ik ben helemaal tevreden met het resultaat. Andy is een geweldige kerel en levert fantastisch werk.

deskundig, hygiëne, goed resultaat en klantvriendelijk

Tanita

Een aantal jaar geleden heb ik een flinke tattoo laten zetten op mijn boven arm waar ik helemaal niet meer blij mee was en eigenlijk best verdrietig van werd als ik er naar keek. Ik bedekte mij... Een aantal jaar geleden heb ik een flinke tattoo laten zetten op mijn boven arm waar ik helemaal niet meer blij mee was en eigenlijk best verdrietig van werd als ik er naar keek. Ik bedekte mij bovenarm bewust met trainen en omkleden waar iemand bij was deed ik liever niet. Uiteindelijk de stap genomen en plande ik een intakegesprek in bij Tattoo no more. Ik voelde mij vanaf moment een onwijs op mijn gemak bij Andy. Hij vertelde mij eerlijk dat het een hele onderneming zou gaan worden, want ja... een hele boven arm tattoo vrij krijgen is niet niks. Ik ben nu 2 behandelingen verder en zie echt al super veel resultaat! Het is ook erg leuk om het verschil te zien tussen de behandelingen door.

Eerlijk advies, snel resultaat en fijne sfeer

Joop Visser

Ondertussen 2 behandelingen ondergaan. Zeer tevreden met het resultaat. Je wordt goed voorgelicht hoe de behandeling zal verlopen en hoe je de wonden moet behandelen. Ze zitten in een mooi schoon... Ondertussen 2 behandelingen ondergaan. Zeer tevreden met het resultaat. Je wordt goed voorgelicht hoe de behandeling zal verlopen en hoe je de wonden moet behandelen. Ze zitten in een mooi schoon pand. Ik zou een ieder aanraden om hier heen te gaan om hun tatoeages te laten verwijderen. En met de pijn valt het ook reuze mee. Mijn persoonlijke ervaring is, dat je meer pijn ervaart van een grote tatoeage te zetten dan deze weg te laseren.

klantvriendelijk,Goede service, Professioneel apparatuur, gratis koffie, gratis parkeergelegenheid en goed telefonisch bereikbaar.

Patricia Sariman

Ik heb 2 weken geleden mijn 5e behandeling gehad, bijna op de helft of misschien al op de helft! Pijnlijk? Nee dat valt echt mee!
Ben blij dat ik deze stap heb gemaakt 💪🏻
Twijfel je?...
Ben blij dat ik deze stap heb gemaakt 💪🏻
Twijfel je? Niet doen en ga gewoon, je zal er geen spijt van krijgen!

Tattoo no more verdient een dikke 10!